Ik ben nog steeds bezig met de ombouw van mijn a manta naar injectie maar zit even met de retourleiding. Ik heb een oude lpg leiding liggen kan ik deze gebruiken? 4mm inwendig. En ik hoor telkens verhalen over een draad die ik moet vervangen? voor de injectie? kan iemand mij zekerheid geven?
De retourleiding moet dezelfde diameter hebben als de brandstofaanvoerleiding, maak je deze leiding kleiner, zal in theorie je retourleiding meer weerstand geven wat resulteerd in een hogere inspuitdruk.. Ik zou gewoon 2 leidingen van gelijke dikte pakken.
Een draad die je moet vervangen…euhm hoe bedoel je? bedoel je dat de brandstofpomp voeding moet krijgen?
ik denk dat hij de draad naar de bobine bedoeld. Bij een contactpunten ontsteking is dit een weerstandsdraad, die zorgt dat er maar ong. 9 volt naar de bobine toegaat, terwijl dat bij een elektronische ontsteking gewoon 12 volt moet zijn, dus die moet je vervangen door een normale draad van de goede dikte. (correct me if i’m wrong)
ik gebruik nog steeds een contactpunt ontsteking of is dit een zeer slecht plan? ik ga voor een dikkere retourleiding. en voeding voor de brandstofpomp heb ik al.