Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Dikke raadsel van de Accu!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 april 2013 om 19:19 #17256757
Gisteren wilde ik mijn Vectra starten maar tot mijn grootste verbazing deed hij helemaal niks.
Geen enkel reactie, ook ging geen lampje of wat dan ook branden van de auto. Ontgrendelen op afstandbediening lukte wel.
Opnieuw geprobeerd. weer niet oke.. mijn pap zijn Vectra ervoor gezet en overgestart.. 1e poging niet gelukt na korte overbrenging. 2e poging ook niet gelukt met minuut of 2 wachten. 3e poging ong 3-4min wachten en hoppa hij starte weer!!! Vandaag vanmorgen nog geporbeerd en ging met gemak, daarnet ook.Ik heb alleen wel lichtschakelaar vervangen van die: Auto O Stadlicht en Dimlicht. ik had eerst geen Auto. (ik had hem op Auto laten staan dus alle lampen gingen uit zoals het hoorde) Naar mijn idee die soort schakelaar zou toch geen accu kunnen vreten? Na 24uur stilstaan helemaal leeg.
Nu staat hij weer op Auto en daarnet startte hij met gemak, nu nachtje doorbrengen kijken of hij morgenmiddag weer start.Dynamo werkt goed, (is pas gerepareerd nog)
Wat kan dit zijn? Weet iemand dat?
3 april 2013 om 11:32 #18123707Hoe oud is de accu?
3 april 2013 om 15:24 #18123708Kun je maarzo die schakelaar vervangen voor 1 met een auto stand? Moet er dan niet een instelling veranderd worden met opcom? Want dan lijkt het me dat het daar mis is gegan dat ie daarom mischien de accu leeg trekt
4 april 2013 om 19:03 #18123709@Fearless wrote:
Kun je maarzo die schakelaar vervangen voor 1 met een auto stand? Moet er dan niet een instelling veranderd worden met opcom? Want dan lijkt het me dat het daar mis is gegan dat ie daarom mischien de accu leeg trekt
Inderdaad, dit vermoeden heb ik ook.
Als je die oude schakelaar nog hebt zou ik die er weer even inzetten. Dan weet je het meteen.4 april 2013 om 19:11 #18123710Is al een keer langs gekomen ergens hierop het forum.
Schakelaar moet geprogrammeerd worden anders loopt inderdaad de accu leeg.
5 april 2013 om 22:18 #18123711ik heb oude weer erin gehad. maar als ik hem moet programmeren kan iemand dan vertellen hoe en waar ik dan moet doen? ik heb opcom sinds kort en durf nog lang niet overal aan te klikken. of is er how to do it van?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.