Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Dikke astra`s topic….
- Dit onderwerp bevat 989 reacties, 266 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 juni 2023om 22:28 door jabberwock.
-
AuteurBerichten
-
26 september 2009 om 18:11 #17388595
Daar heb je de topics voor die daar voor bestemd zijn, bv. show hier jou astra, mijn astra staat daar ook, maar niet hier hoewel ik hem wel aardig vind.
Mijn vec. zet ik ook niet in het dikke vectras topic, als een ander dat voor je doet is dat veel leuker:angel27 september 2009 om 13:23 #17388596origineel gepost door fun driver
hoezo niet??? ziet er toch netjes uit:thumbup:thumbupdankje edwin:D:thumbup
27 september 2009 om 13:25 #17388597origineel gepost door johani500driver
Daar heb je de topics voor die daar voor bestemd zijn, bv. show hier jou astra, mijn astra staat daar ook, maar niet hier hoewel ik hem wel aardig vind.
Mijn vec. zet ik ook niet in het dikke vectras topic, als een ander dat voor je doet is dat veel leuker:angelik vind het onzin maar goed hij is toch dik hij heeft dikke spoilers en dikke wielen niet overdreven tuppe ware want das lelijk:P
27 september 2009 om 13:30 #17388598omdat dit topic bedoelt is voor dikke astra’s, als je je auto wil showen doe je dat in show hier je astra,
is ie echt dik dan plaatst iemand anders hem hier wel voor je,
sorry als ik beledigend overkom, maar dit is gewoon een gsi met een simpel bodykitje, m3 spiegels, ramen getint en simpele wielen.
27 september 2009 om 16:31 #17388599je bent nog netjes…
t is een 8v met een rotgereden voorlip, te kleine en simpele wielen, rotte achterschermen en een vervaagde kleur.
whoehhoee… wat een coole bak:cry
27 september 2009 om 17:13 #17388600:jerry:jerry hehe, ik was subtiel :P..
maar nix tegen 8v he, ik heb ook 8v :( ( nog wel) maar die van mij is niet rot :jerry
27 september 2009 om 18:58 #17388601origineel gepost door mayhem
je bent nog netjes…t is een 8v met een rotgereden voorlip, te kleine en simpele wielen, rotte achterschermen en een vervaagde kleur.
:D:D:D
27 september 2009 om 21:33 #17388602origineel gepost door mayhem
je bent nog netjes…t is een 8v met een rotgereden voorlip, te kleine en simpele wielen, rotte achterschermen en een vervaagde kleur.
de mensen met de meeste postjes hebben altijd comentaar en wat wilje van de roest het is een opel :) de voor lip heeft de vorige eigenaar kapot gereden jij vind ze te klein en der is niks vervaagd aan de kleur hij is gwn niet gepoetst de auto is gwn slecht onder houden door de vorige eigen naar:)
27 september 2009 om 21:36 #17388603dus je geeft zelf al aan dat het niet perfect is? en eigenlijk dat ding zo gekocht heb. post m dan in godsnaam in show hier je astra man of ben je blind ?
btw de mijne is maar jaar jonger als die van jouw en roest niet :jerry
28 september 2009 om 11:22 #17388604origineel gepost door opelvssn
dus je geeft zelf al aan dat het niet perfect is? en eigenlijk dat ding zo gekocht heb. post m dan in godsnaam in show hier je astra man of ben je blind ?btw de mijne is maar jaar jonger als die van jouw en roest niet :jerry
koop jij je auto gelijk helemaal perfect dan? en als er al 500 euro van af gedaan word voor jou omdatje iemand kent die bij het auto bedrijf werkt laat jij hem dan staan? en toen ik hem kocht waren het maar een paar blaasjes :) en zo lang heb ik hem niet :)
28 september 2009 om 12:55 #17388605nee, helemaal perfect koop je een auto nooit, maar ik zorg wel dat het een goede basis is, rottende schermen kosten veel meer als die 500 korting die je kreeg, dus ik had m laten staan ja. beter vanaf een goede basis beginnen, dan complete schermen etc moeten vervangen.
bij blaasjes kun je ervanuitgaan dat het al veel verder weggerot is.
ik zal ook nooit mijn eigen auto in dit topic zetten, als iemand m dik vind word ie vanzelf gepost.
28 september 2009 om 14:14 #17388606origineel gepost door michiel026
origineel gepost door mayhem
de mensen met de meeste postjes hebben altijd comentaar en wat wilje van de roest het is een opel :) de voor lip heeft de vorige eigenaar kapot gereden jij vind ze te klein en der is niks vervaagd aan de kleur hij is gwn niet gepoetst de auto is gwn slecht onder houden door de vorige eigen naar:)
mijn commentaar heeft niets met me post aantal te maken or… ik ben altyd al een botte l*l geweest.. met 1 of met 3434252352 posts.
t hok heeft gewoon niets te zoeken in t dikke astra topic.
28 september 2009 om 17:53 #17388607origineel gepost door opelvssn
nee, helemaal perfect koop je een auto nooit, maar ik zorg wel dat het een goede basis is, rottende schermen kosten veel meer als die 500 korting die je kreeg, dus ik had m laten staan ja. beter vanaf een goede basis beginnen, dan complete schermen etc moeten vervangen.bij blaasjes kun je ervanuitgaan dat het al veel verder weggerot is.
ik zal ook nooit mijn eigen auto in dit topic zetten, als iemand m dik vind word ie vanzelf gepost.
jij zegt dat der een heel scherm in moet maar dat is niet zo maar goed het is gwn een wiel kast rand daar staat elke opel om bekent:)
28 september 2009 om 18:09 #17388608origineel gepost door mayhem
neeEn zelf rijd je in ” gerolde ” troep ;)
28 september 2009 om 18:35 #17388609origineel gepost door michiel026
origineel gepost door opelvssn
nee, helemaal perfect koop je een auto nooit, maar ik zorg wel dat het een goede basis is, rottende schermen kosten veel meer als die 500 korting die je kreeg, dus ik had m laten staan ja. beter vanaf een goede basis beginnen, dan complete schermen etc moeten vervangen.bij blaasjes kun je ervanuitgaan dat het al veel verder weggerot is.
jij zegt dat der een heel scherm in moet maar dat is niet zo maar goed het is gwn een wiel kast rand daar staat elke opel om bekent:)
als je het doet moet je het goed doen, en niet halfgebakken een randje erin.
28 september 2009 om 18:36 #17388610origineel gepost door bbg_gendt
zie jij hem die “gerolde troep” plaatsen in dikke corsa topic? nee, dus die reactie slaat nergens op
28 september 2009 om 18:38 #17388611origineel gepost door opelvssn
origineel gepost door michiel026
als je het doet moet je het goed doen, en niet halfgebakken een randje erin.
dat zeg jij ben jij lasser?
28 september 2009 om 19:24 #17388612nee geen lasser nee, maar ik heb genoeg auto’s gezien waar randje is ingelast en 2 jaar later weer verrot zijn, dus beter nieuw scherm erin. heb je de eerste 10 jaar weer nergens van, mits je het goed doet
28 september 2009 om 20:04 #17388613origineel gepost door bbg_gendt
dat klopt… maar wel met FATSOENLIJK ingebouwde motoren. en met FATSOENLIJK laswerk.
28 september 2009 om 20:06 #17388614origineel gepost door opelvssn
origineel gepost door bbg_gendt
zie jij hem die “gerolde troep” plaatsen in dikke corsa topic? nee, dus die reactie slaat nergens op
nu moet je niet vloeken eey… de corsa is gespoten, de kadett is gerollerd;)
mijn D kadett stond tegenover jullie op summer, dus je hebt m goed kunnen bekijken:P
28 september 2009 om 20:07 #17388615We hebben afgelopen weekend nog smakelijk gelachen van BBQ-Gendt zn inbouw praktijken hahahahahahhahahaaha :puke:puke
28 september 2009 om 20:19 #17388616origineel gepost door mayhem
origineel gepost door bbg_gendt
nu moet je niet vloeken eey… de corsa is gespoten, de kadett is gerollerd;)
mijn D kadett stond tegenover jullie op summer, dus je hebt m goed kunnen bekijken:P
haha ik dacht andersom :P… kadett ziet er zeker strak uit dan als het rolwerk is, heb je corsa nog nooit gezien :P.. toch maar x meer naar meetings gaan haha
3 oktober 2009 om 17:02 #17388617
is de mijn e8 oktober 2009 om 17:16 #17388618dit is het dikke astra topic, ik kreeg op me kop dat je je eigen auto hier niet mag posten, dus zet hem ff in wie rijd welke astra, of show hier je astra of iets dergelijks :)
8 oktober 2009 om 19:15 #17388619lijkt hier wel een combo van “show hier je astra” en ” slap geouwehoer” :vertag
zal even het goede voorbeeld geven :P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.