Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Digital Dasboard Senator B in Monza ?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 september 2010 om 21:01 #17725896
digidash monza heeft ananaloge km-teller,
digidash sennie b/omi a moet het digitaal gaan doen.??????????????????????????????????????
Klopt wat je zegt Ron, maar de analoge of digitale worden allebei aangestuurd door een stekker met 3 draden en geen kabel !
Dus dat is het probleem niet.
De aansluitingen van de 2 andere stekkers heeft ook te maken met je controle systeem, zoals olienivo,koelvloeistofnivo, remblokkenindicators,verlichting controle en remlichten, enz.
Of je dit ook werkend kan maken ? zal best maar daar gaat wel veel tijd inzitten denk ik !:hmmz13 september 2010 om 23:08 #17725897Whats the point….Sennie B ziet der niet mooier uit na mijn idee dan,buiten dat het niet eens is past.
Je moet een prdn12 bla bla schakelaar gaan aansluiten als je automaat hebt.
Tankweergave klopt niet.
Ik zou niet aan die aan zo,n daschbord beginnen als je der zelf niet achter staat…
Pak dan liever een GSE digi ding en zet de ronde toerenteller van een Kroket GSI derin,dat heb ik zelf nog nooit gezien,en lijkt me persoonlijk mooier als die hartslag meter.
14 september 2010 om 06:21 #17725898Ik vind de digitale klokken winkels van Opel er niet uit zien. Grof, heel erg banaal qua layout, en in de zon zie je er niks van.
Geef mij maar gewoon de klassieke ronde klokken, kan je haast blind aflezen. Zou ik een GSE met digidash hebben, zou ik er normale klokken in terug zetten.
Mijn mening maar.14 september 2010 om 07:43 #17725899Dat die klokken niet zichtbaar zijn in de zon is niet juist in mijn A2 zit ook een digi en die is goed zichtbaar ook met zo,n verwonderde me trouwens enorm hoe goed zichtbaar.
14 september 2010 om 08:15 #17725900origineel gepost door rinus de boer
Ik vind de digitale klokken winkels van Opel er niet uit zien. Grof, heel erg banaal qua layout, en in de zon zie je er niks van.Geef mij maar gewoon de klassieke ronde klokken, kan je haast blind aflezen. Zou ik een GSE met digidash hebben, zou ik er normale klokken in terug zetten.
Mijn mening maar.Hier net zo, ik vind die digitale dingen er niet uit zien.
Ik heb de in de zoektocht naar de Senator en de Monza de auto’s met het “Mausekino” links laten liggen.14 september 2010 om 09:42 #17725901Ik ben erg tevreden oveer deze digitale klokken, ik heb ook geen last van de zon.
maar mijn ogen zijn ook goed ;) ;)
maar dat is mijn mening.19 maart 2011 om 19:36 #17725902[rquote=1749717&tid=132940&author=MonzaRon]Is het mogelijk om een digidash van een Senator B in een Monza te plaatsen ? :hmmz
thnx alvast ;)[/rquote] ;)
http://opelrekord.ru/index.php?act=attach&type=post&id=7483
http://opelrekord.ru/index.php?act=attach&type=post&id=3880420 maart 2011 om 16:56 #17725903AnoniemLid sinds:
1 January 1970ja dus :o ik zie dat alle lampies branden, knap stukje werk :thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.