digitaal dashboard

Forumindex Forums Modellen Kadett digitaal dashboard

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    nailwood
    Deelnemer

hallo kadett liefhebbers….sinds kort ben ik in bezit van een kadett 1.6 cabrio,uit 1991. nu is de vraag of ik hier een digitaal daschboard in kan bouwen? en eventueel de aanpassingen hiervoor?er schijnt een schema hiervoor te zijn,kunnen jullie mij hier aan helpen????
      alvast super bedankt

Raluph
      Deelnemer

Geen idee maar misschien helpt dit je wel verder

http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=141552

jblfreak
        Deelnemer

ja kan

zorg dat je beide stekker hebt (zwart en witte) en pulsgever

draden kleur op kleur solderen

dan moet ie het doen

nailwood
          Deelnemer

kijk…ik begrijp het super jongens…jullie horen nog even of het gelukt is:):):):):):):):D:D:D:D:D:D:D;););)ff op zoek naar de stekkers..gaat lukken

jopiejo

stekkers kan je vinden op de sloop , ik heb ze daar ook vandaan de zwarte en de witte heb ik uit een calibra gehaald .
              de zwarte is precies het zelfde alleen moest ik de pinnen verzetten omdat die op een andere plek zitten en de witte is bij mij nu geel maar past er ook gewoon in .
              alleen je moet even de draden merken watvoor kleur het is want dat is namelijk anders en ook wat pinnen verzetten .

Oenatje
              Deelnemer

in een calibra zit geen witte, maar een gele

haal hem uit wat oudere bmw’s. daar zitten exact dezelfde stekkers in, alleen de draad kleur is dan anders

jopiejo

[rquote=1882693&tid=143829&author=Oenatje]in een calibra zit geen witte, maar een gele

[/rquote]
                  dat staat er ook dat ie geel is , en heb er ook 1 uit een oudere bmw maar die past niet want daar zitten 2 of 3 randjes aan de zijkant van de stekker niet op de goede plek , bij de gele is het er maar 1 die je makkelijk weg snijd met een mesje en dan past ie perfect hoor .

Oenatje
                  Deelnemer

ik had er 1 uit een bmw die was indentiek aan de witte kadett stekker.

jopiejo

dan zal daar toch ook wel weer verschil in zitten , maar is ook wel pas te maken :D

Menerik

ik heb een keer een digidash van de sloop uit een kadettje gehaald en direct met stekkers en al afgeknipt. moet hem alleen nog ooit eens installeren maar ik heb nog geen pulsgever. weet ook nog niet echt of deze goed telt met de 1.2 motor. maar alles is pas te maken

jblfreak
                        Deelnemer

maakt qwa motor niet veel uit

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.