digipas kwijt kan de bank geld overzetten?

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer digipas kwijt kan de bank geld overzetten?

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17260976
    turbodiesel
      Lid sinds:
      21 January 2012

      Nu ben ik mijn digipasje kwijt van snsbank en heb wel al een nieuwe aangevraagd.
      Alleen ik zou morgen een opel omega v6 gaan ophalen, maar nu heb ik niet genoeg geld op mijn pinpas staan.
      Kan ik morgen naar snsbank toe gaan om te vragen of zij van mijn spaarrekening geld willen overzetten op mijn rekeningnummer van mijn pinpas?
      Morgen is mijn enige vrije dag en die auto staan 350km van mij vandaan.

      Alvast bedankt voor een antwoord.

      #18177046
      Tommy666
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 July 2007

        Een beetje bank zal daar normaal gesproken niet moeilijk over doen. Hebben ze die dingen trouwens niet op voorraad op een kantoor?
        Ik kan bij mijn bank (Rabobank) de Rabo reader zo gaan halen als ik wil. Hebben ze daar gewoon liggen.

        #18177047
        turbodiesel
          Lid sinds:
          21 January 2012

          Ja ik vind er niks over op internet.

          Laten we het hopen morgenvroeg anders moet ik nog een week langer wachten op me nieuwe opel. nu nog ford.

          #18177048
          Silver
            Lid sinds:
            7 July 2006

            moet geen probleem zijn, bij mijn bank ING, kan je telefonisch direct geld overboeken van je spaarrekening naar betaalrekening.
            andere banken zullen de zelfde service hebben, morgenvroeg gewoon ff bellen.

            #18177049
            turbodiesel
              Lid sinds:
              21 January 2012

              is gelukt bedankt net thuis.

              #18177050
              astraTD
                Lid sinds:
                9 March 2009

                Had ik 2maand geleden ook toen ik me dodge ging terug halen, kwestie naar de bank toe gaan en je moet dan een formulier invullen en klaar.
                Gelijk ook je pinlimiet verhogen en je kan dan gelijk achter elkaar door pinnen.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.