digidasch geen dag en tonnenteller meer

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD digidasch geen dag en tonnenteller meer

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    toppertheo

zoals de titel al vermeld…… geen dag en tonnen teller meer :cry

heb een senator A2 met digidasch en daarvan doen de dag en tonnen teller het niet meer en dat kwam door dat de stekker op de bak er af lag vertelde de verkoper, dus vandaag op de brug geweest maar alles bij de bak lijkt prima en zit aangesloten.
      is het een bekend probleem van de digidasch dat de deze tellers het niet meer doen of moet ik de hele digidasch er maar uithalen en kijken of ik zelf iets kan vinden :hmmz

alvast bedankt voor de reacties.

groeten Theo.

HAICO
      Deelnemer

doet de snelheids meter het wel dan ?

zoja moet de analoge teller ook werken anders zit het in het cockpitje zelf.

GSE
        Deelnemer

Tandwiel kapot in de aandrijving komt vaker voor,volgens mij past de aandrijving van een kadett GSI ook…

Ff omwisselen en klaar..

toppertheo

[rquote=1831803&tid=139646&author=GSE]Tandwiel kapot in de aandrijving komt vaker voor,volgens mij past de aandrijving van een kadett GSI ook…

Ff omwisselen en klaar..[/rquote]

welk tandwiel bedoel je dan??
            die in de bak of die in het daschboord??
            de gewone teller doet het nog wel dus weet wel hoe hard ik rijd.
            vanuit de bak gaan er alleen electrodraden naar voren en geen kabel aandrijving voor een teller en zie ook nergens een aansluiting voor een kabel aandrijving.

alvast bedankt voor de reacties.

Jigsaw
            Deelnemer

gse bedoeld de tandwieltjes in de tellerklok zelf. Deze worden nog mechanisch aangedreven

HAICO
              Deelnemer

d’r zit ook geen kabel op of aan alleen de drie stoomdraden vanaf de impulsgever op je bak!
                het zal echt wel in de mechanische overbreging in het tellerhuis liggen zoals GSE al gemeld heeft,dat komt vaker voor.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.