Digi Dashboard toepasbaar in mijn auto?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Digi Dashboard toepasbaar in mijn auto?

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    akinyalcin1985

Goedenavond,

Ik wil graag weten of een digi dashboard afkomstig uit een vectra a 2000 zou passen in mijn vectra a 1.6i 1994?

Zo ja, wat komt er allemaal bij kijken?

Ik heb zelf al zitten zoeken naar info, maar ben er helaas niet uitgekomen.:

http://www.opelcoupeclub.nl/component/option,com_fireboard/Itemid,57/func,view/catid,10/id,1525/

http://link.marktplaats.nl/373971892

Bij voorbaat van harte bedankt

Akin Yalcin

kimmiej666
      Deelnemer

Volgens mij komt daar nog behoorlijk wat bij kijken, maar wat precies durf ik niet te zeggen, maar het is in ieder geval geen plug and play naar mijn weten

2000
        Moderator

Het is zeker geen plug&play, maar als je iemand kent met een elektrotechnische achtergrond + de bijbehorende schema’s, dan is het wel te doen. Wel bij een eventuele aankoop checken of de stekkers, pulsgever er bij zitten. Zonder stekkers wordt het al gauw een zooitje

akinyalcin1985

Goedenavond,

Hartelijk bedankt voor uw reacties.

Met deze nuttige informatie zal ik gaan onderhandelen met de verkoper mbt prijs.

Reeds heb ik mij laten vertellen dat ze ongeveer 300 euro moeten opleveren, en dat je bij voorbaat niet via ebay kan gaan kopen ivm eventuele mankementen.

Weten jullie misschien ook of deze dashboarden een lang leven beschoren hebben?

Dank u

P.s.
            Een eventuele aankoop kan ik moeilijk thuis aan mijn ouders uitleggen ivm prijs, maar het zal mijn auto absoluut goed doen!

2000
            Moderator

Ja, wat is lang. Ik heb nog nooit gehoort dat ze stuk gaan. Ze gaan wel stuk, maar dat komt meestal van het overbouwen in een andere auto :D

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.