Digi dash ombouwen naar analoge teller

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Digi dash ombouwen naar analoge teller

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Sander86-1

Hoi,

Ik heb een vraag kun je ook een analoge teller in een b senator zetten die normaal digitaal is?
      Die van mij hapert soms gaat die aan dan weer een tijd niet of hij loopt vast, word er gek van! en aangezien ik een
      analoge mooier vind vroeg ik me af of dat zo wel kan of valt zo’n digi nog te redden?

kywieman
      Deelnemer

Volgens mij is dat plug en play. Analoge dash werkt ook dmv een pulsgever.

Sander86-1

Oke dat zou mooi zijn, en waar zit die pulsgever precies en wat is zijn functie ik heb niet echt ervaringen met elektronica in auto’s

Freestyler
          Deelnemer

zovel digidash als analoog dash werken idd met een puls gever. Deze zit op de bak en geeft per omwenteling een x aantal pulsen.

dus aantal pulsen staat gelijk aan aantal omwentelingen, en dus de snelheid.

Mocht je nog een analoog dash zoeken, heb er hier nog 1 liggen van een 24V (tot 280 km/h)
            En is idd zoals beschreven, gewoon plug and play.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.