dieselmotor 2.3

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    emielstroot

hallo. ik heb een 6 cilinder 2.5 motor uit mn blitz getakelt en nu wil ik er een 2.3 diesel inbouwen. dus ik dacht ik kan de zelfde bak er zo weer achter doen. maar dat past niet imdat de startmotor groter is van een diesel. wat voor bak zou ik er nu het beste achter kunnen doen ?
      mvg emiel

GSE
      Deelnemer

De bij behorende bak bij die motor…

Alleen kom je misschien weer in de knoei met je achteras kwa toeren,aangezien een blitz gene overdrive bakken hadden (gok ik) en als je ene getrag 240 bak neemt van bv een Rekord E dan heb je een 5de gang met 0,71 als versnelling maar als je een achteras hebt van richting de 4:00,wat je wel zult hebben krijgt die diesel het onmogelijk getrokken in de 5de gang en op lange termijn is dit net als een kanker voor je motor,onder de toeren rijden…Dit schoot me gelijk naar binnen.

jethro
        Deelnemer

Met een BLITZ vlieg je niet met 185 km/h over de weg.
          Je past je aan de auto die uit een verleden komt, met bijbehorende wegligging. ;)

Maar ff kijken naar de eindoverbrenging is wel zo slim, zeker met een motor wissel.

Hij moet dan ook ff bij de RDW langs inzake brandstof wissel.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.