DIEFSTAL met flinke schade!!!!!

Forumindex Forums Modellen Astra DIEFSTAL met flinke schade!!!!!

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #17909377
    haan
      Lid sinds:
      29 December 2010

      Ja das jammer en je wordt daar niet vrolijk van ,je bent verzekerd is niet?

      Hier bij ons in Roemenie teminste waar ik woon in een dorpje heb ik nooit mijn opel op slot autopapieren en geld ligt er altijd in nooit geen probleem maar wel een dikke hond voor de deur en die is altijd buiten zomers en winters komt nooit in huis.
      Maar in grote steden in Roemenie kunnen ze dat ook hoor?

      #17909378
      FKsport
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 February 2010

        ja ben WA+ verzekerd, dus valt onder de verzekering…

        Morgen ga ik de auto wegbrengen.. weet niet hoelang het duurt, we wachten het af

        #17909379
        AstraLimburgDriver
          Lid sinds:
          12 May 2010

          damn man dit is echt te erg voor woorden, mensen steken veel geld in hun auto’s vooral wij tuning freaks onder elkaar en dan komt er een of andere #@^#%$&^# die verneukt je auto eventjes binnen een paar tellen.
          z’n mensen moesten naast de auto sterven sorry hoor maar dit doe je niet.

          Succes met de reparaties en ik hoop dat je alles vergoed krijgt tot de laatste cent, en als ik jouw was in de toekomst lekker altijd je radio eruit klikken ik doe het ook altijd al moet ik 5 min naar binnen. Beter voorkomen dan genezen zeggen ze.

          Succes man!!!!

          #17909354
          FKsport
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 February 2010

            ZO, heb de auto vandaag weer opgehaald..

            Het resultaat is weer super! niets van te zien en zeer netjes afgewerkt door het betreffende bedrijf.

            Ik kan weer vooruit, nu de zoektocht naar een radio

            #17909353
            kaneelschep
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 November 2004

              Nice!!!! :) Fyn dat het zo goed afgehandeld is.

            5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.