diagnose aansluiting bij Opel Zafira 2002 Elegance

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) diagnose aansluiting bij Opel Zafira 2002 Elegance

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    maikito

Hallo,,mensen ,,bij deze wil ik help bij de volgende,,ik wil graag weten waar de diagnose aansluyiting is van de Opel zafira ,ik kan het nergens vinden ,,op een andere furom ,kreeg te horen dat het onder in de bakje,,bij de poohk ,,ligt ,,,maar niks was daar te vinden ,,,graag wil julie help bij deze!!!!!!bedankt

maikito

of misschien moet het diagnose gaam met een blue-thoot systeem,,laten me dit ook weten wan mijn zafira staat nu stil ,,en ik heb het graag nodig ,,bij deze ,,,,,jullie help graag.

wim-v6
        Deelnemer

kapje onder de handremknop los wippen, daar zit ie onder.

willem

maikito

mijn ruiten wisser bediening is stuk,,tijdens aanrijding,,mijn voet is er tegen gekomen en die is stuk,,,,ik moet eentje te koop krijgen,,om te vervangen,

wim-v6
            Deelnemer

Kan je bij de automaterialen zaak zo halen, kost dacht ik rond de 25 a 30 euro, let wel even op of je Board computer hebt of niet

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.