Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Deze week gaan voltanken … voor €116. Pffft!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 april 2012 om 21:09 #18006738
Vandaag ben ik EXPRES niet wezen tanken :D
Trouwes ook totaal niet gereden ;)
Maar wat valt hier nou nog aan toe te lichten :wtf
Mits het gezeik met uitzendburo’s en vaste contracten …
Ben ik niet helemaal met je eens want iedereen heeft RECHT op een vrije dag ;)
En je hoeft ook niet uit te leggen waarvoor jij een vrije dag nodigt hebt …
Dus dat gaat er bij mij niet in …
Net zomin als ik moet nog boodschappen doen de kinderen moeten naar school
etc etc …
Mensen verzinnen al die smoezen omdat WIJ te bang zijn …
En waarvoor ?
Hebben wij geen rechten en alleen maar plichten ?15 april 2012 om 23:05 #18006739Mijn moeder zegt altijd, regering steelt holland kijkt heeft ze nou gelijk :hmmz
16 april 2012 om 06:32 #18006740@iquick wrote:
Mijn moeder zegt altijd, regering steelt holland kijkt heeft ze nou gelijk :hmmz
:jerry :jerry :lol: :lol:
Weinig aan toe te voegen ;)16 april 2012 om 06:34 #18006741Zou een auto ook lopen op bio ethanol van de action? :jerry
16 april 2012 om 07:21 #180067422 euro per liter rekent wel makelijker :angel :jerry
16 april 2012 om 07:27 #18006743@-BlendjuH- wrote:
etc etc …
En waarvoor ?
Hebben wij geen rechten en alleen maar plichten ?Vertel dat even tegen mijn baas :argue
( :wors Kben militair en kan niet zomaar een dag vrij schrijven)
16 april 2012 om 08:01 #18006744@chieltjuh wrote:
@-BlendjuH- wrote:
etc etc …
En waarvoor ?
Hebben wij geen rechten en alleen maar plichten ?Vertel dat even tegen mijn baas :argue
Er is altijd baas boven baas ;)
Ja , sorry maar hoe het int leger e.d ( hoop dat ik je niet beledig hiermee ) weet ik niet hoe dit zit ;)
Maar voor de NORMALE baas ( uitzonderingen daargelaten ) heb je altijd recht op vrij …
Mits je vrije dagen al op zijn … meld je je maar ziek :jerry16 april 2012 om 08:15 #18006745@-BlendjuH- wrote:
@chieltjuh wrote:
@-BlendjuH- wrote:
etc etc …
En waarvoor ?
Ja , sorry maar hoe het int leger e.d ( hoop dat ik je niet beledig hiermee ) weet ik niet hoe dit zit ;)
Maar voor de NORMALE baas ( uitzonderingen daargelaten ) heb je altijd recht op vrij …
Mits je vrije dagen al op zijn … meld je je maar ziek :jerryOok het leger kent verlofdagen. En als je veel vrij wilt kan je wel ff met een tank door een dorpie jage, krijg je waarschijnlijk gratis permanent verlof :jerry
16 april 2012 om 08:47 #18006746^^ :jerry
16 april 2012 om 10:44 #18006747Chieltjuh,
Ik heb ook een aantal jaren van mijn leven in het bos gelegen ;)…. Ik kan je vertellen mijn CC deed niet zo moeilijk met verlof. Als ik donderdag naar de tandarts moest dan mocht ik lekker pas maandag terug ;) haha.
Zonder dat er verlof werd geschreven ;) Nu werk ik op kantoor en gaat het een STUK moeilijker.
Tanken is echt DRAMA, maar met LPG gelukkig niet zo… 0,72 cent is ook DUUR !!!!!
:swear
16 april 2012 om 11:58 #18006748@HardcoreHell wrote:
…Al met al komt het erop neer, dat wij als brave burgers gewoon bestolen worden…
Da’s één van die vaste regels die je niet kan veranderen, zoals zwaartekracht enzo…
Als je daar teveel over nadenkt wordt je duizelig en moet je :puke
16 april 2012 om 15:15 #18006749en dan maar zeggen dat we in en vrij nederland zitten.
heb steeds meer het idee dat we onderdrukt worden net als in het verre oosten16 april 2012 om 15:16 #18006750je mag steeds minder en je moet steeds meer
16 april 2012 om 15:25 #18006751@jeroenk wrote:
@-BlendjuH- wrote:
@chieltjuh wrote:
@-BlendjuH- wrote:
etc etc …
En waarvoor ?
Hebben wij geen rechten en alleen maar plichten ?Klopt hoor, ligt er net aan waar je zit:)
over het algemeen is het redelijk geregeld, bij ons zitten we max op 90% bezetting en nu rond de 75%
In dat geval is het balen want vervallen je studie uren ed en is het vechten om een dagje vrij:)
Vertel dat even tegen mijn baas :argue( :wors Kben militair en kan niet zomaar een dag vrij schrijven)
Mits je vrije dagen al op zijn … meld je je maar ziek :jerryOok het leger kent verlofdagen. En als je veel vrij wilt kan je wel ff met een tank door een dorpie jage, krijg je waarschijnlijk gratis permanent verlof :jerry
16 april 2012 om 15:42 #18006752@opelgteetje wrote:
en dan maar zeggen dat we in en vrij nederland zitten.
heb steeds meer het idee dat we onderdrukt worden net als in het verre oostenPrecies, en dan vooral met het vingertje wijzen en de schoothond van Brussel blijven spelen :puke
16 april 2012 om 16:41 #18006753Maar de kwestie blijft: wat gaan we met z`n allen dr aan doen?
Plat gooien die bende….. :thumb of te wel boycotten de tanks stations!Gr Ronald
16 april 2012 om 16:50 #18006754Ook al boycot je de tankstations en gooien hun de benzine weer naar de 1,50 dan komt volgend jaar weer een km heffing er boven op.
Ze willen hoe dan ook t geld hebben:klasiek voorbeeldje is de belastingsvrije zuinige auto’s
regering liep te veel geld mis omdat te veel mensen een belastingsvrije wagen kochten.
Resultaat 2014 betaal je gwn weer wegenbelasting:)16 april 2012 om 16:54 #18006755@opelgteetje wrote:
en dan maar zeggen dat we in en vrij nederland zitten.
heb steeds meer het idee dat we onderdrukt worden net als in het verre oostenZe tanken daaar wel voordelig haha… blijkbaar worden ze niet zoo erg onderdrukt :hmmz
Je hebt ouderwets onderdrukken en dat gebeurt daar zeker, maar je hebt ook een moderne manier van onderdrukken en dat is iets waar wij nu in zitten !!
16 april 2012 om 16:55 #18006756@chieltjuh wrote:
Ook al boycot je de tankstations en gooien hun de benzine weer naar de 1,50 dan komt volgend jaar weer een km heffing er boven op.
Ze willen hoe dan ook t geld hebben:klasiek voorbeeldje is de belastingsvrije zuinige auto’s
regering liep te veel geld mis omdat te veel mensen een belastingsvrije wagen kochten.
Resultaat 2014 betaal je gwn weer wegenbelasting:)Dan volgend jaar gewoon weer staken e.d.
Kijk naar de belgen , fransen e.d. die doen het iedere keer ook weer :D16 april 2012 om 17:14 #18006757precies aanpakken die witteboard crimmies :ass
km heffing is er ook niet gekomen toch?? :wors
dus….boycotten ;)Gr Ronald
16 april 2012 om 17:19 #18006758ik ben van de partij als er wegen dicht gezet gaan worden of zo hahah
19 april 2012 om 15:12 #18006759Laatste nieuws!
De EU wil de diesel prijs omhoog schoppen met 22 cent per liter, iets met het MILIEU!!!! :puke :puke
:fy1 :fy119 april 2012 om 15:38 #18006760@jethro wrote:
Laatste nieuws!
De EU wil de diesel prijs omhoog schoppen met 0.22 cent per liter, iets met het MILIEU!!!! :puke :puke
:fy1 :fy1Watblief? Zoiets kan toch niet? dan rij ik dadelijk even duur als een benzine auto gemiddeld op un maand?
19 april 2012 om 15:40 #18006761Kijk er niet raar van op wat voor gekke dingen ze verzinnen, mensen blijven toch maar tanken:)
19 april 2012 om 16:31 #18006762Ik las in een artikel van 2008:
“In Venezuela kost een liter benzine ongeveer 2 cent, dat is minder dan water.”
http://www.deondernemer.nl/buitenland/173648/In-Venezuela-lachen-ze-om-de-benzineprijs.html
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.