Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Deze week gaan voltanken … voor €116. Pffft!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 april 2012 om 12:10 #17247647
De brandstofprijzen rijzen nu toch echt de pan uit.
Gewoonlijk betaalde ik net geen €100 om vol te tanken.
Nu, mijn laatste tankbeurt betaalde ik al €116 voor 70 liter EuroSuper.Ik heb in twee van mijn vorige wagens zelf LPG gelegd. Spijtig genoeg mag dat nu niet meer.
Wat maakt het nu uit wie de LPG-installatie plaatst, als ze op reglementaire wijze geplaatst is.
Je moet toch eerst langs de technische controle passeren.
Neen, er moet weer extra geld verdiend worden hier en daar om dan nog eens onrechtstreeks
de staatskas te spekken.15 april 2012 om 12:12 #18006714AnoniemLid sinds:
1 January 1970Het wordt inderdaad te gek, maar wat wil je doen?
Benzine hebben we toch nodig ;)Moet helaas ook weer bijna tanken :cry
Is inderdaad al een topic over!15 april 2012 om 12:14 #18006715dacht dat er al zo topic was over brandstofprijzen??
mja, heb van de week voor 1.74.9 getankt, later zag ik een pomp van 1.72.9 :P
had hem zo goed als schoonleeg gereden, ben nu over de 100 km heen voor 20 euro.
dus ondanks de prijs doet de afstand het ook goed, wat me erg mee valt.15 april 2012 om 12:15 #18006716AnoniemLid sinds:
1 January 1970Is idd een ander topic over ja ;)
15 april 2012 om 12:22 #18006717vandaag is staking toch? :P
kijken als het helpt.
schijnt expres voor zondag gekozen te zijn omdat maandag altijd de levering is.
dus dat er nu minder geleverd kan worden of zo, ook buiten het forum om heb ik er gelukkig al genoeg over gehoord ;)15 april 2012 om 12:24 #18006718AnoniemLid sinds:
1 January 1970Dat is vandaag ja :P
Eens zien of het helpt, denk’t alleen niet :P15 april 2012 om 12:30 #18006719nee denk dat er een te klein deel is die er aan mee doet.
aangezien het hier op het forum ook nog geen week bekend is betwijvel ik als er veel zijn die er van af weten.
zoiets hadden ze eenmaand van te voren heel duidelijk moeten maken, bijvoorbeeld radio tv, of misschien zelfs wel aanplak dingen in bushokjes of zo :P
dan hadden ze ook wat meer mond op mond reclame gehad.
het schijnt trouwens wel in de krant te hebben gestaan15 april 2012 om 14:18 #18006720ik werk bij texaco
geloof mij de brandstof gaat naar 2 euro de kosten zal daarna ook niet meer dalen
volgens het papierwerk wat ik kreeg over de brandstof
moesten mensen niet meer schrikken van de hoge brandstof prijzen
lager zal de brandstof niet meer gaan ( bewezen)
het is ook bewezen dat de brandstof daadwerkelijk over 40 jaar gewoon op is15 april 2012 om 14:46 #18006721Id klopt,Gister een stukje met de motor wezen toeren…vorige zomer voor 15 euro tanken nu was ik al 21.50 euro kwijt…..tis niet leuk meer :hmmz
Gr Ronald
15 april 2012 om 14:47 #18006722AnoniemLid sinds:
1 January 1970Dat zou lekker zijn zeg, €2.. :sleeping
15 april 2012 om 14:54 #18006723ik zeg weg met de wegenbelasting
15 april 2012 om 14:55 #18006724AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ja inderdaad, dat zou ook fijn zijn maar dat gaat toch nooit gebeuren.
Nu moet een auto ongeveer zo oud zijn dat hij uit elkaar valt voordat de wegenbelasting eraf is :???:15 april 2012 om 15:00 #18006725of erg nieuw met een stofzuigermotor
15 april 2012 om 15:02 #18006726AnoniemLid sinds:
1 January 1970Haha ja :D
15 april 2012 om 16:47 #18006727En we blijven het gewoon slikken zonder dat er een keer een bom barst dat is nog het allermooiste, sukkels dat we zijn :jerry
Want zeg nou zelf als het ernaar uit ziet dat als de brandstoffen eenmaal opraken en er geen alternatief is waar we moeiteloos op over kunnen stappen dan valt de hele samenleving toch totaal stil?15 april 2012 om 17:14 #18006728dat er geroepen wordt dat het bewezen is… jonge.. dat je daar in gelooft! dat is gewoon een manier om de normale lui aan het lijntje te houden !! laat die smerige gore diknekken in den haag zelf maar eens beginnen met een beter mileu maar nee die smerige vetkleppen moeten met hun prive chauffeur wel gereden worden, in zo`n benzine slurpende suv of weet ik wat.
jammererlijk genoeg kunne we er niets mee, en zijn wij niet zoals de fransen.
die leggen tenminste bij het minste of geringste ergens een bom onder.
ik zeg ” goed bezig fransoos ! ” maar wij domme hollanders.. wij blijven slikken.. en accepteren het allemaal.die vieze vetkleppen in het westen, die worden verdorie gereden door onse centen !!! en bedenken regeltjes en dergelijke, en vallen zelf buiten schot, maar wij.. de gewone werkman.
kan zo nog wel even doorgaan, maar ik walg gewoon van die lui. niksnutten, waardeloze stukken stront zijn het, niet meer. maar zeker nog minder ! :puke
ze draaien hun eigen volk ( nederlanders) zelf de nek om. maar de grieken kunnen alles krijgen :puke
kom hier maar naar toe… als je in een oorlogsland woont, wij noemen je asielzoeker, en je krijgt een huis en onderdak. maaar jij.. degene die de hypotheek niet meer kan opbrengen, omdat het te duur is om bij je baas te komen, ( het zij met openbaar vervoer of met auto..) die moet maar op straat leven.
man man man, waar zijn wij hollanders mee bezig ?? nog even en er komt een collectebus aan de deur :
geef voor hem en haar die het niet rooien kunnen !
maar geen hond die kan daar een gift aan geven, omdat het al zo belabberd duur is in dit belasting oord !15 april 2012 om 17:38 #18006729Als je dat hier ziet zijn wij er bijna.
http://www.brandstofprijzen.info/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Gr. Peter15 april 2012 om 17:57 #18006730AnoniemLid sinds:
1 January 1970Damn, Super is al 1,95 :O
Het gaat echt allemaal naar de klote zo.. :thumbdown15 april 2012 om 18:19 #18006731DE OPLOSSING!!
:jerry :jerry
15 april 2012 om 18:33 #18006732zo kan het ook:
15 april 2012 om 18:50 #18006733@Ghanz wrote:
dat er geroepen wordt dat het bewezen is… jonge.. dat je daar in gelooft! dat is gewoon een manier om de normale lui aan het lijntje te houden !! laat die smerige gore diknekken in den haag zelf maar eens beginnen met een beter mileu maar nee die smerige vetkleppen moeten met hun prive chauffeur wel gereden worden, in zo`n benzine slurpende suv of weet ik wat.
jammererlijk genoeg kunne we er niets mee, en zijn wij niet zoals de fransen.
die leggen tenminste bij het minste of geringste ergens een bom onder.
ik zeg ” goed bezig fransoos ! ” maar wij domme hollanders.. wij blijven slikken.. en accepteren het allemaal.die vieze vetkleppen in het westen, die worden verdorie gereden door onse centen !!! en bedenken regeltjes en dergelijke, en vallen zelf buiten schot, maar wij.. de gewone werkman.
kan zo nog wel even doorgaan, maar ik walg gewoon van die lui. niksnutten, waardeloze stukken stront zijn het, niet meer. maar zeker nog minder ! :puke
ze draaien hun eigen volk ( nederlanders) zelf de nek om. maar de grieken kunnen alles krijgen :puke
kom hier maar naar toe… als je in een oorlogsland woont, wij noemen je asielzoeker, en je krijgt een huis en onderdak. maaar jij.. degene die de hypotheek niet meer kan opbrengen, omdat het te duur is om bij je baas te komen, ( het zij met openbaar vervoer of met auto..) die moet maar op straat leven.
man man man, waar zijn wij hollanders mee bezig ?? nog even en er komt een collectebus aan de deur :
geef voor hem en haar die het niet rooien kunnen !
maar geen hond die kan daar een gift aan geven, omdat het al zo belabberd duur is in dit belasting oord !ik sluit me aan bij ghanz.
eindelijk iemand die zegt , zoals iedereen er over denkt.groeten.
15 april 2012 om 20:01 #18006734weet je wat het lullige nog is?
in dat andere topic werd er gesproken over een staking!
blendje had zelfs al iemand gevonden die woordvoerder wou zijn.
en dan staking in de zin van de snelweg dicht zetten.en wat krijg je als reactie??
nee doe ik niet aan mee anders kan ik niet naar mijn werk.
dan vraag ik me af waarom je niet een dagje vrij wil nemen om in de toekomst er gemak van te hebben.
zijn wij nederlanders dan echt van die skijterds of zo?en op zo manier blijft het ook wel duurder worden.
ik denk dat er op deze manier veel mensen zijn die het er vaker op gaan gokken om te tanken en vervolgens niet te gaan betalen.
die gejatte brandstof zorgt er voor dat het weer duurder word.ik zeg..
die staking om de wegen dicht te gooien toch wel eens proberen.
alle hoofdwegen op een vrijdag rond 8 uur smorgens dicht zetten!!
wij moeten zweten en doen om ons geld bij elkaar te sparen.
laat den haag maar eens zweten wat ze met al die dichte wegen met boze automobilisten aan moeten :vertag15 april 2012 om 20:14 #18006735Hadden we de politie niet kunnen helpen bij hun staking toen ze inderdaad de wegen dicht zetten met stapvoets rijden.
15 april 2012 om 20:58 #18006736@soepkiepe wrote:
weet je wat het lullige nog is?
in dat andere topic werd er gesproken over een staking!
blendje had zelfs al iemand gevonden die woordvoerder wou zijn.
en dan staking in de zin van de snelweg dicht zetten.en wat krijg je als reactie??
nee doe ik niet aan mee anders kan ik niet naar mijn werk.
dan vraag ik me af waarom je niet een dagje vrij wil nemen om in de toekomst er gemak van te hebben.
zijn wij nederlanders dan echt van die skijterds of zo?en op zo manier blijft het ook wel duurder worden.
ik denk dat er op deze manier veel mensen zijn die het er vaker op gaan gokken om te tanken en vervolgens niet te gaan betalen.
die gejatte brandstof zorgt er voor dat het weer duurder word.ik zeg..
die staking om de wegen dicht te gooien toch wel eens proberen.
alle hoofdwegen op een vrijdag rond 8 uur smorgens dicht zetten!!
wij moeten zweten en doen om ons geld bij elkaar te sparen.
laat den haag maar eens zweten wat ze met al die dichte wegen met boze automobilisten aan moeten :vertagDoor de zwakke economie van tegenwoordig, zullen er velen zijn die niet meer over een vaste baan beschikken.
Daarnaast werken veel mensen van de jongere generatie via uitzendbureau’s, of hebben daarvoor gewerkt.
Vaste contracten worden bijna niet meer gegeven vanwege de zwakke economie.
Dus als je een tijdelijk contact hebt of wilt, moet je je voor 150% inzetten.
Als je dan dus aan zo’n actie mee wilt doen, zal niet elke baas het erover eens zijn.
Dus dan zet je ergens misschien je carriere op het spel.Begrijp me goed, ik ben ook voor zeer ernstige stakingen.
En veel harder dan alleen stapvoets rijden op een snelweg.
Hier in Nederland moet alles beter en groter dan de omringende landen.
Iedereen is welkom, en als iemand daar een halt toe wil roepen, word deze gemarkeerd als rascist.
Als ik om me heen kijk, zijn er vele “medelanders” en “kampers” die niet onder een contract staan bij een baas.
Vele van hun, zullen op illegale of criminele wijze hun centen verdienen.
Daarnaast krijgen ze ook nog uitkeringen, worden door een groot deel van de ambtenaren met rust gelaten of zelfs geholpen en hebben zelf alle luxe die ze wensen.
En er zijn ook echt wel goede mensen, die wel gewoon hard werken voor zijn/haar loon.
Maar het komt er op neer, dat de brave, Nederlandse burger een melkkoe is geworden.
Zij mogen niets meer dan ja en amen zeggen.Wat ik laatst ook zat te denken:
Als je verder dan 10km van je werk woont, is je baas verplicht om een vergoeding te betalen voor de afstand die je aflegd naar je werk.
Deze vergoeding is al zeker 10 jaar €0,19 per kilometer.
Maar dit word niet hoger, zodat het meegroeit met de hogere kosten van brandstof, onderhoud en belastingen.
Sterker nog, in Den Haag zijn ze aan het beraden om deze vergoeding af te schaffen.Al met al komt het erop neer, dat wij als brave burgers gewoon bestolen worden.
Alles word duurder, soms zelfs onbetaalbaar, maar de lonen stijgen niet mee.
Uitkeringen worden minder (voor die mensen die een uitkering wel verdienen en/of nodig hebben) of zelfs stop gezet.
Maar bezuinigen op ontwikkelingshulp of op het koningshuis, dat gebeurd niet…..15 april 2012 om 21:02 #18006737:wors :wors :wors :wors
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.