deze post mag worden verwijderd

Forumindex Forums Techniek Airco, lpg en diesel-vragen deze post mag worden verwijderd

• Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    sonny1969

aangezien de vacuumpot om mijn smoorklep eraf was gehaald en de klep d.m.v. een parker was vastgezet en ik op een gegevn moment een melding kreeg dat mijn vuldruksensor niet helemaal goed bleek te zijn ben ik op zoek gegeaan naar een andere sensor echter deze bleek niet los leverbaar en was ik gedwongen om een geheel ander smoorklephuis aan te schaffen want daar zat de sensor ook in.
      mede met hethierboven geschreven feit in mijn hoofd heb ik dus een ander smoorklephuis gekocht en wil deze nu gaan monteren echter ik dacht nu het oude smoorklephuis er nog opzit wil ik wel eens even kijken wat het nieuwe smoorklephuis nu eigenlijk doet dus heb ik het vacuumslangetje wat nu op mijn huidige smoorklephuis vast zit er af gehaald en op het vacuumpotje van het nieuwe smoorklephuis gezet en gaan kijken wat er nu gebeurt met gas geven.
      Echter er gebeurt niks alleen als de motor weer uit werd gezet zag ik de klep even reageren.
      kan iemand mij uitleggen wat er hoort te gebeuren en waar ik dan eventueel een vacuum slangetje vandaan moet halen voor een juiste werking ???

het gaat om een Y2,2DTR motor uit 2003

alvast bedankt voor de reacties

gr sonny deze post mag worden verwijderd!!!!!!!!!!!!!!!! is achterhaald.:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.