Devil Eyes Vectra B

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Seth
    Deelnemer

Hey iedereen,

Heb sinds vandaag mijn Devil Eyes voor een Vectra B aangekregen, enorm mooi. De H1-lichten steken er reeds is etc. Maar nu heb ik die aansluiting bezien. Ik zou niet weten hoe ik deze moet aansluiten. Ik heb al eens Angel Eyes op mijn Vectra A gestoken, dit was geen enkel probleem omdat dit volledig plug&play was maar dit wist ik toch effe niet.

Ik heb 1 5-polige stekkeraansluiting die ik zie maar ik zou niet weten waar ik deze op moet zetten en de “manual” is ook geen reet waard :D
      Dit is 1 gekopieerd blaadje bij waar opstond: “Connect the black line to the negative of the park/signal/side marker lamp.”

Wie heeft hier ervaring mee? Waar moet deze stekker op? Moet ik verder nog iets speciaal aansluiten?

Grtz Seth

kapelleboer

Heb wel eens gehoord dat vec b1 en b2 andere stekkers zijn dat je die moet over steken

sander2.5v6
        Deelnemer

Ik heb op me vectra b1 ook deze lampen gehad, je moet de losse kabels van de angel eyes op je stadsverlichting aansluiten. Maar je hebt nu een b2 koplamp neem ik aan? Dat is een platte rechte plug dan? Als dat zo is moet je de oude stekkers van je koplamp afknippen en die op je nieuwe aansluiten, gewoon zelfde kleuren aanhouden en je zit goed!

Seth
          Deelnemer

Heb de stekker gevonden :D Alles was gewoon plug&play!

Ze steken er nu volledig in. Staat prachtig, enkel spijtig dat sommige bevestigingspunten niet volledig overeenkomen maar dat heb je met aftermarket “rommel” hé :)

Tnx voor de hulp

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.