Forumindex › Forums › Modellen › OPC-Modellen › devil eyes in combi met xenon
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 mei 2010 om 18:04 #17221650
aangezien niemand antw. op de gewone zafira forum,dan maar op de opc gedeelte.ik ga de de 31ste xenon in me auto laten inbouwen(ook de mistlampen).En ik vind de devil eyes koplampen heel erg mooi(wil er later ook donkere led achterlampen op zetten).mijn vraag is dus nu gaat dat wel samen met xenon die devil eyes???zit namelijk te kijken naar het lichtopbrengst,dadelijk valt dat erg tegen.
iemand ervaringen of foto’s misschien?;)
gr Zakaria
25 mei 2010 om 19:14 #17678337ik zou f doorsparen en er originele xenon koplampen opzetten.goed licht en het gaat langer mee dan die devil/angel eyes.is allemaal goedkope troep die slecht past en niet lang meegaat(vooral de LEDs).ik vindt zowieso dat zoiets op een audi hoort en daarbij past.niet op een zafira.is beetje HALFORDS tuning.maar is mijn mening.als jij dr zo iets op wil :thumbup
(niet boos zijn he :P )
25 mei 2010 om 19:55 #17678338heb zelf angels in mijn cali zitten met xenon bevalt me goed zelf de leds branden leuk en vrolijk mee:wors
25 mei 2010 om 20:33 #17678339ik bedoel niet de angels eyes,heb het echt over de devil eyes en dan wel de black versie dus niet de chroom versie.
de black versie zijn donker en daarom vraag ik gaat dat niet ten koste van de lichtopbrengst??en ik vind het bij een zafira dus juist wel leuk staan!beter goed gejat,dan slecht bedacht:P
26 mei 2010 om 16:30 #17678340nou ik had gebeld met de garage en ze hadden eerder ervaring met xenon en devil eyes en dat kon niet.dus hadden ze toen de devil eyes eruit moeten halen.dat gaat dus niet in combi met xenon.maar maakt niks uit.ik had ook nog gevraagd naar originele xenon koplampen,maar dat wordt dus een heel duur grapje.er wordt dus niet alleen de koplampen gedaan,maar ook hele bedradingen en andere flauwekul wat er bijkomt en speciale lampjes die 15o euro per stuk kosten.dan zit ik gauw op totaal 1000 euro.:mad:
dus gwn me eigen lampen behouden en een HID kitje.lekker goedkoop en simpel houden.
26 mei 2010 om 17:03 #17678341heb dan zelf inderdaad angel eyes ook de zwarte versie tegen mij zei men ook dat gaat niet. de reden waarom de hid lampjes zouden niet in de unit passen dit is volgens mij ook bij de devil versie.
oplossing hiervoor is ff je lamp opboren met een 10 mm ijzer boor.
rij nu 5 maanden met deze combo het de licht opbrengst is 1000x beter.
devils eyes in combo met xenon heeft mijn neef in zijn golf zitten tevens ook lampunit opgeboord en geeft perfect licht.
http://www.vw-club.nl/ledenautos/4631/1834/devileyezxenonfront.jpg26 mei 2010 om 17:09 #17678342ok hmmm.misschien dat ik de devil eyes ooit ga halen.kijk ik of ik ze er zelf in kan doen,alleen zit dan met de afstelling van de koplampen en dat is iets wat je beter niet zelf kan doen…:thumbdown.ik wilde me zafira eigenlijk helemaal zwart maken.
dus zwarte led backlights,zwarte daylight devileyes en daarna als afmaker 19inch zwarte brock velgen.
maar helaas daar gaat de droom:cry26 mei 2010 om 17:26 #17678343je weet maar nooit dromen zijn niet altijd bedrog :angel
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.