deurvergrendelings motertje

Forumindex Forums Modellen Astra deurvergrendelings motertje

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    pd5wve
    Deelnemer

Hallo Allemaal,

Allereerst een heel goed uiteinde toegewenst en een goed begin van 2011.
      Kijk alemaal uit met vuurwerk. zonder ogen en handen is er lastig te rijden en te sleutelen aan de opeltjes.

Van de week is van mijn Astra F 1998 een motertje van de deurvergrendeling kapot gegaan. Heeft iemand nog zo’n motertje voor een schappelijk prijsje liggen.
      Dat zou mij enorm helpen.
      is namelijk wel lastig zo.

groetjes willem

GTS Power
      Deelnemer

dat zijn gewoon universele motortjes die bijna elke automatriaalenzaak wel heeft liggen.

kosten ongeveer 20 euro.

wim-v6
        Deelnemer

Nope helaas, dat is niet zo,, Astra-F heeft ook al Safelock.

Deze motortjes zijn volop op de sloop te verkijgen.

We hebben van de week een motortje van een Vectra-B gehaald voor nog geen 30 euri.

we hebben m wel zelf uit moeten bouwen, maar dan heb je als voordeel dat je m zelf kan testen.

dat deden we als volgt.

men neme een hulpstart mee, koppelt deze aan de auto op de sloperij, men trekt een aantal keren aan de CV pin, en kijkt of het nodige motortje werkt

willem

GTS Power
          Deelnemer

[rquote=1827613&tid=139397&author=wim-v6]Nope helaas, dat is niet zo,, Astra-F heeft ook al Safelock.

Deze motortjes zijn volop op de sloop te verkijgen.

We hebben van de week een motortje van een Vectra-B gehaald voor nog geen 30 euri.

we hebben m wel zelf uit moeten bouwen, maar dan heb je als voordeel dat je m zelf kan testen.

dat deden we als volgt.

men neme een hulpstart mee, koppelt deze aan de auto op de sloperij, men trekt een aantal keren aan de CV pin, en kijkt of het nodige motortje werkt

willem[/rquote]

ik meende mij te herinderen dat ik wel eens zo’n motortje heb verwisseld met een universele:hmmz

wim-v6
            Deelnemer

kan wel, maar dat is dan stekker knippen en de Safelock functie laten vervallen.

kan ook zo zijn geweest dat de astra van jouw, een aftermarket CV had, of je hebt het kofferklep motortje gewisseld.

bij de Weg, de kadett-E heeft wel universele motortjes.

zo ook Mijn Combo heeft deze ook op de Achterdeur. ORIGINEEL, wel met opel stekker.

Willem

GTS Power
              Deelnemer

[rquote=1827623&tid=139397&author=wim-v6]kan wel, maar dat is dan stekker knippen en de Safelock functie laten vervallen.

kan ook zo zijn geweest dat de astra van jouw, een aftermarket CV had, of je hebt het kofferklep motortje gewisseld.

bij de Weg, de kadett-E heeft wel universele motortjes.

zo ook Mijn Combo heeft deze ook op de Achterdeur. ORIGINEEL, wel met opel stekker.

Willem[/rquote]

dan is het denk ik een aftermarket setje geweest want de stekkers pastte perfect.

wim-v6
                Deelnemer

zelfs van de achterklep is anders

6 pins stekkers op de deurmotoren

djtobias
                  Deelnemer

Willem,

anders moet je ff langs gaan bij van Rems aan de bestevearstraat in alkmaar, daar slopen ze zeer regelmatig opeltjes en zullen ze deze zeker hebben liggen

gr. Erwin

pd5wve
                    Deelnemer

heeft iemand een artikel nummer of een plaatje van de originele moter? ik heb een bedrijf die denkt wat te hebben maar vraagt hier naar ter controle of het de goede is!

gr willem

Blue-Dragon
                      Deelnemer

Willem als je weet wel type motortje je nodig hebt , kan ik is ff voor je kijken.

pd5wve
                        Deelnemer

Das het probleem gerrit.
                          Het is voor mij f station uit 1998 x18XE de linker achter deur

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.