Deurvanger vervangen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Deurvanger vervangen

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Tedje1978

Opel Vectra GTS Elegance
      Bwj 03-2003

Hoe krijg ik het binnen gedeelte van de deur eraf. Heeft iemand een paar tips voor me. De deurvanger heb ik vandaag gekocht bij de Opel dealer.

Groetjes Tedje

jraaf
      Deelnemer

Hey Tedje,

Bedoel je het complete deurpaneel of alleen de zwarte gedeelte naast de handgreep? 1 tip, zorg voor nieuwe klipjes, gaan er altijd wel een paar kapot. En onderaan beginnen. Volgens mij heeft Vledder(forumlid) ook een how to gemaakt.

Safe driving Jurgen

Tedje1978

wat moet ik precies los maken om een deurvanger te vervangen. Hoe zit zoiets vast?

Skloep
          Deelnemer

Ik rij dan wel in een Zafira maar heb laatst ook een deurvanger moeten vervangen. Nadat ik de hele deur uit elkaar had gesloopt kwam ik er achter dat ik het ook door het gat van de speaker had kunnen doen. Als je tenminste een speaker in die deur hebt zitten dan. Dan is het een kwestie van speaker er uit en dan op gevoel de oude deurvanger losmaken en de nieuwe weer vastzetten.
            Ik hoop dat je wat aan deze tip hebt, ik weet niet om welke deur het gaat.

Tedje1978

het gaat om links voor. Er zit ook een speaker. Dan ga ik morgen maar eens kijken hoe ik dit ga oplossen. Bedankt voor de tip.

Skloep
              Deelnemer

En, is het nog gelukt om de deurvanger te vervangen? Ik ben wel benieuwd inmiddels.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.