deurschakelaar binnenverlichting Astra F cabrio 1994 .

Forumindex Forums Modellen Astra deurschakelaar binnenverlichting Astra F cabrio 1994 .

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17269132
    opapoes
      Lid sinds:
      17 October 2013

      Ben druk bezig om mijn cabrio alarm aan te sluiten . Heb alle draden aangsloten zoals van de motorkap schakelaar en de deurcontacten . Alleen viel mij op dat aan de bijrijderszijde aan het deurcontact een draad zit en aan de bestuurderszijde twee . Beide laten de binnenverlichting branden als ik ze met de massa verbind . Kan iemand mij vertellen waar deze tweede draad voor dient . Nu nog even de schoksensor en de infrarood sensor voor de binnenruimte aansluiten en de afstandbediening programmeren en dan zou hij het moeten doen . Later de draden aan de kiekert aansluiten om de deuren met de afstandbediening te openen en te sluiten . Originele alarm werkt alleen op de schakelaar onder de motorkap dus daar heb ik niet veel aan zodoende……………

      #18261462
      gose91
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 November 2013

        Tweede draad bij bestuurder is om een pieper af te laten gaan als je met contact uit en verlichting aan je deur opent. Piept ie niet is je pieper stuk of een draad gebroken

        #18261463
        opapoes
          Lid sinds:
          17 October 2013

          Oke bedankt , moet ik even controleren of ik de juiste aansluiting heb gebruikt voor mijn alarm . Pieper werkt wel dus……….

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.