Deurpinnen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Deurpinnen

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17217503
    lancia
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 January 2010

      Hallo allemaal

      In mijn vorige auto een alfa 166 3.0 had ik een paar chromen deurpinnen ooit gekocht bij de dealer voor 15 euro per vier. Nu ben ik sinds een maand in het bezit van een gts 2.2 en de auto bevalt goed. Maar ik vindt de grijze pinnen met een rood vlak niet in het interieur passen. heb wel andere gezien bij irmscher maar vind 37 euro voor twee stuks wel wat prijzig. Weet iemand waar je die dingen voor een beetje normale prijs kan kopen en moet ik om ze te vervangen de deurbekleding verwijderen.

      B.v.d Een vormalig Alfa fan.

      #17616165
      speaker
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 March 2007

        Op ebay.de of ebay.co.uk staan ze voor een stuk minder.

        En je hoeft niet de deurpanelen te verwijderen om de deurpinnen er af te krijgen, maar ik geloof wel dat je voor je chrome pinnen een imbusboutje moet vastdraaien en volgens mij zitten die wel onder de panelen.

        Om de deurpin los te halen : met een mesje en klein schroevendraaiertje het oranje plaatje uit de pin halen en de pin is los !

        #17616166
        PAASHAAS
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 November 2004

          Dat gepriegel met dat imbusboutje vond ik maar niks, ik heb mijn deurpinnen laten maken door iemand die alles kan maken van Alu, daarna gepolijst, en klaar….En wordt net zoals de originele plasticen troep gewoon op het pennetje geschroefd……

          #17616167
          lancia
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 January 2010

            De deurpinnen van irmscher zijn geschikt voor vecta’s b en c, de goedkopere op marktplaats en e bay allen voor de b. Zijn deze nou allemaal hetzelde of zit ereen klein verschil in?

            #17616168
            speaker
            Deelnemer
              Lid sinds:
              8 March 2007

              Volgens mij zijn ze allemaal het zelfde hoor !

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.