deurpaneel vec gts demonteren

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum deurpaneel vec gts demonteren

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17218341
    cire
      Lid sinds:
      20 December 2009

      Achter het deurpaneel aan passagiers zijde heb ik een irritante tik/rammel tijdens het rijden op minder goed wegdek.
      Het komt bij de speaker vandaan.
      Nu wil ik het deurpaneel demonteren maar weet niet alle boutjes te vinden.
      Iemand hier ervaring mee?

      #17626503
      Edvries
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 December 2004

        ik weet alleen hoe het bij de station zit.. Achter plastic klepje (kliksysteem) zitten er twee, en aan de onderkantvan het panneel zitten er ook twee. Plastic klepje kan je eruit klikkenmet klein schroevedraaiertje.

        De derde schroef aan de onderkant zit bij mij alleen aan de voordeur, niet aan de achterdeur.

        Groet,

        Eric.

        #17626504
        cire
          Lid sinds:
          20 December 2009

          Bedankt Eric, zodra buiten een aangenamere temperatuur heerst ga ik dit gelijk proberen :)

          Grt,

          Eric

          #17626505
          evertfisherman
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 December 2009

            Hallo cire,

            De tekening van Eric laat goed zien waar de schroeven zitten. Het enige verschil is dat er bij de achterdeur slechts 2 schroeven onderin zitten, dus totaal 4 schroeven bij de achterdeuren ipv 5 bij de voordeuren. Verder zitten er ook totaal per deur vier plastic pompnagels (vastgeklikt).

            onderstaande link geeft het allemaal duidelijk weer:

            http://www.vectra-c.com/forum/showthread.php?t=15087

            Je moet je daar wel even registreren.

            Groeten,

            Evert.

            #17626506
            Edvries
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 December 2004

              origineel gepost door evertfisherman
              Hallo cire,

              De tekening van Eric laat goed zien waar de schroeven zitten. Het enige verschil is dat er bij de achterdeur slechts 2 schroeven onderin zitten, dus totaal 4 schroeven bij de achterdeuren ipv 5 bij de voordeuren. Groeten,

              Evert.

              Hahah, dat schrijf ik toch? hahha..

              #17626507
              jaap968
                Lid sinds:
                3 September 2009

                Even een oud topic nieuw leven inblazen. Ik ben bezig het paneel van het linker voorportier te verwijderend maar kom er niet helemaal uit en ben bang om wat te breken. Heb de twee schroeven onder het deurgreepkapje en de drie aan de onderkant verwijderd, en de vijf clips los getrokken. Nu zie ik dat de clip die direct onder de tweeter behuizing zit een soort verleng busje heeft en het lijkt of die niet lang de tweeter grill past als ik met (wat geweld) het deurpaneel omhoog moet tillen. Moet ik de tweeter behuizing verwijderen of komt het goed als je het deurpaneel vanaf de slotzijde eerst omhoog tilt?

                Jaap

                #17626508
                speaker
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  8 March 2007

                  Tweeterkapje er af trekken ( zit geklikt ) Daaronder zit nog 1 schroef , die ook los halen en dan het paneel omhoog tillen/wrikken/etc.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.