Achter de schermen zijn wij druk bezig met het vernieuwen van het forum. We bouwen aan een modern, sneller en toekomstbestendig platform, zodat we ook de komende jaren samen kunnen blijven sleutelen, delen en discussiëren.
Het nieuwe forum zal binnen enkele dagen online gaan.
⚠️ Belangrijk om te weten: Reacties en topics die vanaf nu nog op dit oude forum worden geplaatst, kunnen niet meer worden meegenomen naar het nieuwe forum. Om verlies van informatie te voorkomen, raden we aan om nieuwe berichten nog even uit te stellen totdat het vernieuwde forum live is.
Bedankt voor jullie begrip, geduld en trouw aan het forum. We kijken ernaar uit om jullie binnenkort te verwelkomen op het nieuwe forum!
Hallo mensen hoe krijg ik het deur paneel van mijn opek astra g er af heb allen schroeven er uit gedraaid maar krijg hem alleen onder los maar hoe krijg ik hem nu boven los oja het gaat om een achter deur alvast bedankt
Mwah, zit wel enig verschil in meen ik.. Spiegels heb je sowieso niet op een achterdeur, en dat kapje van je spiegels.. Daar zit een schroef achter op de voordeur dacht ik, correct me if I’m wrong.
Bij de voordeur zit geen schroef achter het kapje van de spiegels.
De achterdeur zit onder geschroefd, 1 schroef achter de hendel om hem open te maken, en er zit een schroef achter het kapje wat bovenop het handvat/bakje zit.
Hierboven zit een ovaal kapje, deze kun je los wippen en daar de laatste schroef los maken.