deurknoppen bestuurderskant werken niet/slecht

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum deurknoppen bestuurderskant werken niet/slecht

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Vectra-gts C

zoals de titel al zegt, de deurknoppen aan de bestuurderskant werken niet goed meer, tenzij ik ze zo hard induw dat mn vinger bijna breekt…

wat kan het probleem zijn en hoe kan het worden opgelost?

gr

evertfisherman
      Deelnemer

@Vectra-gts C wrote:

zoals de titel al zegt, de deurknoppen aan de bestuurderskant werken niet goed meer, tenzij ik ze zo hard induw dat mn vinger bijna breekt…

wat kan het probleem zijn en hoe kan het worden opgelost?

gr

Ik had dat probleem ook bij de bestuurderskant, met de spiegelverstelling.
        Ik heb de knoppenunit eruit gehaald, is bij de bestuurderkant vrij eenvoudig want daar hoeft het deurpaneel er niet af om de knoppenunit los te halen.
        Vervolgens unit uit elkaar gehaald en het stof weggehaald en contactpunten schoongemaakt met contactspray. Nu werkt het weer goed al bijna een jaar lang.

Anoniem

Ik heb daar eens een kleine howto van gemaakt:

viewtopic.php?f=6&t=168564

Ergens onderaan de pagina met fotootjes te zien..

Ik bekraste het met een schroevendraaiertje, later kwam ik erachter dat ff schoonmaken met aceton of electra cleaner ook zou werken..

Vectra-gts C

nice, ik zal t proberen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.