Deuren op slot met de sleutel?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Deuren op slot met de sleutel?

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Rubyvectra_A
    Deelnemer

Beste forumleden,

Al sinds enige jaren rij ik een opel Vectra C van eind 2004.
      Sinds kort is er 1 handzender stuk van het openen van de deuren (micro schakelaar afgebroken)
      Op zich geen probleem, maar nu wilde ik mijn deuren met de sleutel op slot doen, en toen ging alleen mijn bestuurders kant.

Bij mijn B gingen dan alle deuren op slot, en als je de sleutel vast hield ook de ramen dicht.

Mijn vraag: Hoort dit zo bij een C, of is mijn deurslot (microswitch) stuk? of is dit mogelijk een instelling?

Alsvast bedankt voor de reacties.

Groet Tim.

bart-gsi
      Deelnemer

kun je programmeren of je alleen de bestuurdersdeur open wilt of alle 4… hier is pas geleden nog een topic over geweest..

Rubyvectra_A
        Deelnemer

Ik heb al gezocht met de zoek functie, maar kon niets vergelijkend vinden. Heb je toevallig een linkje?

Opeltje17
          Deelnemer

Dat is alleen met openen Bart dat je kan instellen of alleen de bestuurders deur gaat of alle 4.

Dat alleen de bestuurders deur op slot gaat met de sleutel klopt, de overige deuren doe je met de schakelaar of normaal met de CV of je AB.

Rubyvectra_A
            Deelnemer

Bedankt voor je reactie, dan hoef ik niet verder te zoeken ;-)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.