deuren dempen met bitumen matten of toch dynamat

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie deuren dempen met bitumen matten of toch dynamat

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    derartz
    Deelnemer

hallo ik wil binnekort m’n deuren gaan dempen. bitumen matten zijn goedkoper dan dynamat plaatjes. hopelijk kunnen jullie mij hiermee op weg helpen, met wat ik het beste kan toepassen. mocht blijken dat danymat een stuk eenvoudiger te bewerken is, maar wel duurder dan wil ik toch voor dynamat gaan.

wat is jullie ervaring hiermee?

bij rondevries kosten 4 dynamat platen van 91X30cm 59 euro. is genoeg voor beide voorpotieren.
      bij pimtensten kosten eenvoudige bitumen plaaten per stuk 2.95 euro voor 25×50 cm. qua verhouding is dynamat dus zeker 2x zo duur.

en dempen jullie dan alleen het gedeelte van de deur waar het deurpaneel op gemonteerd zit? of ook binnen in de deur, tegen de achterkant van de buitenscherm aan zeg maar.

kadettje-89

waarom geen pur is je deur ook gelijk verstevigd.ik zou dynamat doen

de wit

pur trekt vocht aan = rotten

derartz
          Deelnemer

ik heb toch voor silent coat gekozen, ipv dynamat. hier schijn je toch meer kwaliteit voor te krijgen voor het zelfde geld had ik gehoord.

Bluns

Silentcoat is anders een stuk goedkoper als dynamat hoor..
              Het dempt beter, plakt beter en is beter te verwerken als gewone bitumen.
              In mn vorige auto had ik ook gewone bitumen maar dat doe ik nooit meer.
              Na een jaar liet alles los en het dempte maar matig, ik zeg Silentcoat kiezen!!

jeroen88

silentcoat :wors :thumb

crazijbertje

en waar haal je dat?

gr bertje :agent

robertzone

ik heb gewoon alles met bitumen, een dubbele dosis besteld via een bedrijf dat normaal alleen aan bedrijven levert, en had voor 1/3 v/d prijs 2keer zoveel aan oppervlakte t.o.v. dynamat.

Nu na een jaar zit alles er nog heel goed op. Ik heb wel dubbel geplakt, en dat zou hetzelfde effect hebben als de dynamat :thumb

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.