HULP GEVRAAGD! Deurbekleding verwijderen

Forumindex Forums Modellen Omega HULP GEVRAAGD! Deurbekleding verwijderen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    FredKadett
    Deelnemer

HELP !!

Kan iemand mij vertellen hoe ik de deurbekleding van een Omega A kan verwijderen om bij het slot te komen??

FredKadett
      Deelnemer

HIER zit ie nog vast17311607885996508033587094749993

pepia
        Deelnemer

bovenop de deur zit de deurvergrendeling, als die omhoog staat moet je het rode  of andere kleur afdek deel weghalen- voorzichtig met een dunne schroevendraaier loswrikken – erachter zit een schroef, die lossen. dan de handgreep waar je de deur mee dicht trekt, daar kunt je de binnenkant van los trekken, daar zitten twee dikke schroeven, die lossen. Onderin de deur ook vier schroeven, die lossen en die voor de luidspreker ook, dan de luidspreker voordeel los nemen en daar zitten ook schroeven, boven op de bekleding zit ook een schakelaar voor de spiegel elektriek , die uitnemen voorzichtig en daar zit ook een schroef. Dan kun je de hele deurbekleding van de deur aftrekken, te beginnen van af de onderkant, bij mij zit er ook nog een schroef die achteraan de deurbekleding in het midden met de rijrichting mee is geschroefd. Nou, zo kun je bij het slot komen en de rest wijzigt zich vanzelf

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.