Deur dashboardkastje gaat niet meer langzaam open

Forumindex Forums Modellen Astra Deur dashboardkastje gaat niet meer langzaam open

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17227879
    tuning4you
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 June 2010

      Gisteren wou ik iets uit mijn dashboardkastje / handschoenkastje nemen en hoorde ik een klik. Het deurtje dat normaal langzaam open gaat, valt nu gewoon direct naar beneden wanneer ik het ontgrendel. Ik vermoed dat er een veertje of iets dergelijks is losgekomen. Kan ik dit zelf herstellen?

      #17752236
      rdh
        Lid sinds:
        13 December 2009

        Ik had dit ook in me astra h de cilinder van het handschoenenkastje was los geschoten, je kan dit zien als je hem even demonteert.

        #17752237
        AG-B
          Lid sinds:
          12 March 2011

          Mijn dashboardkastje is nog nooit langzaam open gegaan. Dit is redelijk afhankelijk van mijn snelheid waarmee ik hem opentrek :jerry

          Succes met het oplossen van je probleem ;)

          #17752238
          tuning4you
          Deelnemer
            Lid sinds:
            2 June 2010

            Thx rdh, waarschijnlijk de 2 schroefjes met sterschroevendraaier? Die zal ik eerst moeten aanschaffen vrees ik ;). En is dat vrijgemakkelijk te zien en opnieuw te bevestigen?

            #17752239
            rdh
              Lid sinds:
              13 December 2009

              Is zo gedaan je haalt de 4x torx los van het handschoenenkastje dan kan je hem er zo uithalen en dan zie je de cilinder zitten en moet je even kijken of deze nog goed functioneert zo niet kan je bij de dealer een nieuwen bestellen, of weer vast zetten.

              #17752240
              tuning4you
              Deelnemer
                Lid sinds:
                2 June 2010

                Even de tijd gevonden om mijn kastje eruit te halen. De cilinder aan de rechterkant zat nog vast. Heb deze even losgemaakt en als ik eraan trek dan krijg ik een beetje weerstand, waarschijnlijk moet die weerstand groter zijn en is de cilinder gewoon kapot?

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.