Derde auto, derde opel :-)

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Derde auto, derde opel :-)

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Edvard

Dag allemaal,

Sinds een paar dagen rijden wij onze derde opel, een astra h.

De eerste auto was een vectra station, een 2 liter diesel. Veel mee gereden, maar na acht jaar dienst (14 jaar oud, > 250.000 km) ging er te veel stuk en namen de te rijden kilometers af. Tijd voor inruil en het werd een gele tweedeurs corsa. Fijn wagentje, lekker zuinig maar wel wat klein achter de voorstoelen tot aan de achterbumper. Na zes trouwe jaren en twijfelen over het formaat toch weer naar een station: de zwarte astra h. Een hele luxe versie met alles er op en er aan, behalve elektrische ramen achter. We zijn er blij mee: het rijdt lekker rustig en we hebben weer een zee van ruimte.

Kostentechnisch hebben we gekozen voor een perfecte wagen vanbinnen (relatief jong en weinig km’s), maar vanbuiten behoorlijk gedeukt en gekrast. Ik ben van plan e.e.a. in de loop van de tijd zelf op te gaan knappen, dus ik zal waarschijnlijk redelijk wat in de vraagbaak te vinden zijn…

Groetjes,
      Edvard

PS: perfect vanbinnen…? Ik mis een beker-/ flessenhouder. Ik heb altijd een flesje water mee, maar in deze auto weet ik niet waar ik ‘m kwijt moet en er ook makkelijk bij kan. Voor de versnellingspook kan niet, het vakje met dekseltje is veel te klein. Achter de pook ook niet, want boven het vakje zit de armleuning. Met recht een luxeprobleem dus…

‘ns Kijken of ik ergens een bidonhouder kan monteren.

Corsaliefhebber
      Deelnemer

Welkom Edvard :thumb

Dolby
        Deelnemer

Welkom op het forum. :thumb

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.