Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › der lopen tg rare mensen rond
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 juli 2011 om 19:17 #17235691
http://www.2dehands.be/autos/autos/opel/kadett-gsi-motor-180pk-oldtimer-97773254.html?qq=gsi&pcpl=&pc_id=&afd=” onclick=”window.open(this.href);return false;
deze beweert 180 pk te hebben !!! waar de mensen alemaal in lopen he20 juli 2011 om 19:36 #17856671Wel ja joh, wat weet jij nou??!? :wtf
Denk dat het stil blijft aan het oorlogsfront als jij een vraag stelt hoe en waar dat gemeten is en op welke testbank….
Gewoon een beetje boren, boutje moertje, houtje touwtje en dat gewoon zonder turbo, al die idioten er maar zo veel geld in steken!! Oh nee, dat beweert hij ook nog.. en zelfs tussen de 180 en 190pk… Als dit gemeten is staat er gewoon een getal en bij welk toerental toch??
:afroWij zijn allemaal gek! :jerry
20 juli 2011 om 20:55 #1785667311 sec op de 400 meter hahahahahahahahahahahahah
245 op de gps hahahahahahaha
dat red ik met mijn corsa b turbo nog niet eens die 11 sec.
wat een knakbol die gast20 juli 2011 om 21:05 #17856674jaja en minimaal 180 in zijn achteruit zeker.. wat een beunhaas
20 juli 2011 om 21:38 #17856675Jah maja wel aangepaste injectoren he!
Opboren die hap ;)20 juli 2011 om 21:45 #17856676veel geld en tijd ingestokken dus geen onozel biedingen
Hmm niets van te zien :kewlpics
20 juli 2011 om 21:50 #17856677Sportluchtfilter en sportpijp hè, da’s minstens 50pk.
20 juli 2011 om 22:25 #17856672jullie snappen het gewoon niet deze kadett heeft een turbo knopje onder het dashboard :wtf
en dan gewoon 3000 euro vragen voor een kadett met een gsi blokje die ook nog gespoten moet worden. mensen denk soms echt dat ze goud in handen hebben
ben ik blij dat ik een 2.0 16v in mijn kadet ga lepelen die heeft met z’n turbo knopje toch al snel 1000 PK :jerry
20 juli 2011 om 22:27 #17856678denk dat 16 sec en 190 op de gps rieelere cyfers zijn
21 juli 2011 om 10:24 #17856679ach jullie kunnen die jongen nou wel allemaal gaan afvallen en bekritiseren maar “tuners” die alles nieuw en duur moeten hebben, turbo’s en compressoren enz enz knutselen er ook maar gewoon op los…
als jullie nou net als deze jongen het gezonde verstand gebruiken kom je al een heel eind…. een beetje opboren en alles een beetje aanpassen levert je al gauw een pk-winst van 50 a 60 pk op….
afgunst? jaloezie?of zal het toch wel allemaal een broodje aap zijn :jerry
21 juli 2011 om 12:10 #17856680Dat is het hem nou juist, hij beweert dat het allemaal heel duur is geweest en zo ziet het er toch echt niet uit… :hmmz
21 juli 2011 om 14:41 #17856681wooooooowwwww ik heb net een lamborgini galarado snot getrokken met mn astra x16sz :wtf
21 juli 2011 om 17:29 #17856682had hem een mail gestuurd met de vraag waar hij die meeting gedaan heeft maar hij wil niet antwoorden …
21 juli 2011 om 17:39 #17856683Misschien eerst eens een mail sturen dat je wel mogelijk interesse hebt…. nog overtuigender…
22 juli 2011 om 06:24 #17856684whaaahaahaa, zal wel €300,- euro moeten zijn.
als er dan zoveel geld en tijd in is gestoken, is hij zeker vergeten het aan motorcleaner te besteden.groeten.
22 juli 2011 om 07:36 #17856685@kadett4x4 wrote:
whaaahaahaa, zal wel €300,- euro moeten zijn.
als er dan zoveel geld en tijd in is gestoken, is hij zeker vergeten het aan motorcleaner te besteden.groeten.
zo ziet hij er toch uit als een underdog? en alles gaat er toch om wat er in het blok zit…. :jerry
dit ding is serieus professioneel aangepakt hoor :thumb23 juli 2011 om 18:44 #17856686heb er een terug gehad hij deed een corectie hij heeft 178pk ik heb deze keer gvraagd achter een uitdraai en de voledige lijst van onderdelen
23 juli 2011 om 19:13 #17856687mwa.
hij heeft denk ik racelucht in de bandjes, race vonkjes, en speciale ”tuning” stikkers op zn kleppendeksel. vandaar dat hij zoveel ”power” heeft” :jerry
24 juli 2011 om 08:54 #17856688sja of het waar is weet ik ook niet, maar weet wel , dat wij met de crosskadett ook een 2ltr 8v hebben laten tunen , had 178 pk en daar kon je van de buitenkant ook niks aan zien , geen turbo of niks . Maar der zaten wel opc zuigers ed in , maar niks van te zien.
24 juli 2011 om 09:31 #17856689ik citeer zijn antwoord:
komt met een golf 5 gti er naast staan en ge kunt ni volgen geen bewijs ( geen woorden maar daden )24 juli 2011 om 12:30 #17856690en niets over de parts?
ben nu wel heeeeel benieuwd hoe dat blokje is opgebouwd
zeker als ie er een golf 5 gti er mee bagger trekt :wtf26 juli 2011 om 18:13 #178566912.0i standaard 130pk nu bigborre 2.1 i uit geboord , gesmeeden zuigers , gepolierde drijfstangen + krukas en gebalanseerd : aangepaste injectors , uitgepolierde inlaat , luchtmassameter 3.0i commodor , jr kelk , spaghetti spruitstuk met rechtebuis sport demper … zegt hij
26 juli 2011 om 18:17 #17856692Ik mis iets… :hmmz
Motormanagement?? :vertag
27 juli 2011 om 11:47 #17856693Als iemand nog interesse heeft. Ik heb een mail terug gehad van hem.
De auto is nog maar de helft vd prijs en hij wil hem echt kwijt. Want er is nog over de prijs te praten.
Voor iemand die in de buurt woont misschien interessant?
Als je weet wat je haalt maakt het toch niet uit wat hij roept? zelf kijken is altijd leuk.
iig.27 juli 2011 om 14:09 #17856694Tja, als je eerst geen onzinbiedingen wil hebben en je wilt daarna snel van je auto af door de prijs te halveren, dan klopt er volgens mij iets niet.
Zal wel iemand zijn die er vanaf moet omdat hij het verprutst heeft…Mij maakt het niet uit. Speculeren is makkelijk. Maar het is nou eenmaal niet duur als ie dat echt aan het blok gedaan heeft en de auto spuitklaar is. en antwerpen is net over de grens. Dus.
Mocht iemand er naar toe willen dus: Het antwoord op mijn mail met wat gezwam en een bod van 750 aan hem was:srry laagste prijs is 1500€ maar is licht bespreek baar wat is uw laatste prijs grtz
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.