Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Der Caravan: Update: 11-09-2013 SCHADE!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 februari 2013 om 23:14 #18017202
Vind die mudflaps niet misstaan op een B. Netjes man. :thumb
Nooit eens aan gedacht die deur plaatjes van CDX naar i500 om te zetten? king:
Greep trouwens nog net naast de Vec…volgende keer beter.thanx nog 4 the help
5 februari 2013 om 23:45 #18017203Nooit de wil gehad om uberhaupt iets van i500 of andere plaatjes dan de CDX aan de zijkant te plakken.
als je goed kijkt zie je dat we de achtegrondjes in kleur hebben gemaakt, en er NIEUWE letters CDX op hebben geplakt..
letters zitten wat te laag op bijde plaatjes..er staat bij deze ook niks achterop, dat maakt ‘t verrassings effect bij het stoplicht alleen maar groter..
aangezien de een het type plaatje CDX ziet als diesel, en de ander als die was er ook met een 1800 motor idee..CDX = Coörperate Director eXclusiv
Willem
6 februari 2013 om 00:04 #18017204True zowiezo is CDX het top model. Niet om dat. Maar alleen een kenner zou weten dat een i500 een 2.5 liter is. Ik dacht eerder in t beeld van je overige kleine aanpassingen. Dan past je i500 logo er juist bij.
Greetz Emiel
6 februari 2013 om 00:12 #18017205Er is weinig i500 aan, op et motorafdekkings plaatje, de voorrremmen, aftermarket irmscher einddemper en de voorveren na.
Ik houd m lekker zo anoniem mogenlijk, met leuke wieltjes, als ze willen weten waar ze mee te maken hebben, kijken ze maar in het voorwiel (16inch):
Willem
6 februari 2013 om 00:16 #18017206Wolf in schaapskleding. En hoe hahaahaha.
Maar hoe is dat leer nou…? Mis je je stoffen zetels al? :jerry
6 februari 2013 om 00:20 #18017207Jupz, heb weer in stof gezeten (auto van USBstick, en we zijn bijde van mening dat stof fijner zit!!
Willem
6 februari 2013 om 00:25 #18017208Klopt ook! Vooral in de winter, als leer koud is en stug, of in de zomer als het bloed heet is…!
6 februari 2013 om 07:19 #18017209@wim-v6 wrote:
Nooit de wil gehad om uberhaupt iets van i500 of andere plaatjes dan de CDX aan de zijkant te plakken.
als je goed kijkt zie je dat we de achtegrondjes in kleur hebben gemaakt, en er NIEUWE letters CDX op hebben geplakt..
letters zitten wat te laag op bijde plaatjes..er staat bij deze ook niks achterop, dat maakt ‘t verrassings effect bij het stoplicht alleen maar groter..
aangezien de een het type plaatje CDX ziet als diesel, en de ander als die was er ook met een 1800 motor idee..CDX = Coörperate Director eXclusiv
Willem
1,8 wil ook wel vooruit hoor, als je weet hoe je de toeren moet houden. :jerry
Maar niks is leuker dan een simpel uiterlijk met een dikke motor. :wub
6 februari 2013 om 07:54 #18017210Ik heb liever een Wolf in Schaapskleren dan een Lammetje in wolfskleren..
vind ik altijd zo geinig, ga ik naar leiden transferium op vrijdagavond, of naar Venedaal Mac, op zaterdag avond, zie je daar allemaal van die verbouwde 1.0 1.2 en 1.4 tjes van verschillende merken.
Dikke Blerpijp erop, gasten stoer rondjes rijden, en een hoop herrie maken..
zit ik met het probleem, als ik toeren wil maken ik ruimte tekort zou hebben haha (65km/u in 1 / 115 in 2 / 180 in 3)en ja, een 1800, of zelfs een 1600 komt lekker mee in het verkeer, als je m maar in toeren houd!!!
een vriend van me heeft zo’n 1e type Suzuki Wagon R+ met dikke 1.0 16V motor, (jaja, Dohc blokkie), dat ding maakt gewoon 8500 toeren voor deze de begrenzer in gaat..
en dan ben je m aan het doorhalen, de motor gilt het uit, heb je eindelijk de 8500 toeren in 2 bereikt, rijdt je 80km/u!!Willem
6 februari 2013 om 08:24 #18017211Nette flappen, scheelt een hoop met poetsen :thumb
Ik kwam trouwens nog een bekende tegen in m’n photobucket, weet niet of je die al hebt.
6 februari 2013 om 08:39 #18017212Ow dat was in Breda, hij is wel leuk inderdaad, Bekende auto zeg :P
Deze had ik nog niet inderdaad.
6 februari 2013 om 08:43 #18017213Heb je hem daarna nog verlaagd voor??
Of lijkt dat maar zo. Als ik de foto’s vergelijk met de foto’s van de mud flaps6 februari 2013 om 09:30 #18017214Ik heb de poten overgezet van Mijn oude B1, daar zaten weer veren op van een i500, ja hij is iets gedaald..
Dit is m nu met de 17 inch eronder
Staat effe Sjeiker zeg maar
Willem
6 februari 2013 om 20:42 #18017215Mooie spatlappen, niet te groot, geen opvallend logo: precies goed. Is dat origineel Opel?
6 februari 2013 om 20:52 #18017216spatlappen rules ;) heb ze sinds kort ook op de astra
6 februari 2013 om 23:12 #18017217Nieuw en Origineel, Gister opgehaald bij v.d. Burg automotive zoetermeer (vestiging kadelaan.)
Willem
10 maart 2013 om 18:00 #18017218Pook opgelapt, geen speling meer op de Bal:
Boeletje weer lekker in elkaar
Oorzaak van de speling:
Weer lekker in het Vet gezet:
Met dank aan Carlo uiteraard voor het leveren van de onderdelen..
Willem
10 maart 2013 om 18:05 #18017219Ken je die kom los bestellen dan Willem?
10 maart 2013 om 18:10 #18017220Ik niet, Carlo (Carloastra hier op het forum) kan je ermee / Eraan helpen).
Willem
10 maart 2013 om 20:32 #18017221Is dit veel werk Wim?
10 maart 2013 om 20:38 #18017222nee is een werkje van 10 minuten.. als je weet hoe het zit..
10 maart 2013 om 20:46 #18017223Ik had hier laatst een Zafira A diesel met mega speling op de pook (gaat zelfs heel slecht in de 1 hierdoor), kan ik dat met hetzelfde onderdeel oplossen? Ik begrijp dat dit niet bij de dealer te koop is los?? sorry voor -offtopic
10 maart 2013 om 20:57 #18017224al het met schakelkabel is dan is het hiermee op te lossen en is idd niet bij de dealer verkrijgbaar…
10 maart 2013 om 21:07 #18017225@usbstick wrote:
al het met schakelkabel is dan is het hiermee op te lossen en is idd niet bij de dealer verkrijgbaar…
Dus niet voor mijn 2.2DTI deze is met een stang
10 maart 2013 om 21:46 #18017226Nope de 2.2 Diesel is met stanggeschakelde F35bak.
de Zafira diesel met R tov de 5 is inderdaad met dit systeem.
en het probleem zit m in de pook bus inderdaad.De Opel dealer levert alleen een Compleet pook mechanisme voor dacht rond de 300 euro.
Willem
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.