Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Demper Astra F naar Corsa B
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 april 2013 om 07:07 #17257079
Hallo allemaal,
Ik kan/wil via het forum een eindemper overnemen. Nu is deze pas gemaakt voor een Astra F maar zou ook moeten passen onder een Corsa B.
Kunnen jullie dit beamen of is dit makkelijk te controleren/uit te sluiten. Ben handig zat om eventueel wat te weinigen. Ben alleen niet in de gelegenheid om te lassen. Zou hem dus eigenlijk zo 1op 1 over willen zetten.
Dank jullie wel voor het meedenken.
16 april 2013 om 07:11 #18126748aller eerst je foto werkt niet >>> [img]joulink[/img]
volgens mij is dat veel anders astra f zit met een ovalen beugen rond de eindemper.
op de foto te zien past deze inderdaad op een corsa B. ik denk alleen dat hij nog al ver uit zal steken !
16 april 2013 om 07:16 #18126749@Vannos wrote:
aller eerst je foto werkt niet >>> [img]joulink[/img]
volgens mij is dat veel anders astra f zit met een ovalen beugen rond de eindemper.
op de foto te zien past deze inderdaad op een corsa B. ik denk alleen dat hij nog al ver uit zal steken !
Had het in de gaten, ging via de Ipad niet helemaal goed ;)
Zoals bij deze te zien zit de bevestiging verder naar achter bedoel je? Is het dan niet zo dat de aansluiting op de middendemper te kort is bij degene die ik wil kopen?
16 april 2013 om 07:20 #18126750demper is wel aan de grote kant, ! volgens mij heb ik ongeveer de zelfde qua afmetingen. en dat past maar net, maar dan heb je zeker een las apparaat nodig
eigenlijk is het ook lastig te zeggen, eigenlijk zou je hem eens moeten passen voordat je hem koopt :thumb
16 april 2013 om 07:25 #18126751@Vannos wrote:
demper is wel aan de grote kant, ! volgens mij heb ik ongeveer de zelfde qua afmetingen. en dat past maar net, maar dan heb je zeker een las apparaat nodig
eigenlijk is het ook lastig te zeggen, eigenlijk zou je hem eens moeten passen voordat je hem koopt :thumb
Ja zeker mee eens, maar gezien aankoopbedrag en kilometers te rijden laat ik hem liever opsturen. Anders kan ik beter voor een nieuwe stalen sportdemper gaan.
Zie/zag dit als een leuke/mooie kans, maar dan wil ik wel dat het klopt en past ;)
16 april 2013 om 07:31 #18126752Heb zo,n soort zelfde maar dan met grotere ronde eindstukken.
beugels moest ik opnieuw lassen, eindstukken opnieuw gelast, omdat anders de demper tegen de achteras zit.
en een stuk van de midden demper moeten lassen. anders sloot ie niet goed aan !weet waar je aan begint ;) haha
16 april 2013 om 07:35 #18126753@Vannos wrote:
Heb zo,n soort zelfde maar dan met grotere ronde eindstukken.
beugels moest ik opnieuw lassen, eindstukken opnieuw gelast, omdat anders de demper tegen de achteras zit.
en een stuk van de midden demper moeten lassen. anders sloot ie niet goed aan !weet waar je aan begint ;) haha
Of ook gezegd, weet waar ik dus niet aan begin ;) Ik heb niet de mogelijkheid om dit zelf te doen en is het daarom dan ook niet waard. Elders opzoek naar een sportdemper dus, tips? Wil er graag een andere demper onder maar niet teveel uitgeven gezien de auto voor de hobby is.
16 april 2013 om 07:51 #18126754kijk hier eens op het marktplaats gedeelte zie een aantal dempers staan die pas klaar zijn voor een corsa B !
16 april 2013 om 08:02 #18126755@Vannos wrote:
kijk hier eens op het marktplaats gedeelte zie een aantal dempers staan die pas klaar zijn voor een corsa B !
Wacht nog op wat reacties en foto’s. Schiet nog niet echt op.
Behalve dan bij deze demper, die reacties zijn snel en prima.
16 april 2013 om 15:22 #18126756Klopt. Demper van de f past niet lekker.
Tigra past wel.Zal je vanavond de foto’s sturen. Door examens kom ik er niet aan toe.
16 april 2013 om 15:32 #18126757@robert_corsa wrote:
Klopt. Demper van de f past niet lekker.
Tigra past wel.Zal je vanavond de foto’s sturen. Door examens kom ik er niet aan toe.
Ah top, succes met de examens.
Kan dus ook nog verder kijken naar dempers van een Tigra.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.