Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › demper
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 november 2011 om 20:51 #17243748
hoii
ik hoop dat ik niet te veel aan het vragen ben maar deze dus nog een vraagjeik wil dus een sportdemper nou heb ik er een gezien alleen die is van een vectra,, gaat da passen? zonee heeft iemand nog iets liggen.
en ik wil niet dat het te zacht klinkt je moet m egt wel horen da vind ik gaaf.
moet ik de middedemper dan ook weghalen of zal hij al lekker klinken met de middedemper?
ricky
29 november 2011 om 21:08 #17948316het is trouwens voor een kadett e 1.4 motor :)
29 november 2011 om 21:10 #17948317denk dat je m evt zou moeten lassen
qwa geluid kan je altijd de middendemper er af halen
van een bigblock (vanaf 1.8) is de aansluiting waarschijnlijk groter
29 november 2011 om 23:36 #17948318middedemper gaat zoiezo eronderuit ghehe
alleen de eindemper moet ik nog zien te vinden,,
vind die dtm look uitlaat wel gaat 2 pijpjes die een beetje omhoog wijzen. zou wel toevallig zijn als ik die kon vinden ;)ricky
30 november 2011 om 00:27 #17948319oom agent gaat jou een toffe vinden :D
een astra f demper kan er ook op ;)30 november 2011 om 00:31 #17948320oom agent haha nouja ik hoop nie dak hem tegenkom
zoveel herrie zal een kadett tog nie make :$ haha30 november 2011 om 00:33 #17948321waarschijnlijk heeft jouw kadett nog geen katalysator
en je wilt de middendemper er ook al van onder
en dan ook nog eens een dtm er achter
ik hoop toch wel een kwaliteits demper dan
anders kun je beter watjes in je oren doen :jerry30 november 2011 om 07:26 #17948322heb nog een mooie dubbele sebring demper te koop komt onder een kadett gsi weg
kan evt ff een foto,tje schieten30 november 2011 om 12:49 #17948323ik heb een katalysator:D ook een labda
ik wil geen blikkerrig geluid maar wel een beetje zwaar
hoe zou hij kinken zonder einddemper met een sierstuk?
@arnold FOTOOOO:D
graag je prijs erbij :)
gr ricky30 november 2011 om 13:03 #17948324Zonder middendemper en met sportdemper ga jij sowieso boetes krijgen ;) hoef je alleen maar voor rond te rijden en af te wachten.. De dag dat ze je eruit pikken en meting gaan doen, gaat komen. :D is erg duur en kenteken wordt ingenomen tot je het repareert.. Ik heb hem ook eens gehad. Maar was tot die tijd wel leuk :P
Met alleen een andere einddemper kan ie al heel zwaar klinken maar niet te hard. Moet je wel een goede remus ofzoiets hebben.
Ik had een of andere supersprint DTM en daar kwam geen geluid uit. Ondanks dat het 2 dtm pijpstukken van 90mm had
Die Remus die ik erna op mijn kadett had, was voor een Astra. Rommelde heeeeel diep. Als ie stationair liep voelde je het binnen. edit: In huis binnen! Astra en volgens mij ook vectra heeft een extra bevestigingspunt aan achterkant vd demper. richting voorkant auto. heb je niet op de kadett.,. Dus die demper moet je dan wel extra goed vasthangen, want ze zijn stuk zwaarder als het originele tuutje. en als ie heen en weer zwabbert zeikt politie daar ook weer over.. Vectra dempers hebben volgens mij ook langere pijp naar voren. maar kan je natuurlijk gewoon afzagen.30 november 2011 om 13:20 #17948325had op mijn eerste kadett (ook 1400) alleen de achterste demper af gehaald en vervangen door een systeem dat langs links en rechts kwam (homemade). da ding maakte enorm veel lawaai. op men astra break 1400 multipoint had ik middendemper er ook tussen uit gehaald, kon ik alarmen van auto’s in ondergrondse parkings late afgaan (altijd leuk).
30 november 2011 om 16:07 #17948326bij een vectra demper zijn de eindstukken juist meestal vrij lang en de aansluitpijp kort (remus/sebring)
ik zou idd gewoon de einddemper vervangen door een van remus of sebring
en de middendemper laten
wees wijs en neem er een van kadett e of astra f
tot en met de 1.8 liter is het 45mm aansluitdiameter en dus passend :thumbGr Mario
30 november 2011 om 17:11 #17948327oke goede informatie:)
miss dat ik die midde demper gewoon laat zitten ja en dan zon remus ding:)
2 db te veel was al flink geld d8 ik
en autoalarmen afgaan heb ik een andere manier voor,,, raam open en een bastest aan gheeh
30 november 2011 om 17:34 #17948328Ik heb nog een dtm demper voor kadett liggen voor een klein prijsje pm me maar als je interesse hebt.
30 november 2011 om 22:13 #17948329heej heb foto.s gemaakt alleen doet foto bucket/pocket het ff niet
probeer het morgen wel ff
this nog een redelijk netjes demper moet ff gepoetst worden
voor 2 tientjes isie voor jou ;)
stickers/labels zitten er nog op weet niet of hij zo plug en play is? maar heb er nog een heel stuk aan zitten dus is altijd pas te maken
had jij ook niet een kachel motor nodig? die heb ik ook nog wel voor nopgroetjes
1 december 2011 om 12:31 #17948330AnoniemLid sinds:
1 January 1970@kaneelschep wrote:
Zonder middendemper en met sportdemper ga jij sowieso boetes krijgen ;) hoef je alleen maar voor rond te rijden en af te wachten.. De dag dat ze je eruit pikken en meting gaan doen, gaat komen. :D is erg duur en kenteken wordt ingenomen tot je het repareert.. Ik heb hem ook eens gehad. Maar was tot die tijd wel leuk :P
Met alleen een andere einddemper kan ie al heel zwaar klinken maar niet te hard. Moet je wel een goede remus ofzoiets hebben.
Ik had een of andere supersprint DTM en daar kwam geen geluid uit. Ondanks dat het 2 dtm pijpstukken van 90mm had
Die Remus die ik erna op mijn kadett had, was voor een Astra. Rommelde heeeeel diep. Als ie stationair liep voelde je het binnen. edit: In huis binnen! Astra en volgens mij ook vectra heeft een extra bevestigingspunt aan achterkant vd demper. richting voorkant auto. heb je niet op de kadett.,. Dus die demper moet je dan wel extra goed vasthangen, want ze zijn stuk zwaarder als het originele tuutje. en als ie heen en weer zwabbert zeikt politie daar ook weer over.. Vectra dempers hebben volgens mij ook langere pijp naar voren. maar kan je natuurlijk gewoon afzagen.mowh, beetje ogen openhouden voor de blauwpetten en je bent een tijdje gered hoor.
rijd al 3 jaar met mattig spruitstuk, supersprint voorpijp en katvervanger (70mm), middendemper vervanger en RVS handgemaakte einddemper van Skytune rond, 125dB @ sevenum vorig jaar. Maar goed, rekening houdend dat je wel eruit gepakt kan worden en nare gevolgen kan hebben natuurlijk. *klopt af op een stuk hout*1 december 2011 om 12:59 #17948331nja kat laat ik zitten
ff kijken hoe het met middedemper klinkt, anders gaat daar ook een stuk pijp tussen
wil geen hele grot eproblemem maar over de 80 db zal ik wel gaan1 december 2011 om 18:59 #17948332 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.