Demonteren CD30 mp3 / parrot / Agila-B

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Demonteren CD30 mp3 / parrot / Agila-B

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Josan123

Hallo,

Ik wil in een nieuwe Agila-B een parrot 3100 carkit aansluiten op de radio (CD30 mp3).

Ik heb echter geen idee hoe de radio los te krijgen is. Er zitten geen gaatjes meer in het front waar je dmv beugeltje of spijkerkoppen iets mee kunt. Iemand een tip hoe de radio los te krijgen?

Heb ik voor dit nieuwe type CD30 mp3 nog een verloopkabel nodig voor de Parrot?

Alvast dank voor eventuele antwoorden.

OpelRoos

Zij paneel van je middenconsole loshalen?? Zo is het bij mij gelukt maar ik heb een Corsa GSI.. Sateprikkers werken ook altijd goed als je geen beugeltjes (maar wel gaatjes in het frontje hebt) hehehe!

Josan123

origineel gepost door OpelRoos
          Zij paneel van je middenconsole loshalen?? Zo is het bij mij gelukt maar ik heb een Corsa GSI.. Sateprikkers werken ook altijd goed als je geen beugeltjes (maar wel gaatjes in het frontje hebt) hehehe!

Nee, gaatjes zitten er helaas niet in.
          Is dat loshalen van het zijpaneel de juiste manier voor dit soort radio’s zonder gaatjes?

Ik zal vanavond eens kijken, maar zie mijn volgende vraag al aankomen… Hoe haal je het zijpaneel los…

GTS Power
          Deelnemer

heb je er geen imbusjes inzitten?

zo ja,zitten achter de imbusjes de gaatjes;)

Josan123

origineel gepost door gts power
              heb je er geen imbusjes inzitten?

zo ja,zitten achter de imbusjes de gaatjes;)

Nee, vreemd genoeg zit er helemaal niets in het frontje. Geen gaatjes, geen schroefjes, geen imbusjes.

0Rudy0
              Deelnemer

de lijst rond de radio/kachelbediening moet je losmaken(weet ff nie zo waar er schroefjes zaten….
                het vakje boven op het middenconsole verwijderen..(volgens mij zaten daar 2plugjes)
                als je de lijst eruit heb zie je schroefjes zitten waar de radio mee aan het middenconsole zit..
                (is even uit mijn hoofd k kan iets vergeten zijn)
                suc6

Josan123

origineel gepost door 0Rudy0
                  de lijst rond de radio/kachelbediening moet je losmaken(weet ff nie zo waar er schroefjes zaten….
                  het vakje boven op het middenconsole verwijderen..(volgens mij zaten daar 2plugjes)
                  als je de lijst eruit heb zie je schroefjes zitten waar de radio mee aan het middenconsole zit..
                  (is even uit mijn hoofd k kan iets vergeten zijn)
                  suc6

Ah, daar zit zeker iets in denk ik! Ga ik dit weekend eens even goed voor zitten! Thanks

ronnie206
                  Deelnemer

Hallo,

Ik heb geprobeert om in mijn agila b van 2008 een parrot 3100 te bouwen.Ik heb een iso kabel gehaalt die ook past en het werkt maar half.Als de telefoon gaat word de radio even stil,als ik dan oppak gaat de radio gewoon door met de muziek als ik voor de tweede keer op de groene knop van het display druk stopt de muziek wel maar ik hoor nog steeds geen telefoongeluid uit de boxen komen.Weet iemand hoe dit kan oplosssen?

Mvd

Groet

Ronnie

Roelof

Bij mijn Astra hadden ze de aux-in met de bijbehorende schakelsignaal op de CD30-MP3 aan de Parrot aangesloten, werkte prima.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.