Vanwege een lekkage via de dakrails bij de Astra van mijn ouders vroeg ik mij af of het mogelijk is deze te demonteren. Ik ben er nog niet achter hoe het precies vast zit.
Er zitten ineens allemaal kringen in de hemel, dus ik ben bang dat er ergens onder die dakrails roest zit.
Lekkage bij de achter zijramen zeker? alle vrienden en familie wat ik ken ( heb ik het over 8astratjes) hebben allemaal een astra F station met die lekkage als het hard heeft geregent.
Maar 1 ervan heeft kit onder de dakrails gespoten en die heeft er geen last meer van.
‘t is hier aan de voorkant, rechter zijde. Zitten bruine kringen in de hemel :S
we laten het nog maar even zo, om de hemel niet nog te beschadigen. Maar als het erger wordt dan toch maar eens loshalen.
Ik heb de hemel al eens half los gehad, en wat ik daar zag was niet normaal ROESTROESTROEST en nog eens ROEST, ik heb de hemel toen zo snel mogelijk terug geplaats.
Zo jammer mijn astra roest bijna niet, en zotoevallig op zo’n raren plekken waar niemand komt roesten ze weg.
Is het wel mogelijk om op een goede manier de hemel te demonteren en daarna weer op een goede manier terug te monteren?
Wil mijn hemel zwart spuiten met een één of andere textielverf.
Zo ook de deur panelen.
En kan iemand mij vertellen welke textielverf ik daar het beste voor kan gebruiken?
Alvast bedankt.:agent
Auteur
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.