Gisteren hebben we eindelijk na 2 lange weken de Vectra kunnen halen bij de garage.Het is een Vectra Staion uit 2008 geworden met een 1.8 Z18XER in het zwart.
Het betreft een executive uitvoering dus eigenlijk zit er alles op en aan behalve een schuif kanteldak.
Wat een wereld van verschil is het in vergelijking met onze vorige wagen (mazda 5 CiTD)
Het is een echte reis limosine en heel erg comfortable geveerd, verder is het gewoon weer de bekende goede afwerking en degelijkheid van opel.
Nu zijn er altijd wel wat kleine puntjes om te doen dus ook bij deze vectra, nu kom ik er achter dat de achterklep een storing heeft waardoor de klep elektisch wel open gaat maar niet meer als voor de helft sluit, na beetje speur werk heb ik hier en how to gevonden dus daar gaan we vandeweek eens mee aan de gang.
Verder moet ik de laatste kaart update van de CD70navi op cd zetten want die er nu inzit is maar van 2008, de laatste update die er in voor opel is helaas wel 2014/2015 maar goed dat is nog altijd nieuwer als die van nu. weet iemand van jullie misschien of een andere navteq update erop zou kunnen met jongere kaarten?
Ik zal strax eens wat foto’s plaatsen van onze toet toet.