defecte stuurapparaat/ecu

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila defecte stuurapparaat/ecu

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #18290937
    marc1766
      Lid sinds:
      24 March 2010

      Ik heb zelf gezien dat de ecu vervangen werd, en dat er 1 foutmelding bleef terugkomen, wij wilde de auto wel doormeten, maar niet die dag, en aangezien het voor mij dik 100 km rijden was, had ik er geen zin in om de volgende dag weer terug te komen, daarnaast vond ik het uur tarief wel erg hoog

      #18290938
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        ja, dit is nu uw probleem. Als u eerst luisteren wat ik of zakhooitm bericht, was beter voir uw geld.

        Nu, u moet deze probleem regelen met uw leverancier.

        ik kan uw auto controleren, maar wat als ik zal u vertellen dat nieuwe ECU is gebroken? kunt u zich voorstellen de discussie?

        #18290939
        ZakhooiTM
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 November 2013

          Ik ben op de achtergrond al aan het bespreken dat hij langs komt, dan kunnen we alles even goed doormeten :)
          Heb tegenwoordig een ticket systeem maar opgezet :)

          #18290940
          tvdr
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 February 2014

            edit

            #18290941
            marc1766
              Lid sinds:
              24 March 2010

              Zo probleem grotendeel opgelost door zakhooiTM, gister met de auto langs geweest, en hij heeft alle storingen eruit weten te halen en het probleem ( bekabeling welke in schade gebied lag en stuk was ) gerepareerd en auto is storing vrij, waarvoor mijn dank!!!

              Airco doet het nog niet, maar wist me ook te vertellen welk onderdeel daarvan defect was, dus alleen maar LOF!!

              Bedankt!

              #18290942
              Fearless
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 January 2005

                Dus toch kabelbreuk?

                #18290943
                marc1766
                  Lid sinds:
                  24 March 2010

                  Nog steeds bezig met de afwikkeling als gevolg van de schade, en de verzekerings expert wil gelukkig echt meewerken!

                  Nog steeds zit ik te wachten op tegemoedkoming gemaakte kosten terwijl autoschade Hurkmans in Veghel dit had moeten oplossen, echter door hun onprofessionele houding en tegenwerking komt er vooralsnog van hun zijde geen oplossing.

                  Zojuist telefonisch met expert gesproken en heb toezegging gekregen dat hij zorgt draagt voor de finanaciele afwikkeling van de koppelingsspoel van de compressor.

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.