Defect display Opel Astra J

Forumindex Forums Modellen Astra Defect display Opel Astra J

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18478635
    JasperR
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 July 2015

      Hallo allemaal,

      Ik sta op het punt om onze Opel te verkopen zie ik afgelopen weekend ineens “dode pixels” in het display van het CD500. Het is gek want iedere dag ziet het patroon er weer iets anders uit. Ik heb me rot gezocht op internet of hier meer mensen last van hebben maar heb niks gevonden. Ook heb ik de zekeringen van het display al eruit gehad om te kijken of dit hielp. Helaas.

      Als ik er op druk/masseer dan lijkt het dat de pixels af en toe te verplaatsen.

       

      Display is hier uitIMG_20220830_201428

      IMG_20220830_203233

      Iemand die een oorzaak en oplossing weet?

      #18478670
      opel-mark
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 March 2011

        helaas lcd mechanisch overleden

        #18478674
        JasperR
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 July 2015

          Als dat zo is dan zouden de pixels toch niet “verplaatsen”. Afgelopen weekend begon het met een dikke streep naar beneden.

          Je ziet in de afbeeldingen al verschil tussen uit (zonder zekeringen) en aan. Die foto’s zijn 5 minuten na elkaar gemaakt.

          #18478741
          opel-mark
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 March 2011

            als hij electronisch overleden is dan vallen er hele strepen uit(daar zit het probleem in de verlijming van de flatkabel met het scherm), dit zijn ‘vlekken’ wat aangeeft dat hij mechanisch overleden is, de vlekken kun je soms iets laten verschuiven door te wrijven over het scherm en deze blijft zichtbaar ook als het scherm uitstaat.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.