Deel je positieve en negatieve ervaringen met ons!

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Deel je positieve en negatieve ervaringen met ons!

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 40)
  • Auteur
    Berichten
  • #17251025
    RISL
    Moderator
      Lid sinds:
      24 January 2011

      In dit topic kun je positieve en negatieve ervaringen met diverse autogerelateerde bedrijven kwijt.

      Alleen onderbouwde reacties graag, reacties als ‘De Opel-dealer in Amsterdam is goed’ of ‘de Opel-dealer in Amsteram is k*t’ worden verwijderd!

      Ik hoop dat we hiermee een lijst kunnen maken van bedrijven waar het prettig zakendoen is en waar het wat minder prettig is, zodat iedereen kan leren van de ervaringen van anderen.

      Ik zal vast aftrappen:

      Positief:
      – Garage Thijs Mann in Breda. Deze garage heb ik als zeer flexibel ervaren. Ze laten duidelijk van tevoren weten wat ze gaan doen en mochten er flinke kosten bijkomen, dan laten ze dit tijdig weten. Daarnaast werken ze regelmatig ‘s avonds en is het uurtarief ook erg goed te betalen. Enig nadeel is dat ze geen leenauto meegeven.

      – Profondo in Zevenbergen: erg relaxt bedrijf als je vloermatten op maat wilt laten maken. Je krijgt de keuze uit veel verschillende materialen en kleuren. Als je op zaterdag een keer binnenloopt, krijg je vaak dikke korting en worden je matten gemaakt waar je bijstaat. Enig nadeel is dat je dan niet kunt pinnen en geen bonnetje krijgt (volgens mij gaat het dan zwart).

      – Garage Ford Van Drimmelen in Zevenbergen: erg prettig bedrijf. Tweedehands wagens staan scherp in de markt, service is uitstekend! Afspraak is afspraak en daar houden ze zich aan. Mocht je even moeten wachten, staan er wat leuke oldtimers om naar te kijken. Leenauto is gratis en is altijd beschikbaar.

      – Profile Tyre Center Moerdijk: Professioneel bedrijf, werkt snel, goede prijzen en prima service. Ook vaak leuke aanbiedingen!

      – Korst Banden in Fijnaart: zeer professioneel bedrijf, uitlijnen doen ze echt perfect. Hier ook goede prijzen en af en toe leuke aanbiedingen!

      Negatieve ervaringen:
      – Garage Opel Scheerders & Zn. in Zevenbergen: Zeer wisselende ervaringen, vaker negatief dan positief. Zo is de service echt nul (leenauto kost klauwen vol geld), verkopen ze een door hun zelf slecht opgeknapte schadewagen als ‘niet-schade-auto’. Als je ze daar op attendeert, worden ze boos. Wil je een nieuwe wagen kopen, dan kun je eerst gaan testrijden bij Vriens in Breda en dan kun je weer terugkomen om ‘m te bestellen. Ze hebben zelf alleen nog tweedehands auto’s staan. Ook een aantal oldtimers (schitterende Manta, Speedster, Corsa A) die alleen als showroomvulling staan. Communicatie gaat niet altijd goed en soms komen ze met rare kosten die ze gemaakt hebben door hun eigen fout.
      Ook pakken ze direct naar de laptop en zien ze daarbij vaak dingen over het hoofd. Advies is ook niet altijd goed (volgens hen had ik een gekantelde zuiger in m’n motor waardoor deze zo beroerd liep. Er moest volgens hen een nieuwe motor in. Na het vervangen van een hydrostoter liep de motor echter weer prima en moesten ze ook toegeven dat het geluid van die ‘gekantelde zuiger’ weg was’

      – Van Rijcevorsel en Kessel auto’s in Zevenbergen: Eerste ervaring (APK) was normaal (niet uitgesproken positief of negatief). Tweede ervaring (opnieuw APK) zeer negatief: auto afgekeurd op een iets raars: vastzittende ventieldopjes (en dat bellen ze dan pas door na sluitingstijd RDW, zodat je de dag erna opnieuw kunt). Daarnaast mocht je eerst zelf de brug oprijden en in de werkplaats. Nu mag dat niet meer (tenzij je hem persoonlijk kent, dan weer wel). Echter, ze kijken totaal niet om naar je auto, bij mij reden ze veel te hard de brug op, waardoor de carterpan de brug raakte. Vervolgens remden ze af met de handrem en dat ging zo langzaam dat de auto bijna over de brug heen reed. Toen ben ik maar weg gegaan en heb ‘m ergens anders laten keuren.

      – Damen Auto’s in Breda: verkopen vaak slechte auto’s die erg duur geprijsd zijn. Ze werken samen met een garage in Achtmaal waardoor ze auto’s met nieuwe APK kunnen verkopen die echter niet voldoen aan de APK-eisen. Te denken valt aan gladde banden, lekkende schokdempers, enz. Korting is wel mogelijk, ook in extra opties, maar ook dan moet je opletten. Ze boren bijv. zo een gat in de bodem van de kofferbak om bijv. een trekhaak aan te sluiten. Volgens het koopcontract heb je recht op 3 maanden garantie. Die bieden ze echter niet, waardoor je behoorlijk moeilijk moet doen om vergoedingen o.i.d. te krijgen.

      #18052328
      Twitchy
        Lid sinds:
        4 July 2012

        Hops Car in Aalsmeer: Erg positief. Had voor aanschaf van mijn Calibra wat minpunten aan de auto gevonden. Eigenaar heeft alle minpunten opgeschreven en daarna GRATIS gerepareerd/verbeterd en nog gratis cd-speler erbij ook. Werkplaats ligt naast het wagenpark dus op reparatie of apk hoef je nooit lang te wachten. Koffie staat klaar en de heren zijn erg gezellig.

        Van Der Peijl in Haarlem: Negatiever dan negatief.
        Heb hier in totaal 3 autos gekocht en de één nog slechter dan de ander.
        Bij de eerste auto knapte de zogenaamd nieuwe distributieriem na 1 maand rijden op de snelweg. Blok naar de klote en kon direct naar de sloop (waarde auto was repareren niet waard). Tweede auto gekocht voor 5200 euro (Mercedes 250D), kreeg na 3 weken problemen met de automaatbak. Wilden ze niks van horen, zou volgens hun aan mijn rijstijl liggen..wtf?! Ze bieden geen garantie dus had geen poot om op te staan maar ze wilden hem wel van me terugkopen voor een schamele 900 euro. Heb em uiteindelijk maar geruild bij ze voor een Ford Mondeo waar binnen 2 maanden de uitlaat van afviel op de A4. Nog geen week later ging ie door z’n assen. Waardeloos. Service hebben ze nog nooit van gehoord en de klant is koning totdat je hun terrein verlaat.

        AutoMagic in Lisse: Heel positief.
        Mijn vaste adresje voor US classics.
        De eigenaar Kees is een liefhebber in hart en nieren en weet werkelijk alles van Amerikanen.
        Altijd in voor een gesprek en een bakkie koffie.
        Vertelt van alle autos op z’n erf de historie en plaats van herkomst en is nooit moeilijk met z’n prijzen.
        Verder biedt hij uitstekende service. Had ooit eens een Lincoln bij hem gekocht waarvan de remmen het maanden later begaven.
        Een belletje was genoeg en de auto werd KOSTELOOS opgehaald en de remmen werden rondom vervangen zonder kosten.
        Naast z’n bedrijf zit z’n spuiter (CustoMike) en voor zover ik weet doet die ook interieuren.

        Garage Snel in Amsterdam: Goede ervaringen.
        Doet werkelijk alles aan alle merken en modellen.
        Heb je niet genoeg geld voor volledige kosten? Mag op afbetaling!
        Ja je leest het goed. Hij besteld je onderdelen, zet ze erop en je mag zo wegrijden en betalen wanneer je kunt.
        Doet nooit moeilijk over dingen en belt altijd netjes van te voren om te laten weten wat er precies mis is en wat de kosten gaan worden.
        Bied zelfs gratis leenautos aan (barrels, maar toch!)

        Kwik-Fit in Haarlem: Slechte ervaringen.
        Zou ze eigenlijk oplichters moeten noemen.
        Breng de auto erheen voor nieuwe banden en word een uur later gebeld dat ze allerlei mankementen gevonden hebben die dringend gemaakt moeten worden volgens hun.
        Na aangeven dat ik dat niet hoef omdat de auto goed is krijg ik hem terug met allerlei lampjes die branden op het dashboard.
        Was volgens hen al zo toen ik em bracht…nou ammehoela!
        Sindsdien dus alles bij ander adresje laten doen.

        Ford Kalmthout in Hoofddorp: Positief
        Nette tent, heel formeel.
        Goede service en advies, behandelen je ook netjes op de modellen voor klein budget.
        Klant is absoluut koning daar en het personeel is zeer kennisrijk en professioneel.
        Kreeg gratis grote beurt op een 2e handsje van minder dan 1000 euro en zonder verdere kosten 3 maanden garantie op de wagen.

        JetCars in Rotterdam: N.V.T.
        Dit is slechts een waarschuwing voor degenen die erover denken daar iets te kopen.
        Lees de reviews maar eens online over ze, draaien tellers terug, verkopen schade autos en meer van dat soort praktijken.
        Zijn ook op tv geweest vanwege hun dubieuze bolides. Nooit, maar dan ook NOOIT daar iets kopen.
        Wordt gegarandeerd tranen met tuiten achteraf.

        #18052329
        Gastra3
          Lid sinds:
          18 April 2012

          Auto Hoogeboom in Noord-Scharwoude (N.H)
          – Prima service
          – Vriendelijk
          – Betaalbaar

          JetCars Rotterdam.
          – Asociaal slecht Nederlands sprekend personeel
          – Zonde van je brandstof om heen te rijden
          – Zie bericht Twitchy

          Pieter

          #18052330
          FnF_racer
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 October 2004

            mogen ook half half ervaringen?

            want daar valt Voskes in Raalte onder.
            de service is daar goed, bellen als je wat besteld hebt, en het is binnen, en zijn vriendelijk.
            de verkoper is daar trouwens niet de man die je moet hebben voor onderdelen bestellen, die weet niet veel.
            enige echte nadeel: onderdelen voor Astra G zijn al niet echt meer op voorraad (is oud. :wtf )
            vermoedt dat dat voor alle auto’s van rond die tijd of ouder geldt. ;)

            Opel Dealer in Zwolle is hetzelfde, alleen daar kan je wel alles nog bestellen C.Q. gelijk mee krijgen.
            en daar doen ze minder moeilijk over goedkopere onderdelen weggeven. ;)

            #18052331
            Oenatje
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              opel dealer oosterhout positief
              kom er alleen voor onderdelen, ze halen alles uit de kast om je zo goed mogelijk te helpen.

              opel dealer zevenbergen. positief
              -ongevraagd korting
              -altijd vriendelijk
              -kosteloos uitlaat gemonteerd voor me
              negatief:
              -belt pas aan het eind van de dag dat je auto klaar is

              autobedrijf verdaas zevenbergen. negatief
              -krijg lompe reactie’s van de ouwe man die er werkt.
              -auto van de buren: net goed gekeurd. week later een schrapend geluid achterwiel. terug gegaan, nee kan geen kwaad. zelf gekeken: remblokken helemaal weg. staal op staal

              amg oosterhout. negatief
              -kom voor een thermo schakelaar. had de oude bij.
              reactie van balie medewerker.”er zijn wel 5 verschillende, ik ga niet voor jou kijken welke je nodig hebt”
              ik:”heb jij je omzet voor vandaag al binnen of wa?” kijkt ie raar naar me. en wat denk je. hij heeft toch die 5 doosjes open gemaakt voor me.

              amg zevenbergen negatief/positief
              wilde me geen banden verkopen. erg raar.
              wel krijg ik altijd korting,

              #18052332
              iquick
              Deelnemer
                Lid sinds:
                21 July 2011

                Positief:

                Van der Linden in Hoogeveen

                Verkopen vaak jonge auto’s. We hebben ons auto gekocht zonder garantie. De service en de klantvriendelijkheid is echt top. Wel een minpunt maar ook een pluspunt, bij ons maakte de versnellingsbak een fluitend geluid, dit is echter opgelost op hun kosten (pluspunt) maar niet bij hun zelf. Gerepareerd door een andere garage (minpunt), na verloop van tijd merk je dat het niet goed is gedaan. Voor de rest heb ik een kleine beurt gekregen wat ook een pluspunt is.

                Autoservice D&D Gouda

                Klantvriendelijkheid staat centraal, nooit extra kosten, moeten er toch extra kosten gemaakt worden dan word er altijd gebeld. Ook bij het nakijken laten ze altijd weten wat er kapot is. Gratis uitlezen echt ideaal, als er wat is kan je altijd bellen en dan kijken ze kleine dingen ook tussendoor na. Inmiddels al 2 jaar klant en tevreden.

                Profile Tyrecenter Gouda

                Professioneel, zoals aangegeven door RISL ze werken snel 2 man 1 band, heb daar mijn achterband laten plakken nadat ik de juiste luchtdruk er niet in kreeg, zat een spijker in en plakken was de oplossing. En goedkoop ook 20 euro.

                Negatief:

                Jetcars:
                :thumbdown :thumbdown Blijf het melden zodat het ook vaak voorkomt :jerry

                Opel dealer Gouda

                Service soms :thumbdown klantvriendelijkheid soms :thumbdown kennis soms :thumbdown overall waardering soms echt :thumbdown

                #18052333
                robert_corsa
                  Lid sinds:
                  16 May 2009

                  goed topic

                  ver der linden van sprankhuizen (hoorn) positief
                  heb er een auto gekocht, voor bodum prijs, zo mee etc.
                  kreeg hem gepoetst, en afgetankt, met nieuwe vloermatjes afgeleverd. top dus
                  garage personeel is wisselend. ga er niet graag heen

                  opel garage glas hoogwoud
                  positief. vriendelijk, leen auto krijg je daar gewoon vakbekwame mensen in dienst. verstand van opel

                  opel cremers schagen (zeer positief)
                  kreeg bij aankoop van de astra g 1 jaar garantie. er werd spuitwerk gedaan, grote beurt, gepoest binnen en buiten, volledige uitleg van de auto. op de foto, rondleiding binnen bedrijf. bij het ophalen stond de auto onder een doek, alsof het een prototype was.
                  garage personeel heeft verstand van zaken, en is zeer geduldig en voorzichtig met je auto.

                  heb de auto zelf in onderhoud bij aad steur in zwaag.
                  universeel bedrijf met 2 man. alles kan in overleg. om het voor de klant zo voordelig mogelijk te houden.
                  geeft goed advies, en heeft veel kennis van alle merken.
                  positief dus.

                  ik ken zelf geen slechte opel garages

                  #18052334
                  RISL
                  Moderator
                    Lid sinds:
                    24 January 2011

                    Fijn dat er zoveel (goed onderbouwde!) reacties komen. Ik zou zeggen, ga zo door :thumb

                    Ik wil even melden dat ik niet-onderbouwde reacties, zowel positief, als negatief, zal verwijderen.

                    #18052335
                    Twitchy
                      Lid sinds:
                      4 July 2012

                      up

                      #18052336
                      RISL
                      Moderator
                        Lid sinds:
                        24 January 2011

                        Autoschade Zevenbergen: positieve ervaring! Zeer flexibel, leenauto is altijd beschikbaar. De spuiter van ASZ is één van de beste in West-Brabant. Ze zullen ook nooit proberen slecht werk af te leveren of om tweedehands spullen te monteren. Met hun eerste inschatting van de schade zitten ze vaak wel te laag, maar voor de verzekering maakt dat toch niet uit. Klein puntje van kritiek: moeilijke kleuren (een kleurnummer met verschillende tinten bijvoorbeeld) of sterk verkleurde auto’s (zoals destijds mijn Capri Yellow Coupé) spuiten ze netjes, maar als ze bijv. de deur moeten spuiten, spuiten ze de handgreep niet mee. Dat ziet er nogal raar uit, dus daar kun je ze beter van tevoren ff op attenderen.

                        #18052337
                        McKaamos
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          10 December 2009

                          Opel Ophoff in Nieuwleusen.
                          Prima garage :) Vriendelijk, schappelijk geprijsd, verstand van Opels.
                          M’n pa komt er al een jaar of 30 inmiddels, al zo’n beetje sinds hij Opel rijdt.
                          Eigenlijk nooit problemen met de auto’s die hij heeft/had. Sommige mensen hebben geluk, maar met zo veel geluk maak je mij niet wijs dat het niet deels in een goede garage zit. Uiteraard gaat m’n pa ook altijd netjes voor de beurtjes daar heen, dus hij is er ook niet laks in. Het werkt natuurlijk wel twee kanten op ;)

                          Kom er zelf ook voor de APK en voor onderdelen. Als er opmerkingen bij een onderdeel zijn, of ik heb vragen, dan hebben ze altijd een antwoord :)

                          #18052338
                          midnight black
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            14 December 2011

                            Autocenter Verhagen, Schijndel.
                            Goede garage met vriendelijk personeel waar je ook nog aan kunt komen met je inmiddels niet meer zo jonge Kadettje ;)
                            Kom er voor apk en onderdelen, waarop netjes korting wordt gegeven. Als ik vragen heb over een reparatie dan helpen ze je daar mee.

                            #18052339
                            SiggieTigra
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              7 October 2009

                              @McKaamos wrote:

                              Opel Ophoff in Nieuwleusen.
                              Prima garage :) Vriendelijk, schappelijk geprijsd, verstand van Opels.

                              Een paar jaartjes geleden kwam ik daar voor een nieuwe Astra H die ik zonder kenteken wilde bestellen en wilde uitvoeren naar Duitsland. Vond men niet interessant genoeg en ik werd afgewimpeld met een folder, die moest ik maar eens bekijken. Ik wist precies de configuratie van m’n nieuwe astra had ik verteld, maar nee hoor. Geen interesse. Was het m’n kale kop of m’n duits nummerbord? Mijn ervaring daar is dus iets minder…

                              Autohaus Kronemeyer in Emlichheim, Duitsland:
                              Zeeeer positief, goed geprijsd en uitstekende service.
                              Kom er nu zo’n 12 jaar en kom met een nieuwe aankoop daar altijd toch terecht. Bij de beurten krijg ik altijd vervangend vervoer als ik wil en kost niets. Weekendje Vivaro op proef? Geen probleem.
                              Laats moest de signum voor de TÜV, had men vergeten de sticker te plakken en de uitdraai mee te geven. Belden ze me een paar dagen later of ik nog even langs wilde komen. Ik heen gereden, moest ik de auto laten staan, de TÜV meister was er nog niet. Auto moest ik laten staan en ik kreeg een hagelnieuwe Insiginia ST Bi-turbo mee :wors . Dag later weer omgeruild en m’n siggie hadden ze nog even netjes gewassen.
                              De dag voordat m’n dochter geboren is heb ik een ree voor de signum gehad, hele voorkant kats kaputt. Leenauto mee en de dag later is m’n dochter geboren. Ziekenhuis-huis-ziekenhuis-huis,etc. de hele week heen en weer. Ik heb ruim 1300km in die leenauto gereden in 10 dagen tijd, werd totaal niet moeilijk over gedaan en heb er nooit een rekening van gehad. :thumb
                              Ook bij m’n laatste zoektocht naar een Vivaro weer uitstekend geholpen.

                              #18052340
                              opel-motorsport
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                7 April 2009

                                @RISL wrote:

                                Ze boren bijv. zo een gat in de bodem van de kofferbak om bijv. een trekhaak aan te sluiten.

                                risl als dit over je coupe gaat is het wel normaal heb bij de mijne ook 2 gaten moeten bijboren in de kofferbak om de trekhaak te kunnen bevestigen :)

                                #18052341
                                RISL
                                Moderator
                                  Lid sinds:
                                  24 January 2011

                                  @opel-motorsport wrote:

                                  @RISL wrote:

                                  Ze boren bijv. zo een gat in de bodem van de kofferbak om bijv. een trekhaak aan te sluiten.

                                  risl als dit over je coupe gaat is het wel normaal heb bij de mijne ook 2 gaten moeten bijboren in de kofferbak om de trekhaak te kunnen bevestigen :)

                                  Hmm, nee, ze hadden met een grote gatenboor (rond 40 ofzo) bij een maat van me in z’n kofferbak gezeten, terwijl er gewoon een rubberdop zit waar alles doorheen moet.

                                  #18052342
                                  jos e
                                    Lid sinds:
                                    7 September 2012

                                    zoals iedereen weet ben ik sinds enige tijd de trotse eigenaar van een mooie vectra c1 station
                                    ik heb een tijdje geleden bij de euromaster (dit omdat het bij mijn vrouw der werk om de hoek is)
                                    mijn bandenspaningssensors laten verwijderen omdat 1 was afgebroken.
                                    toen zij de auto weer ging ophalen bleek bij thuis komst een flinke schraap op het achterspatbord te zitten
                                    zij is toen terug gegaan maar er wordt in alle toonaarden ontkent dat het door hun is gedaan
                                    maar ik weet zeker dat het niet door ons is gedaan
                                    heb toen mijn rechtsbijstand er op gezet en zelf die krijgt het niet voor elkaar

                                    dus bij deze wees gewaarschuwd voor PLEUROMASTER
                                    en een landelijke boycot door opelrijders zou mooi zijn :fy1

                                    hier een plaatje van de WOND!!!!

                                    Uploaded with ImageShack.us

                                    #18052343
                                    speaker
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      8 March 2007

                                      Das een niet zo’n mooie zeg !!

                                      #18052344
                                      Juffer1
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        26 July 2006

                                        Klote schade zeg…

                                        Wellicht wel even handig dat je de vestiging erbij zet ?
                                        Vindt je landelijke boycot wel redelijk ver gaan al snap ik best dat je “redelijk” over de zeik bent na zoiets.

                                        Zelf kom ik met de bedrijfswagen al jaren bij euromaster en heb dit soort dingen daar nog nooit meegemaakt.

                                        #18052345
                                        syl-astra
                                          Lid sinds:
                                          3 October 2007

                                          kun je aan tonen dat dat bij euromaster is gebeurd dan ??
                                          of is de vrouw eerst nog even boodschappen gaan doen en heeft iemand op de parking er tegen gezeten

                                          #18052346
                                          jos e
                                            Lid sinds:
                                            7 September 2012

                                            het is bij vestiging in alkmaar op bedrijven terrein boekelermeer
                                            en waarom ik landelijk zeg is meer omdat het hoofdkantoor je ook laat denken dat je ze niet helemaal op een rijtje hebt

                                            ik mag er vanuit gaan dat mijn vrouw niet liegt heb haar nog nooit kunnen betrappen op een leugen en zeker niet over de auto
                                            want ze weet dat ik daar niet echt van gediend ben gewoon eerlijk zijn

                                            euromaster is wel zo vriendelijk geweest om na de reparatie de auto op een openbare parkeerplek te zetten
                                            ipv hun eigen parkeerplaats OOK zoiets vreemds lijkt wel of ze het juist op een ander willen gooien

                                            #18052347
                                            Navy
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              22 August 2005

                                              Ik denk niet dat je het Opel Forum (OF) moet gebruiken voor dit soort zaken.

                                              Als Euromaster wil kan het namelijk zomaar een zaak aanspannen tegen OF wegens smaad en laster, en van de webmaster een forse schadevergoeding eisen.
                                              Je kunt immers niet bewijzen dat het daar is gebeurd?

                                              Heb dat ooit met een ander forum meegemaakt: het forum is daardoor wel verdwenen. En dat willen we met OF toch niet?

                                              #18052348
                                              jos e
                                                Lid sinds:
                                                7 September 2012

                                                @ navy
                                                daar heb je gelijk in
                                                maar ik vond dat iedereen er even van op de hoogte gesteld moest worden hoe er als klant met je om wordt gegaan
                                                beetje BAH zeg maar

                                                ik ben er 100% zeker van dat mijn vrouw niet tegen mij liegt

                                                #18052349
                                                Juffer1
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  26 July 2006

                                                  @jos e wrote:

                                                  ik vond dat iedereen er even van op de hoogte gesteld moest worden hoe er als klant met JOU om wordt gegaan

                                                  Ben het ook met Navy eens, jij hebt een negatieve ervaring met ze en ik juiste hele positieve.
                                                  Met betrekking tot het parkeren, ze hebben de auto op het grote parkeerterrein bij de Texaco neergezet denk ik ?

                                                  Niemand weet (en ook Euromaster niet) wat er in de tijd dat jou auto daar staat met de auto is gebeurd.
                                                  Het zou netjes zijn geweest als Euromaster zijn verantwoordelijkheid hierin had genomen, aan de andere kant hoeven ze dat niet te doen.
                                                  Ik neem aan dat er bij de monteur is nagevraagd of hij schade heeft veroorzaakt en als hij nee zegt dan is voor euromaster de kous ermee af.

                                                  Wat je nog zou kunnen doen is vragen of ze de bouten willen aatrekken met de momentsleutel om te kijken of deze qua afmetingen op de schadeplek overeenkomt.

                                                  Zelf heb ik zoiets ook als eens met mijn bedrijfswagen gehad dus ik weet absoluut hoe kl*te het is.
                                                  Zelf loop ik nu bij ieder bedrijf waar ik de auto moet achterlaten een rondje om de auto heen met de receptionist / werkplaats planner en laat in de werkpapieren zetten dat de auto helemaal schadevrij is neergezet.
                                                  Vaak staan ze raar te kijken als je daarom vraagt, maar na een korte uitleg is het nog nooit een probleem geweest.

                                                  #18052350
                                                  Arjen
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    30 June 2004

                                                    Nee hoor, het is namelijk de mening en het verhaal wat Jos heeft meegemaakt. Iedereen begrijpt natuurlijk wel dat hij boos is en iedereen begrijpt dat je dit nooit kunt bewijzen. Wel vreemd dat een rechtsbijstand hier op in gaat, want die zien dat ook wel. Ik denk ook eerlijk gezegd dat ze dat ook aan Jos verteld hebben en dat ze er verder niets meegedaan hebben. Ik heb nog een veel duidelijker voorbeeld. Een voorschokdemper laten vervangen bij een uitlaatfitter, destijds Jan van de Broek. Bij het ophalen van de auto, de auto was dus nog niet van het terrein geweest, constateerde ik een deuk van binnen naar buiten. Duidelijk tijdens de werkzaamheden gebeurd dus. Waarschijnlijk de veer weggeschoten. Geen poot om op te staan. Weten nergens van…… :puke

                                                    #18052351
                                                    Navy
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      22 August 2005

                                                      Arjen, als Euromaster werk wil maken van de negatieve publiciteit die topic starter (TS) hier heeft geplaatst dan winnen ze dat. Het kan namelijk schade opleveren, en dat kost geld.

                                                      Dit forum wordt zeer intensief gebruikt, door nog veel meer mensen gelezen. Als je dan een bedrijf ergens van beschuldigt zonder daarvoor wettelijk en overtuigend bewijs te leveren is dat smaad. Sterker: ook als het bewezen kan worden kan het bedrijf aanklagen wegens smaad! En de schadevergoeding die men kan eisen zal er niet om liegen. In ieder geval voldoende om de webmaster in de problemen te storten en OF naar de eeuwige forumjachtvelden te sturen.

                                                      Ik zou TS willen adviseren, in het belang van OF, zijn bericht te veranderen of te verwijderen.

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 40)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.