De zafira B, met foto’s

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) De zafira B, met foto’s

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Family man
    Deelnemer

Hier eindelijk 2 foto’s van de Zafira, ben nu een beetje aan het prutsen met fotobucket..

De foto’s zijn niet al te best en heb ze zelf niet gemaakt, als dit uploaden lukt zal ik het nog eens proberen
      als de auto eens mooi gepoetst is en op een fatsoenlijke locatie met beter toestel.

We hebben de zafira sinds begin augustus, stond toen 57051 op de teller, nu 58500 ongeveer

Opel Zafira Cosmo, 1.8 benzine 103kw 5bak, eind sept. 2006/model 2007
      Kleur Pannacotta, interieur half stof(beige)/half leer met onderste gedeelte dashboard in het beige met houtafwerking.

Opties.
      Mica lak
      comfort pakket (cruisecontrol, seat comfort pakket 2, pdc voor en achter, ECC,)
      radio cd40 opera met 6wisselaar (7x45w)
      Panoramadak met elektrisch bedienbare hemel en opbergvakken inc. ESP en warmtewerende voorruit.
      Bi Xenon met afl en koplampsproeiers
      Elektrisch wegklapbare spiegels
      Veiligheidsnet achter hoofdsteunen
      Velours matten met beige randje (matcht interieurkleuren)
      Waxoil behandeling vanaf nieuw en heeft 3 jaar lang een jaarlijkse nabehandeling gehad.

1 (particuliere) eigenaar, NAP, dealer onderhouden met alle boekjes en stempels en uitdraai onderhoudshistorie van dealer opgevraagd.
      nog met Opel assistance plus tot medio feb. 2013 en ook de orginele afleverbon en aankoopfactuur, brochure, opties en prijslijst zitten erbij net als een setje lakstiften.
      Auto heeft nu +/-58500km gereden en laatste beurt was in feb. 2012 bij 52500km, apk pas weer mrt. 2014.

http://s1311.beta.photobucket.com/user/japcarsforexport/media/auto/1418184_2.jpg.html?sort=3&o=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
      http://s1311.beta.photobucket.com/user/japcarsforexport/media/auto/1418184_6.jpg.html?sort=3&o=0″ onclick=”window.open(this.href);return false;

De auto bevalt goed, rijden er nog niet veel mee en verbruikt ongeveer 1 op 12 maar dat is voornamelijk stadsverkeer in de toekomst zal daar een beter mix tussen snelweg/stadgebruik in zitten, hoop dan 1 op 13/13,5 te halen net als met onze Nixan.
      Verder veel positieve reacties ontvangen op het “busje”, men verwachte niet zo’n mooi uitgevoerd product van Opel!?

Groeten uit Brabant!

en wie kan me vertellen hoe ik foto’s upload direct zichtbaar in het topic in plaats?? want met met een link zoals nu vind ik eigenlijk nix!!??
      Alvast bedankt

soepkiepe
      Deelnemer

zeer mooi autotje, we wachten op meer fotos ;)

foto’s plaatsen hier..

daar waar jij je fotos hebt staan zie je rechts wat codes staat, daar staat ook direct link tussen, die ff aanklikken (koierd automatisch kwam ik achter) en die hier plaatsen.
        VOOR de link zet je [img]en%20ACHTER%20de%20link%20zet%20je[/img]
        en dan moet ie er staan ;)

die % en 20 teken net er bij zetten, komt nu door de codes :P

Dolby
        Deelnemer

Hele mooi Zafira heb je daar. :thumb

2.2 16v

Zo zeker een hele mooie zafira zeg :thumb

Als je ooit nog eens tijd en zin hebt kan je dan foto`s maken en plaatsen van de Bi-xenon koplampen??

astraTD

Heerlijke reiswagen vooral met dat opendak lopend naar achteren..
              Un vriend heeft zo’n wagen tijdelijk gereden en toen weg gedaan door vele problemen met de airco en electro.

Family man
              Deelnemer

@ 2.2 16v, zal weleens foto’s plaatsen, was ik al van plan maar weet nog niet wanneer, zal dan de koplamp niet vergeten.
                @ astra td, auto rijdt prima, vind alleen de 1 wat plotseling opkomen, hoop dat ik hier een betrouwbare auto aan heb! (1e opel)
                Heb in 500000 km nog nooit stilgestaan door mechanisch pech afgezien van gereden schade natuurlijk.
                Wel veel nieuwe auto’s dat wel, maar ook onze oudere Nismo’s hebben ons nooit in de steek gelaten.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.