Forumindex › Forums › Overige › Feedback en mededelingen › De toekomst van het Opelforum.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 april 2011 om 08:57 #17827495
Social media integratie is wat mij betreft HELEMAAL SUPER !!
Goed bezig Senator!
6 april 2011 om 09:34 #17827496voor mij hoeft dat ook niet hoor , al die social media bagger:swear
ze mogen twitter , facebook en al die troep mooi weglaten op het forum en mooi houden zoals het nu is !!
mvrg Rob
6 april 2011 om 09:44 #17827497Dan kijk je er toch niet naar :P
Stelletje ouwe l*llen :jerry:jerry:jerry
6 april 2011 om 10:07 #17827498nou of die 9 jaar nu zoveel moeten schelen?:hmmz
maar niet iedereen is er leip van , van die onzin ……
en om dan een forum helemaal aan te gaan passen met de nodige risico’s vinden sommige mensen dus niet nodig.
mvrg Rob
6 april 2011 om 11:31 #17827499AnoniemLid sinds:
1 January 1970Het enige wat er bij de topics komt zijn drie knopjes van hyves,twitter en facebook. Totaal niet storend, maar handig voor degene die hier wel wat mee wil doen.
9 april 2011 om 10:34 #17827500AnoniemLid sinds:
1 January 1970ik werk met phpbb nu al een paar jaren en vind het een prima keus om naar phpbb te wisselen. :D
Ik heb er ook een paar mods released. misschien is er iets bij dat jullie voor opelforum.nl nuttig vinden:
http://www.phpbb.com/customise/db/author/lefty74/contributions9 april 2011 om 10:41 #17827501Zolang bij een verhuizing naar phpbb alle posts e.d. worden mee genomen zeg ik: Gaan met die banaan. Ik weet hoe een hell XMB is om te onderhouden. Hopeloos outdated boeltje.
9 april 2011 om 20:12 #17827502AnoniemLid sinds:
1 January 1970[rquote=1910049&tid=143731&author=insignia74]ik werk met phpbb nu al een paar jaren en vind het een prima keus om naar phpbb te wisselen. :D
Ik heb er ook een paar mods released. misschien is er iets bij dat jullie voor opelforum.nl nuttig vinden:
http://www.phpbb.com/customise/db/author/lefty74/contributions%5B/rquote%5DStrakke mods heb jij gemaakt. Altijd handig om te weten dat er een phpér die bekend is met phpBB in de zaal zit :D
Heb je mods even bekeken, mooi werk man. Mischien ga ik wel enkele gebruiken.
9 april 2011 om 20:15 #17827503AnoniemLid sinds:
1 January 1970[rquote=1910056&tid=143731&author=Aapje]Zolang bij een verhuizing naar phpbb alle posts e.d. worden mee genomen zeg ik: Gaan met die banaan. Ik weet hoe een hell XMB is om te onderhouden. Hopeloos outdated boeltje.
[/rquote]
inderdaad is xmb oud, en zeer onvriendelijk.
Tuurlijk nemen we alles mee. Alleen is dan gemakkelijker gezegd dan gedaan. We zijn hier al weken voor aan het programmeren, testen, verbeteren enz enz.
Maar gaat goed komen
10 april 2011 om 11:13 #17827504AnoniemLid sinds:
1 January 1970[rquote=1908150&tid=143731&author=red-bull]voor mij hoeft dat ook niet hoor , al die social media bagger:swear
ze mogen twitter , facebook en al die troep mooi weglaten op het forum en mooi houden zoals het nu is !!
mvrg Rob [/rquote]
amen
dat hele getwitter hyves enz
vind ik persoonlijk ook helemaal nietsmensen hebben op eenss honderden vrienden
maar enkel nog virtueel sociaal contacttjah volgens mij houd je je zelf dan voor de gek
doe mij maar oldskool;):thumbup:thumbup
lekker bij elkaar komen ouwehoeren biertje drinken
bbqen uit eten gaanmaar n ieder z,n ding;)
enkel hoeft niemand mij te vragen of ik hem wil toevoegen op zo,n site want dat gaat toch niet gebeuren;):P
10 april 2011 om 13:48 #17827505twitter relatie?
dus we kunnen dan ipv op t forum te kijken, via twitter zien dat darkNL08 een reply heeft gepost?
das potverdomme handig!
:hmmz:hmmz
10 april 2011 om 16:35 #17827506Ben ik blij dat ik dat niet heb :P:D;)
10 april 2011 om 18:11 #17827507Denk ook dat de gemiddelde forum user er om staat te popelen om de twitter of hyves dingetjes te gebruiken……:hmmz:sleeping
ik niet iig, en doe er ook niks mee. mooi medium voor mensen die zwak zijn om contacten te leggen in deze gemeenschap….. maar lijkt mij om aan het forum te koppelen beetje onnuttig.
maargoed, ik/sommigen van ons hier worden wat te oud :P
ps. begrijp nu ook wel waarom er zo’n erg dure server moest komen, en daardoor wij moeten betalen voor de TKA auto’s. en naar al die reclame banners kijken.:o
10 april 2011 om 22:13 #17827508[rquote=1911014&tid=143731&author=sw16v]
ps. begrijp nu ook wel waarom er zo’n erg dure server moest komen, en daardoor wij moeten betalen voor de TKA auto’s. en naar al die reclame banners kijken.:o[/rquote]
ja ik nu ook :D
Gek he… al dat g e o u w e h o e r om zo`n forum te betalen, maar wel het hele ding verbouwen naar wat anders, met allerlei poespas.
houd het toch gewoon bij het zelfde. tis al mooi zat dat je u2u`s kunt verzenden en ontvangen. nou.. klaar toch?
denk, ook nog het goedkoopst ook.bier is bier, en patat is patat.
dus een forum is een forum, en geen hyves site
11 april 2011 om 16:33 #17827509AnoniemLid sinds:
1 January 1970heel langzaam
veranderd het hier
wat in t begin ff in 1 x gedaan zou worden:o;)als deze lijn zo doorgaat
gaan er leden verdwijnen:o:ook er zullen er wel weer anderen voor terug komen
enkel of die dezelfde kennis hebben??????anyway de tijd zal t leren;)
11 april 2011 om 16:44 #17827510Volgens mij blijft het forum exact hetzelfde, met een iets gemoderniseerd uiterlijk. De linkjes van de sociale media komen er bij, maar of dat nu leden gaat kosten?
Ik hou er zelf ook helemaal niet van, maar ik kan me niet voorstellen dat het me gaat irriteren.11 april 2011 om 19:25 #17827511AnoniemLid sinds:
1 January 1970Nogmaals voor degene die het niet snappen probeer ik het nogmaals uit te leggen.
Het forum blijft hetzelfde maar heeft een hogere beveiliging nodig tegen spambots. Dit wordt niet geboden door xmb en wel door phpBB, daarom gaan we dit script gebruiken. Het huidige xmb script is voor admins en moderators zeer onvriendelijk, onoverzichtelijk, en geeft te weinig tools om de vervelende zaken zoals hackers, spammers en russen buiten de deur te houden
3 kleine knopjes boven een topic is niet storend voor degene die het niet gebruiken, maar makkelijk voor degene die het wel gebruiken. Tevens zal deze toepassing het forum nog bekender maken doordat het via de “Sociale Media” onder de aandacht wordt gebracht. Hierdoor komen er meer bezoekers naar het forum, en zal het nog drukker en gezelliger worden en kunnen we het forum nog populairder maken
Het design wordt iets moderner, maar veranderd niet veel, zal overzichtelijker, gebruiksvriendelijk en prettiger functioneren voor zowel leden als mods.
Inderdaad, louwe, heel langzaam veranderd het hier. Stilstaan is achteruitgang
11 april 2011 om 19:40 #17827512is het anders niet een idee om het als een toolbaar te maken die je via je persoonlijke instellingen aan of uit kan zetten.
zodat het geen isseu hoeft te zijn ?mij maakt het niet uit ga het toch niet gebruiken die knoppen of de optie denk ik
11 april 2011 om 19:43 #17827513[rquote=1911883&tid=143731&author=svdk20]@senatorman,
is het anders niet een idee om het als een toolbaar te maken die je via je persoonlijke instellingen aan of uit kan zetten.
zodat het geen isseu hoeft te zijn ?mij maakt het niet uit ga het toch niet gebruiken die knoppen of de optie denk ik[/rquote]
Dat wilde ik ook al zeggen.
11 april 2011 om 19:59 #17827514AnoniemLid sinds:
1 January 1970kan me niet voorstellen dat iemand last heeft van 3 kleine knopjes
Bekijk hier alvast een voorproefje van het nieuwe forumdesign.
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=144508&page=2#pid1911891
11 april 2011 om 20:07 #17827515AnoniemLid sinds:
1 January 1970ziet er niet verkeerd uit, ga door zo :thumbup
11 april 2011 om 20:09 #17827516Mja MSN staat er ook bij, ik stoor me er niet aan iig. Kom op mensen, beetje met je tijd mee. En zoals gezegt je hoeft er niet op te klikken. Ik vind het wel grappig dat twitter en facebook, maar ik heb veel familie op afstand en dan is het wel leuk als ik bijv. foto’s van me neefje kan zien als ie weer wat heeft uitgevreten. Is gewoon handig, goed er is ook een hoop volk dat hangt eraan, mja da snap ik ook niet, dan twitteren ze, ‘ik zit nu te schijten ofzo……:o’ Mja daar zie ik de lol nie van nee.
11 april 2011 om 20:17 #17827517[rquote=1911014&tid=143731&author=sw16v]Denk ook dat de gemiddelde forum user er om staat te popelen om de twitter of hyves dingetjes te gebruiken……:hmmz:sleeping
ik niet iig, en doe er ook niks mee. mooi medium voor mensen die zwak zijn om contacten te leggen in deze gemeenschap….. maar lijkt mij om aan het forum te koppelen beetje onnuttig.
maargoed, ik/sommigen van ons hier worden wat te oud :P
ps. begrijp nu ook wel waarom er zo’n erg dure server moest komen, en daardoor wij moeten betalen voor de TKA auto’s. en naar al die reclame banners kijken.:o[/rquote]
welke reclame banners. :P
Gebruik adblock add-ons met firefox. :D11 april 2011 om 21:07 #17827518AnoniemLid sinds:
1 January 1970[rquote=1911856&tid=143731&author=Senatorman]Nogmaals voor degene die het niet snappen probeer ik het nogmaals uit te leggen.
Het forum blijft hetzelfde maar heeft een hogere beveiliging nodig tegen spambots. Dit wordt niet geboden door xmb en wel door phpBB, daarom gaan we dit script gebruiken. Het huidige xmb script is voor admins en moderators zeer onvriendelijk, onoverzichtelijk, en geeft te weinig tools om de vervelende zaken zoals hackers, spammers en russen buiten de deur te houden
3 kleine knopjes boven een topic is niet storend voor degene die het niet gebruiken, maar makkelijk voor degene die het wel gebruiken. Tevens zal deze toepassing het forum nog bekender maken doordat het via de “Sociale Media” onder de aandacht wordt gebracht. Hierdoor komen er meer bezoekers naar het forum, en zal het nog drukker en gezelliger worden en kunnen we het forum nog populairder maken
Het design wordt iets moderner, maar veranderd niet veel, zal overzichtelijker, gebruiksvriendelijk en prettiger functioneren voor zowel leden als mods.
Inderdaad, louwe, heel langzaam veranderd het hier. Stilstaan is achteruitgang[/rquote]
kan best zijn
maar te veel veranderen kan ook wel
achteruitgang worden;)als het forum in een zoort van verkapte hyve,s/twitter gaat worden
reken er dan maar op dat er mensen met kennis gaan afhaken:onu krijg ik wel eens vragen via u2u
en die beandwoord ik ook enkel
op t moment dat het mij uitkomt;)dadelijk krijg je mensen die dan melden
voeg me even toe dan kun je me nog sneller helpen;)
en voor je het weet nemen andere mensen beslag op
mijn / jou tijd;):thumbdown
daar zit ik in iedergeval niet op te wachten;):oook het forum nog commercieler maken
is ook niet voor de users n vooruitgang
nog meer reclame (zelfs niet eens auto gerelateerd)
werkt ook enkel storend
begrijp best dat je zoveel mogelijk hits wild op het forum
zodat het voor adverteerders intersanter wordt
om hiero hun reclame te verspreiden;)maar of de gebruikers dat warderen:hmmz:hmmz
ook die wedstrijdjes
van verstopte paaseieren:o
wahts next
een sms dienst:hmmz
net als de radio zenders
zelfs n ferrari weggeven
maar wel nadat het dubbele aan geld binnengekomen is
aan smsjesverandering is goed
maar te ver gaan
nee liever niet;)11 april 2011 om 21:29 #17827519AnoniemLid sinds:
1 January 1970Tja als je het negatief bekijkt heb je helemaal gelijk, maar ik bekijk het positief, en wil dit forum laten groeien en dat het voor iedereen een prettig en nuttig forum is, die wel meegaat met het internet van nu en niet van 10 jaar geleden.
Kijk eens naar het nieuwe forum
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=144508&page=2#pid1911891is dat een verkapte hyves/facebook, of gewoon het opelforum in een nieuw jasje?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.