de pvda zegt…………

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer de pvda zegt…………

• Dit onderwerp is leeg.
18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    gertjuh1968

was gisteren op het nieuws dat rute en zijn regering verkeert bezig zijn.
      de pvda zei dat ze de regering niet meer zullen stunen. ze zijn verkeert bezig.
      want ze moeten alweer 10 mil bezuiningen. :wtf :argue :swear
      word het dan stemmen op de pvda ?????

mugenpower

Niet bezuinigen is ellende voor je uit schuiven. Liever nu paar jaar door de zure appel heen bijten dan doormodderen met dat slappe PvdA en SP beleid.

opelkadetje
        Deelnemer

er is geld zat.. alleen willen ze zelf meer .. meer inspraak enz enz… 1 grote poppenkast. en wij mogen belasting betalen.

miesgeri

gaat teveel geld naar buitenland
            maar das nou het enige waar ze NIET op willen bezuinigen
            en op hun eigen salaris

groet michel

robert_corsa

wordt een leuk topic. zijn er ook mensen op het forum die echt verstand hebben van de 2de kamer?
              naar mijn idee is er geld zat, en met geld, maak je geld. zelf hebben ze makkelijk praten. wat hun in een maand verdienen, moet ik 2 jaar voor werken….. bezuinigen??? waarom pompen ze dan zoveel geld in die kansloze landen?
              10 miljard, waar ging dat ook alweer heen? griekenland? dat mogen wij dus weer ophoesten….

miesgeri

er is ook geld zat
                verdwijnt teveel geld naar buitenland
                lidmaatschap van de E.U
                ontwikkelingshulp
                griekenland redden
                kinderbijslag voor kinderen welke niet in nederland wonen
                WAO (dus geen AOW) voor mensen die niet in nederland wonen
                groet michel

gertjuh1968

Cohen heeft al laten weten, dat door rute 200 man per dag op straat komt te staan.
                  en daarom wil Cohen dat rute aftreed.

gertjuh1968

ik denk dat de regering gewoon door gaat en door gaat en door gaat……….
                    wat ik mij wel eens afvraag “WANEER WORDEN DE NEDERLANDS HET EENS EEN ZAT”.
                    want wie je ook hoort, we klachen allemaal, en we zijn het allemaal met elkaar eens, wat de regering met ons doet. :puke
                    mijn menig

-BlendjuH-
                    Deelnemer

@gertjuh1968 wrote:

ik denk dat de regering gewoon door gaat en door gaat en door gaat……….
                      wat ik mij wel eens afvraag “WANEER WORDEN DE NEDERLANDS HET EENS EEN ZAT”.
                      want wie je ook hoort, we klachen allemaal, en we zijn het allemaal met elkaar eens, wat de regering met ons doet. :puke
                      mijn menig

Kijk maar is in het Topic over benzineprijzen :puke

Astraman
                      Deelnemer

PVDA is gewoon andere kleur klootzakken als wat er nou zit. Zo slecht vind ik dat ze het BTW nu niet doen, leuk is het niet wat er soms gebeurt, en Nederland staat nog niet aan afgrond dus de noodzaak zien vele er niet van in maar ik vind het met name wel eens goed dat er de bezem door de overheid gehaald word. Mensen worden ontslagen, dat klopt, ik verleden jaar 2x, maar dat ligt niet aan de politiek, dat is gewoon de economie op het moment. Cohen die poept niet ineens allemaal banen voor ons uit hoor, maak je maar geen illusies. Wat dat wel doet is al die wegverbredings projecten. Dankzij dat is er tenminste nog iets te beleven in de bouw.

Daarnaast stonden we Zalm zoveel jaar terug allemaal uit te lachen toen het economisch goed ging, en hij riep dat we de staatschuld af moesten lossen nu we extra geld hadden, maar toen stemde oa. diezelfde PVDA in Paars I tegen, en nu lopen ze te schoppen tegen de regering omdat er bezuinigt word….ze hebben boter op hun hoofd.

Mijn partij is het niet, en zal het ook nooit worden.

okkie-001
                        Deelnemer

ik denk altijd waarom zitten die partijen in de oppositie ?

just om dat niet alle stemmers hun verkooppraatje geloofde !
                          ik ook niet met dat gezijk dat het kabinet het niet goed doet
                          ook als zitten ze er pas net
                          ik vind zelf dat dit kabinet gewoon de tijd uit moet zitten

michel

Dualramfreak

veel mensen die lopen te mopperen, hebben wel vaak op de regerende partijen gestemt
                            het is al een hele oude, maar hij gaat nog steeds op. maak de rijken rijker en de armen armer. stem vvd

arjontje
                            Deelnemer

@Dualramfreak wrote:

veel mensen die lopen te mopperen, hebben wel vaak op de regerende partijen gestemt
                              het is al een hele oude, maar hij gaat nog steeds op. maak de rijken rijker en de armen armer. stem vvd

Nee dan moet je op de sp stemmen.
                              Die wil een gelijke belasting schaal voor iedereen.

The_Undertaker
                              Deelnemer

@arjontje wrote:

@Dualramfreak wrote:

Nee dan moet je op de sp stemmen.
                                Die wil een gelijke belasting schaal voor iedereen.

Die gelijke belastingschaal is op zich nog niet zo erg, alleen de rijken zouden minder voordelen moeten krijgen. Aan de andere kant, ze hebben er vaak wel hard voor gewerkt om rijk te worden.. Denk alleen dat er alleen bepaalde salarissen eens wat geminderd moeten worden. Balkenende-norm instellen ofzo.

Haasje17
                                Moderator

Weet je wat nu het mooie is van politiek. Om gekozen te worden bedenken ze vanalles en proberen ze allerlij dingen om maar te worden gekozen. Heb je ze eenmaal gekozen dan word het stil en gebeurd er vrijwel niks meer. En ja dan word er maar over gekeuveld en gekeuveld maar nooit een knoop doorgehakt.

En waarom niet… het is toch simpel meerderheid ermee eens doorvoeren klaar is kees. Meerderheid oneens conainer open en erin. Volgende maar ze blijven steeds maar hangen bij problemen en er komen er steeds meer bij maar gaan er minder af dan er bij komen.

Waarom? Omdat ze steeds maar debateren en debateren en debateren en debateren…

Makkelijk geld verdienen met oude koeie uit de sloot halen of houden…

een vooorbeeld hiervan is Mauro, hij word uitgezet wat eigenlijk niet juist is zij hebben 10 jaar gedaan om te beslissen. En dat blijft het duren omdat niemand prioriteiten kan stellen blijkbaar.

En of je nu PVV, CDA. PVDA, SP enz. stemt maakt allemaal geen ene moer uit, want weke partij heeft er nu daadwerkelijk gedaan wat ze suggereren te gaan doen? En als ze het al gedaan hebben hoelang heeft dat geduurt?

En meestal duurt het langer dan één cabinetsperiode waardoor de volgende dus weer geen zin of tijd erin wil steken…

The_Undertaker
                                  Deelnemer

Hey hele systeem is verrot, en gaat nog verder kapot. Op naar een nieuw systeem!

gertjuh1968

@Haasje ik ben het helemaal met jou eens.

ff nog wat toevoegen……………
                                      als het weer tegen de verkiezingen aan loopt dan weten ze niet hoe snel ze nederland door moeten trekken om zieltjes te winnen. een maal de verkiezingen zijn afgelopen, dan zitten ze op hun kont, en doen ze niks meer voor hun zieltjes……. :wtf

het is gewoon de mafia met vergunning

miesgeri

dit kabinet moet impopulaire maatregelen nemen omdat vorig kabinet voor sinterklaas heeft gespeeld
                                        bos met 30 miljard naar de banken bijvoorbeeld die nog geen 20 miljard waard blijken te zijn
                                        iedereen boos
                                        volgende keer stemmen ze op andere partijen
                                        word weer voor sinterklaas gespeeld
                                        nederland weer in de schulden
                                        dan moeten ze weer impoulaiere maatregelen nemen
                                        iedereen boos en stemmen we weer op andere partijen

is nooit anders geweest en zal nooit anders worden
                                        word nog gekker
                                        nu zijn de huren heel veel verhoogd (zodat het goedkoper is om te kopen)
                                        volgende kabinets periode valt hypotheekrente aftrek weg of word beperkt
                                        huizenprijzen dalen weer
                                        huur word weer verhoogd
                                        olie prijzen stijgen

en over 20 jaar zijn we terug in jaren van vorige eeuw voor de oorlog
                                        7 dagen per week werken
                                        alleen om je rekeningen te kunnen betalen
                                        pensioenen bestaan niet meer
                                        niet werken geen geld

simpel

groet michel

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
                                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.