De grote poetsbeurt van de Vectra GTS Irmscher

Forumindex Forums Overige Wassen, Poetsen en Detailing De grote poetsbeurt van de Vectra GTS Irmscher

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    peter86

Jeroen was tevreden over het resultaat van het logoverwijderen, dus mocht ik die van hem ook even doen :ass…

Logo verwijderd:

Aangezien Jeroens logo er af fabriek al op zat, was hier toch wel een visdraadje nodig. Wat er over bleef was een dikke rubberlaag die je er, verwarmd door de föhn, makkelijk af kon trekken. Daarna begon het poetsen om de lijmresten er af te krijgen (ontvetter als smeermiddel met een viscosedoekje).

Het resultaat:

wat heb je eigenlijk als ontvetter gebruikt? ga dit weekend die van mijn onderhanden nemen, en wil ook van dat logo af maar weet niet precies wat ik er het beste voor kan gebruiken.

InjectTheVenom
      Deelnemer

Zo’n voorruitscherm moet ik dus echt een keer hebben voor de Calibra :kewlpics Zou mooi zijn als er ook ergens smoelstukken te krijgen zijn die tegen de voorbumper aan kunnen.

speaker
        Deelnemer

Mooi resultaat !
          Alleen die koplampen krijg je echt wel beter hoor!
          Kijk naar de mijne … die waren nog erger dan die van jou en die zien er weer uit als nieuw.
          Okee… het is wel ff werk ( uurtje per koplamp ) maar dan zijn ze weer als nieuw!

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.