Forumindex › Forums › Modellen › Astra › De FJ-GN-67 :) mijn babe <3
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 november 2011 om 08:59 #17944517
Nu zit er alleen zo’n platte badge:
Een aantal Jaguar-eigenaren kopen wel zo’n springende kat en monteren die er zelf op (overigens komt dat vaak gewoon door de apk), maar als je goed kijkt, kloppen die katten niet met de originelen. De nieuwe zijn veel grover en dikker dan de originelen.
Tijdje terug een hele tijd aan een Jaguar XJ12 uit 1982 gesleuteld en daarna naar een Jaguar-meeting geweest, toen kwamen we erachter dat die nieuwe nepkatten allemaal overgewicht hebben ;)17 november 2011 om 10:31 #17944518:wtf Mooi klote voor je! Succes met de hele toestand en ik hoop dat ze de daders nog kunnen pakken.
17 november 2011 om 10:53 #17944519kon de dealer waar je hem als eerst heb laten keuren het niet accepteren dat je hem daar niet heb laten maken en afmelden?
heeft ie hem maar in de brand gestoken?nee ik zal niet zomaar iemand de schuld geven, maar toen ik las dat is afgefikt was moest ik daar wel ff aan denken.
heb je fotos van de schade?
valt ie niet meer te redden?succes in ieder geval met de aanschaf van een ieuwe auto, ook weel een astra?
17 november 2011 om 10:55 #17944520Het is wel toeval dattie afbrandt net nu je er een topic over hebt gestart en klaagt over een bepaalde dealer ja…
17 november 2011 om 16:21 #17944492Lekker is dat !
deel je een probleem met ons, brand je auto af !!!
Sterkte daar.
Vind ik erg jammer.
Je auto was van 24-07-92, mijn verjaardagsdatum.
En nu is ie niet meer :cry :cry :cry
Nogmaals sterkte daar.Rik ;)
17 november 2011 om 17:23 #17944521AnoniemLid sinds:
1 January 1970Godver man! :fy1
Dacht eerst dat je een grapje maakte maar het is waar :'(
Echt DOOD zonde! :(
Heel toevallig met die dealer ja..17 november 2011 om 19:00 #17944522jha ik kom ook uit spijkenisse king:
Woon jij ook in Spijkenisse?
& Mij zijn ze als klant kwijt.
Groetjes,[/quote]
17 november 2011 om 21:12 #17944523Ja, nu ik erover nadenk is het wel heeeeeeeel toevallig.
Eerst die dealer en diezelfde nacht je auto afgefikt.
Dit berust op louter toeval ?Rik ;)
18 november 2011 om 10:39 #17944524Tony, Erg vervelend voor je.
Heb je aangifte gedaan?Heb je geen foto van de remleiding want ben wel benieuwd ernaar?
Foto’s van je auto ook nog toevallig?Groetjes Jurgen
Sterkte :cry
18 november 2011 om 11:02 #17944525foutje, was verkeerde topic :P
19 november 2011 om 09:43 #17944526@soepkiepe wrote:
scherp uitstekende delen..
geld dat niet voor de zijkant van de auto??
zo ding kan volgens mij nooit afkeur zijn.maar ja, ik zag, volgens mij op mp of speurders, een auto die was afgekeurd op de kachel motor ofzoiets, iets met de kachel of zo.
volgens mij word ie daar normaal ook niet op afgekeurd.ennuhhh rik, als ik jou was had ik ze ook voor achter besteld :P staat wat mooier vind ik, maar ja dat is mijn mening.
staan ook nog op mijn verlanglijstje:P
zit er dan aan te denken om ze in de kleur van de auto te maken ;)Je moet kunnen ontwasemen.Dus een defecte kachelmotor is wel degelijk afkeur.
19 november 2011 om 19:12 #17944527AnoniemLid sinds:
1 January 1970En als foto’s van de nieuwe aanwinst Tony? :)
20 november 2011 om 10:55 #17944528Hey Tony,
Da’s toevallig dat ik degene ben die jouw auto heeft afgekeurd.
Even een toelichting op dit verhaal:1: Uitlaat had speling van 3 MM.
Wat er vermeld is aan deze eigenaar: einddemper zat los om de middendemper ,kon alle kanten worden opgedraaid>> is afkeur, want hij was niet gasdicht.
2: Embleem op m’n motor kap!
Dit is inderdaad zo’n embleem waarvan de foto hiervoor geplaatst is, denk niet dat daar twijfel over bestaat dat dit afkeur is>> scherp uit stekende delen (ter bescherming van voetgangers in geval van ongeluk )
Tevens zat je linkerkoplamp los, kon 1 centimeter naar boven en naar beneden worden gekantelt== Afkeur
Koplampen niet af te stellen
Netjes een afkeurrapport afgegeven.
Dat je auto dan bij een andere garage is goedgekeurd met 1 ding vervangen (wat of welk onderdeel)???
Lijkt me sterk.Maar wat me het meest dwars zit is de remleiding, heb je daar een foto van?
Wil ik wel heel graag zien.
Kunnen degene die er wel verstand van hebben, hier eens over oordelen.Ik heb n.l. het verhaal via mijn collega doorgekregen waar het om ging, en ik weet voor 100% zeker dat dit geen afkeur was, zelfs geen adviescode (dus vandaar ook geen vermelding).
Hier kom ik later nog wel op terug, na de foto.En dat je kwaad ben weggegaan heb ik niet van gemerkt ,tegen mij was je niet zo onaardig, volgens mij begreep je het allemaal wel.
Als ik het me nog goed kan herinneren ben je zelfs in het verleden diverse malen langsgeweest om schema’s op te halen en informatie te krijgen (alles kosteloos)
Dus dat we je als klant kwijt zijn ,spijtig maar tot op heden heb je 1x een rekening gehad en dat was € 9.95 voor deze APK keuring(waarvan je het geld ook alweer heb teruggehad)En wat betreft het afbranden van je auto.
Ik heb aan je auto gewerkt en laat ik het zo zeggen, de bedrading en acc. die jezelf had getrokken en aangesloten??
Het kon ook niet lang uitblijven dat dit zou gebeuren, ongezekerde voedingskabels en bedrading via je deurrubber en motorkap zo naar de accu,da’s echt vragen om problemen.Het is niet mijn bedoeling hier vervelend te gaan zitten doen,maar actie vraagt om re-actie.
Graag reactie met evt een fotootje van de remleiding.
Groeten Esox
20 november 2011 om 11:02 #17944529Oef, even de andere kant van het verhaal. Dit zet wel aan tot nadenken.
20 november 2011 om 11:04 #17944530Altijd twee kanten aan een verhaal :thumb
Groetjes.
20 november 2011 om 12:46 #17944531Hmmm, inderdaad,
Er zijn altijd 2 kanten aan een verhaal ja.
En als een keurmester zegt dat hij bedrading ziet zonder zekeringen dan gaan er inderdaad mis op den duur.Nou ja, we wachten maar op foto’s.
Rik :)
20 november 2011 om 13:16 #17944532hoezo iedereen sensatiebelust :puke
denk dat die tony niet snel weer iets laat horen hier hahaha
20 november 2011 om 13:20 #17944533@waltwalt500 wrote:
hoezo iedereen sensatiebelust :puke
denk dat die tony niet snel weer iets laat horen hier hahaha
vind dat hij zowiezo al weinig reageerd in dit topic ;)
20 november 2011 om 17:11 #17944534Mja maar goed, kan zijn dat ie er even geen trek in heeft, is nooit leuk zoiets los van het APK verhaal.
Dat is trouwens wel een heel ander verhaal idd. :shock:
20 november 2011 om 17:58 #17944535nja wees eens eerlijk, als het klopt wat esox lucius zegt is de kans dus aanwezig dat het zijn eigen schuld is dat ie afgefikt is, wanneer ze dus gaan onderzoeken wat de oorzaak was is de kans dus ok nog eens anwezig dat hij geen cent verzekerd krijgt.
wel allemaal kloten voor hem.
en darom hou ik er ook niet van om zelf die electriche troep aan te sluiten :P20 november 2011 om 19:02 #17944536tja, als je weet wat je doet is er niets mis mee, maar ik zie voor mijn werk veel rare dingen met elektra ben zelf elekromonteur, en al vaker gezien dat iemand z’n huis is afgebrand door “frotwerk” is met auto’s net zo denk ik.
20 november 2011 om 19:20 #17944537Jah, ik ben met mijn subwoofer aansluiten ook paar uur bezig geweest. Alles goedleggen, zeker weten dat de aansluiting in orde is, alles netjes aftapen en met ty-wraps vastzetten enzo. Heb zelfs om het gedeelte wat in de motorruimte zit flexibele leiding gedaan en de eindjes afgetaped.
21 november 2011 om 16:39 #17944490Juist, goed werk heeft tijd nodig, doe het gewoon goed en anders niet, je kunt erg veel problemen krijgen door maar iets te doen.
maargoed, we weten niet of het door de bedrading komt of wat dan ook. dat weet alleen tony maar die is niet zo vrijgevig met reactie’s3 december 2011 om 07:48 #17944538Hallo,
Even iets heel anders!
Ik heb inderdaad niets van me laten horen, omdat ik me elkedag de kolere werk voor een nieuwe auto, tevens heb ik die al.
Over de bedrading:
Alle kabels echt ALLE waren verzekerd (m’n vader, moeder, ik zelf, maatje van mij) bevestigen dit.Het is inderdaad zonde ja, ik zal binnen kort wat foto’s hier neer zetten, hoe die afgebrand is.
BTW, keur meestertje moet je eens luisteren… De brand was achter begonnen & daarnaast een explosie waar je U tegen zegt.. Ik woon in Sterrekwartier & zelfs in de hoek, akkers, waterland hebben ze de klap gehoord…
Kortsluiting? Als jij echt zo goed ben, had je moeten zien dat alles verzekerd was…
Dus voordat je conclussies gaat trekken, vraag dan even goed hoe het zit.
Groetjes,
Tony.
De klap was NIET maar dan ook echt NIET de benzine tank (die zitt er nog onder :S)
3 december 2011 om 08:20 #17944539Jongens toch, als je ontevreden bent ga dan terug naar die garage.
Waarom via een forum ruzie maken met je garagist … -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.