Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › de calibra van denny. (calibra driver)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 mei 2011 om 17:37 #172384098 mei 2011 om 17:39 #17887113
heel mooi! gaat het niet kapot met een schroefset? vooral die achterbumper moet je niet mee door een plasje water :P
8 mei 2011 om 18:44 #17887112Wat een plaatje……….
Echt eentje om zuinig op zijn…….
:kewlpics :kewlpics :kewlpics
8 mei 2011 om 19:52 #17887114@DeMeistah wrote:
heel mooi! gaat het niet kapot met een schroefset? vooral die achterbumper moet je niet mee door een plasje water :P
de achterkant blijft denk ik op dezelfde hoogte, maar voor staat hij nog te hoog ;)
9 mei 2011 om 09:59 #17887115Als hij bij Rieger nog moet bestellen, dan een setje sideskirts voor het complete plaatje?
Verder zeer nette auto.
9 mei 2011 om 12:49 #17887116netjes :) mischien achter nog spoorverbreders?
10 mei 2011 om 13:27 #17887117hey goeie dag eem . de calibra van denny is echt gaaf geworden . en heb ook er mijn best op gedaan en idd het zal wel mooier lijken als de zijkant ook gedaan word dan is het zeker af en om dat nog ff te doen is geen probleem hahhahha , ben bij dat ook denny er super over te spreken is . ;) nou laat de volgende project maar komen . en roland jou auto moest ook nog toch ? hahahahah . voor meer foto’s van denny zijn calibra kijk maar ff op http://www.gk-wheels.nl daar staat op hoe die was en staan meer foto’s op hoe die nu is . mvg geert kuipers (gk-wheels)
10 mei 2011 om 15:27 #17887118deze ziet er echt toppie uit :D :wub
10 mei 2011 om 19:32 #17887119bedankt iedereen van de mooie reactie’s
ben der ook heel zuinig mee,en zeker een trotse
eigenaar..alleen wat mooiwark dus zei schroefzetje
Zodat hij voor naar beneden gaat..
Hoop maar dat het lukt als de rieger lipje er onder zit
zit alleen te twijfelen,zender onder lipje lijkt ook
wel mooi denk ik..en met spoorverbreder
achter,lijkt wel mooi denk ik..Mvg denny
10 mei 2011 om 19:35 #17887120het is idd een mooie bak.
wees er zeer zuinig op
en over je voorbumper,ik zou gaan voor een riegerlip..staat iets strakker vind ik zelf..
succes:D :kewlpics
11 mei 2011 om 20:05 #17887121was deze dat nou met die blauwe striping op de zijkant ?
verder mooie wagen, ziet ze niet vaak meer rijden helaas
11 mei 2011 om 21:24 #17887111@M~V wrote:
was deze dat nou met die blauwe striping op de zijkant ?
verder mooie wagen, ziet ze niet vaak meer rijden helaas
Kan kloppen, er zijn er minder dan 2000 in NL op kenteken volgens de RDW.
Maar ik zie ze juist wel steeds vaker. Op een of andere manier rijden er hier nu een stuk of 5 in de stad.
12 mei 2011 om 03:43 #17887110nee sorry deze had geen blauwe stiping op de zij
kant,hij was helemaal standaard..
Maar inderdaad jammer dat er niet zoveel meer
van rijden..maar had niet verwacht dat het er nog maar 2000
zijn!!had eerlijk gezegt wel verwacht dat het er meer warenweet iemand nog een rieger onder lipje liggen
die hij wil verkopen??heb al op mp gekeken,maar
stond niks op helaasmvg denny
12 mei 2011 om 06:42 #17887109http://www.bovagrai.info/auto/2010/1.6.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Herpublicatie van een lijstje van de RDW, die ik nergens kan vinden. 1januari 2010 slechts 1959 Calibra’s in nederland. In 2008 waren het er nog iets meer als 3000.
12 mei 2011 om 07:08 #17887108zo das best schrikbarend dat er dan in 2 jaar nog zoveel
niet meer rijden,best jammer mja begin nu al te denken
dan zou de calibra’s toch meer waard worden,als er
dan zo wijnig van zijn!!12 mei 2011 om 07:42 #17887107Ja, dat worden ze ook. Alleen de modellen met een kleine motor zijn nogsteeds niet veel waard.
Vooral de 1997-ers met wat grotere motor (2 liter turbo en 2,5liter V6) willen best nog wat opbrengen (denk 4000 euro of meer). Ook special editions en DTM’s verzetten dergelijke hoeveelheden cash.Was pas op OpelTreffen in Dronten, waar ik hoorde dat de taxatiewaarde van de ’97 Special Edition (X20XEV) van 2Slow een taxatiewaarde richting de 10K heeft.
De Cliff versie (X25XE) die mee deed in onze mini-colonne schijnt zelfs ruim over de 10K getaxeerd te zijn.
Er zit natuurlijk altijd verschil in verkoopwaarde tegen taxatiewaarde, maar het is wel een mooie richtlijn om te stellen dat 50 tot 75% van de taxatiewaarde een nette verkoopwaarde is.Mijn doodnormale 2.0i 8v is niet getaxeerd, maar ik verwacht niet dat die in taxatiewaarde boven de 3000 uit komt.
12 mei 2011 om 12:21 #17887106oke dat is dan wel mooi als je dan een auto hebt die dan zo hoog
word getaxeerd!!zal geen idee hebben wat die van mij nu waard is
ben eigelijk wel benieuwd als die klaar is..
Maar goed elk lief hebber heeft altijd meer waarde dan dat ze
auto waard zou zijn,je bent toch trots op je bakkie dus wat de
waarde ook is je bent er zelf trots op!!12 mei 2011 om 18:18 #17887105@McKaamos wrote:
Was pas op OpelTreffen in Dronten, waar ik hoorde dat de taxatiewaarde van de ’97 Special Edition (X20XEV) van 2Slow een taxatiewaarde richting de 10K heeft.
De Cliff versie (X25XE) die mee deed in onze mini-colonne schijnt zelfs ruim over de 10K getaxeerd te zijn.
Er zit natuurlijk altijd verschil in verkoopwaarde tegen taxatiewaarde, maar het is wel een mooie richtlijn om te stellen dat 50 tot 75% van de taxatiewaarde een nette verkoopwaarde is.Hoo hoo hoo,
Die van mij is getaxeerd op 4000 euro, Alleen er werd gesuggereerd door Sebas dat hij wel veel meer waard zou kunnen zijn. Die van hem is inderdaad aanzienlijk hoger getaxeerd. Maar daar werd anders gerekend door de taxateur. Wat reëel is laat ik even in het midden.
12 mei 2011 om 18:49 #17887104@2slow wrote:
@McKaamos wrote:
Was pas op OpelTreffen in Dronten, waar ik hoorde dat de taxatiewaarde van de ’97 Special Edition (X20XEV) van 2Slow een taxatiewaarde richting de 10K heeft.
De Cliff versie (X25XE) die mee deed in onze mini-colonne schijnt zelfs ruim over de 10K getaxeerd te zijn.
Er zit natuurlijk altijd verschil in verkoopwaarde tegen taxatiewaarde, maar het is wel een mooie richtlijn om te stellen dat 50 tot 75% van de taxatiewaarde een nette verkoopwaarde is.Hoo hoo hoo,
Die van mij is getaxeerd op 4000 euro, Alleen er werd gesuggereerd door Sebas dat hij wel veel meer waard zou kunnen zijn. Die van hem is inderdaad aanzienlijk hoger getaxeerd. Maar daar werd anders gerekend door de taxateur. Wat reëel is laat ik even in het midden.
Excuses, dan haal ik de boel door elkaar.
30 mei 2011 om 19:42 #17887122was deze dat nou met die blauwe striping op de zijkant ?
Dat is een andere. Op deze foto’s lijkt de auto oranje maar hij is rood toch?
Waarom stootlijsten spuiten als ze nog op de auto zitten?
Er even af klikken is toch veel minder werk…?
(en die klipjes die breken kosten een paar cent bij de dealer dus dat kan het niet zijn)JP
31 mei 2011 om 19:31 #17887123mindr dan 2000 :shock: bij ons zie ik regelmatig 1 witte cali staan en dat is dan ook de enige.
mijn fout haal ik hem door de war met een andere vind deze stiekem toch mooier :P omdat ik niet van die striping houd :jerry
@jpb waarom moeten ze eraf dat maakt de cali weer zo kaal met staat juist veel mooier en lekker origineel1 juni 2011 om 17:44 #17887124@2slow wrote:
@McKaamos wrote:
Was pas op OpelTreffen in Dronten, waar ik hoorde dat de taxatiewaarde van de ’97 Special Edition (X20XEV) van 2Slow een taxatiewaarde richting de 10K heeft.
De Cliff versie (X25XE) die mee deed in onze mini-colonne schijnt zelfs ruim over de 10K getaxeerd te zijn.
Er zit natuurlijk altijd verschil in verkoopwaarde tegen taxatiewaarde, maar het is wel een mooie richtlijn om te stellen dat 50 tot 75% van de taxatiewaarde een nette verkoopwaarde is.Hoo hoo hoo,
Die van mij is getaxeerd op 4000 euro, Alleen er werd gesuggereerd door Sebas dat hij wel veel meer waard zou kunnen zijn. Die van hem is inderdaad aanzienlijk hoger getaxeerd. Maar daar werd anders gerekend door de taxateur. Wat reëel is laat ik even in het midden.
Dan wil ik toch erg graag weten door welke taxateur die Cliff uit genoemde mini colonne getaxeerd is voor als de mijne over een tijdje klaar is!
19 juni 2011 om 17:26 #17887125nice ride deze spot ik vak op kanaal..en hij mij ook..
mooie wagen denny ;) :thumb
gr bertje :agent
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.