Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › de Bleufirebullit is overleden 7-10-2010
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 oktober 2010 om 09:04 #17740822
Verdomd zonde man!! Vreselijk als je net zoveel werk erin gestopt hebt en heel begrijpelijk om het niet nog eens te proberen met deze! ;)
Blijkbaar heb ik wel erg veel mazzel gehad met mijn lekkende slangetjes bij de inlaat. Die lekten ook boven de uitlaat.20 oktober 2010 om 09:29 #17740823Als je nog meer foto’s nodig hebt voor de verzekering ,dan hoor ik het wel, linda heeft er zat geschoten, de auto stonk idd aardig van binnen kan ook niet anders ,
ondanks dat die zo gebrand heeft , heeft het GTE interieur de brand overleefd, en heb ik deze mee genomen, die zal nou een half jaar de tijd hebben om te luchten, anders wordt het naar een schoonmaak bedrijf gebracht om te laten reinigen, want dat is mogelijk.
De Irmscher smoke achterlichten heb ik er ook uit gehaald, dat waren voor mij de belangrijkste dingen , de rest heb ik laten zitten, van binnen was verder niks bruiksbaars , van buiten bleef alleen de achterklep over, remus en de achteras met schijven en verlaging, dat was het eigenlijk.
De sloper had al meteen aangeven de kadett zo gauw mogelijk te willen opruimen omdat deze voor hun niet rendabel was voor onderdelen vanwege de branschade, dus heb ik maandag avond voor sluitings tijd nog alles even uit gebouwd voor dat deze de pers in zou gaan
Nog even een toevoeging van het GTE interieur, deze vond ik gewoon te zonde om te laten zitten.
20 oktober 2010 om 12:53 #17740824Tja, of je met een blusser nog wat had kunnen doen zul je nooit weten, maar een schuimblusser is altijd een goede, want daar kun je ook personen mee blussen. DIT NOOIT doen met een poederblusser in elk geval!!! Zowieso poederblussers gewoon in de winkel laten liggen, want die geven ENORME gevolgschade aan alles. Een klein blusje daarmee en je kan je auto gelijk helemaal wegflikkeren.:(
Altijd mee oppassen ook als je ‘behulpzame’ medemens met zo’n ding aan komt rennen! :argue Als je namelijk zelf al brandwonden hebt opgelopen en dat bluszout uit zo’n poederblusser op je huid komt is de pijn niet om te harden!!:cry
Vind dat ze die dingen moeten afschaffen!:swear
Een schuimblusser is alleen een stukje duurder… Maar blust dus ook een vloeistofbrandje zonder problemen.
Je zou zo ver kunnen gaan dat je met een klein CO2 patroon onder de motorkap bij de inlaat dit gas met een knopje kunt loslaten, dan is het vuur in elk geval eventjes uit, dan evt. met schuim verder blussen als het weer aanwakkerd. Vergeet niet dat schuim de zuurstoftoevoer razend effectief wegneemt, dus ook al wanneer je dit in het rooster spuit. Het koelt ook, en richt nagenoeg geen schade aan…
Wat betreft interieur reinigen, ik heb me laten vertellen dat inschuimen en afspuiten met een hoge druk reiniger je stoffering weer als nieuw maakt, daarna uiteraard enige dagen goed geventileerd laten drogen op een droge zolder of iets dergelijks, ventilator er op zetten….
20 oktober 2010 om 18:27 #17740825Zonde man. Sterkte met dit verlies.
@Andreas, ik zou het interieur er ook uit gehaald hebben. Is nog te mooi om te laten zitten.20 oktober 2010 om 20:25 #17740826origineel gepost door manta_dennis
Zonde man. Sterkte met dit verlies.
@Andreas, ik zou het interieur er ook uit gehaald hebben. Is nog te mooi om te laten zitten.Ja daarom, het staat nou in de kelder, zodra ik tijd heb gaan de sledes eronder uit, en ga ik de stoelen goed schoon maken, en de sledes wil ik dan mischien of spuiten of verchromen
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.