Forumindex › Forums › Modellen › Omega › DE BALLENBAK
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 september 2007 om 08:51 #17358323
ik half duits dus heb blond haar, ok ok donker blond
ja ook met dt :P15 september 2007 om 10:25 #17358324:D stelletje zwammers ;)
15 september 2007 om 10:33 #17358325je zit er nu wel mooi tussen :vertag
15 september 2007 om 10:34 #17358326dat geeft niet.
ben onderhand aardig wat gewend :jerry
15 september 2007 om 11:22 #17358327Origineel gepost door 14XE
:D stelletje zwammers ;)Betset Ronald
Het zwammen of Zwammers betekend
ondegelijk of zonder kennis van zaken eindeloos redeneren => kletsenDeels is dit waar, maar hebben wij enig (enig)= een zekere mate of hoeveelheid
of een of ander(e), welk(e) dan ook => enigerlei.Een beperkte mate van kennis (kennis)= wat men door studie of oefening geleerd heeft => weten
Door dat een ieder op dit forum een bepaalde hoeveelheid Kennis bezit
Om dit mooie forum (forum)=1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren
2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden
3 [gesch.] plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken, recht te doen enz.Van dienst te kunnen zijn.
Zijn er onder ons mensen die naast het beantwoorden, of ten diensten willen zijn van anderen wel eens.
Flink uit de band springen ontspannen = tot rust komen => relaxen.
door eens lekker over alles en niets te communiseren.
onder het genot van een bakkie leut, en een koekje erbij
Daarom is het zo leuk in de BALLENBAKMet een vrezelijke grote groet,,,,,SALUUT…………
Cliff:jerry15 september 2007 om 11:52 #17358328Cliff idioot, ga naar buiten man!
ik zit (lees lig in mijn hangmat) lekker in het zonnetje een beetje te forummen op de laptop :afro:D15 september 2007 om 17:44 #17358329Originally posted by cliff
Origineel gepost door Dirk
huh rood haar :wtf
wat gooi je vrouw in jou koffie? :ohey ben half indo dus heb zwart haar Dirk……………… en ik zet mijn senseo zelf……………..goed he:P
Ik denk, dat ga ik is even controleren…
Dus ik ga naar google, afbeeldingen zoeken, en ik voer in Cliff…
Kom ik als eerste allemaal van dit soort dingen tegen;
Maar dat klopt denk ik niet, als je daar vanaf springt ben je dood….Als je van onze Cliff afspring volgens mij niet!
Dus ik ga verder zoeken;
Hmmm, wel zwart haar…. Zou dus kunnen, maar volgens mij geen half indo…..
Deze is het volgens mij ook niet…. De meeste dingen komen volgens mij wel aardig overeen…..Alleen de haarkleur dus niet!
Bijna was ik er mee gestopt, ik dacht hij staat er gewoon niet op!
Maar toen kwam ik deze tegen, en ik dacht:wtf dat moet hem zijn, Zwart haar Half Indo….alles klopt gewoon!
Cliff, sorry dat je foto nu op het forum staat, maar ik wou dit toch echt even met iedereen delen!
Groetjes,
Niels
15 september 2007 om 18:11 #17358330damn gaat lekker hier. ben er een dag niet en ze zijn al op pag 7
15 september 2007 om 18:11 #17358331@Niels mijn biografie klopt aardig
Op foto 1 zie je hoe hoog ik ben, ik sta als een berg en als je er vanaf rent of er tegenaan loopt doet dat erg pijn.:jerryFoto 2 is mijn achter Oom waarnaar ik vernoemd ben,,, de looks heb ik ook van hem. :D
Foto 3 is de paashaas, omdat ergens ben verwekt tussen paassen en pinksteren.:angel
Foto 4 is geen Indo zelfs niet een halve Niels:swear
Al met al ben je wel erg creatief Nielsmans..:jerry
Grz Cliff15 september 2007 om 18:13 #17358332Origineel gepost door arjontje
damn gaat lekker hier. ben er een dag niet en ze zijn al op pag 7EEEEEEEEY Arontje,,, dan moet je ook niet weggaan he:P
Grz Cliff15 september 2007 om 18:29 #17358333maar die gast op de laatste foto is in ieder geval een stuk knapper dan jou cliff:jerry:jerry:jerry
15 september 2007 om 18:33 #17358334Origineel gepost door cliff
Origineel gepost door opel_omega_steinmetz
nee dat dacht ik niet ;)Een man een man een woord een woord :thumbup
No Shit, Lars ik dat hoofd eerder ergens voorbij zien komen,,, in het programma OPSPORING VERZOCHT.
mis alleen dat lange nummer nog :jerry
en je moet jou wenkbrouwen even epileren man,,,, ben je ontsnapt ofzo :P:jerry:jerry:jerry
Cliff, ze hebben mij geen nummer gegeven, alleen maar dit bordje ;)
Epileren, komaan zeg ben geen vrouw !
15 september 2007 om 18:38 #17358335Origineel gepost door spoelie
maar die gast op de laatste foto is in ieder geval een stuk knapper dan jou cliff:jerry:jerry:jerryHeb je ook niet zoveel voor nodig :jerry
Eey Spoeltje ! welkom in de ballenbak:jerry
15 september 2007 om 19:29 #17358336Adoe zeg,
Val Cliff niet zo lastig omdat ‘ie een halve pinda is,ja.:thumbup
Anders laat ik ook even m’n spierballen zien.:agentgr
Danny
15 september 2007 om 19:33 #17358337jij moet ze eerst ook oppompen zeker voor dat er wat te zien valt:jerry
15 september 2007 om 19:38 #17358338:P
16 september 2007 om 00:09 #17358339Origineel gepost door cliff
@Niels mijn biografie klopt aardig
Op foto 1 zie je hoe hoog ik ben, ik sta als een berg en als je er vanaf rent of er tegenaan loopt doet dat erg pijn.:jerryFoto 2 is mijn achter Oom waarnaar ik vernoemd ben,,, de looks heb ik ook van hem. :D
Foto 3 is de paashaas, omdat ergens ben verwekt tussen paassen en pinksteren.:angel
Grz Cliffik vermoed…
dat foto 3 slaat op foto 1.. cliff is een groot watje.
of
cliff is een grote vent.. maar pas als pasen en pinksteren op 1 dag valt.
17 september 2007 om 05:12 #17358340En het forum doet het weer :jerry
17 september 2007 om 06:22 #17358341Origineel gepost door spoelie
maar die gast op de laatste foto is in ieder geval een stuk knapper dan jou cliff:jerry:jerry:jerrySjezus Spoelmans jij vergelijkt bastognekoeken met gebak man,,, je lijkt Dirk wel…. ga je mond spoelen… spoelie:P
17 september 2007 om 06:24 #17358342Origineel gepost door opel_omega_steinmetz
Origineel gepost door cliff
nee dat dacht ik niet ;)Een man een man een woord een woord :thumbup
No Shit, Lars ik dat hoofd eerder ergens voorbij zien komen,,, in het programma OPSPORING VERZOCHT.
mis alleen dat lange nummer nog :jerry
en je moet jou wenkbrouwen even epileren man,,,, ben je ontsnapt ofzo :P:jerry:jerry:jerry
Cliff, ze hebben mij geen nummer gegeven, alleen maar dit bordje ;)
Epileren, komaan zeg ben geen vrouw !Lars jij geen vrouw :hmmz zou toch zweren van wel,,,,resent nog een verbouwing gehad dan???:P:P:P:P
17 september 2007 om 06:27 #17358343Origineel gepost door mayhem
Origineel gepost door cliff
@Niels mijn biografie klopt aardig
Grz Cliffik vermoed…
dat foto 3 slaat op foto 1.. cliff is een groot watje.
of
cliff is een grote vent.. maar pas als pasen en pinksteren op
1 dag valt.
:wtf
Je bent goed bezig Mayhem, ga zo door .:fy1Weet jou moeder wel dat jij hier bent………..:jerry
17 september 2007 om 09:34 #17358344Origineel gepost door maxim102
En het forum doet het weer :jerryja gelukkig wel, begon me al zorgen te maken:P
17 september 2007 om 09:36 #17358345Origineel gepost door MetalRush
Jij rijdt geen Omega… toch ?Want daar plak je geen stickers op !!
(staat bijna gelijk aan heilig schennis :P)Correctie,,,,,, DAT IS HEILIGSCHENNIS,,,,,,,zoiets doe je echt :Dniet
17 september 2007 om 09:38 #17358346Origineel gepost door cliff
Lars jij geen vrouw :hmmz zou toch zweren van wel,,,,resent nog een verbouwing gehad dan???:P:P:P:PCliff ga koffie drinken :jerry! komt je verstand misschien nog weer een beetje terug, want je zit nu raar te lallen ;)
Of heeft die caffiene die ene hersencel aangetast :jerry
17 september 2007 om 09:39 #17358347Origineel gepost door Dirk
Dirk kerel maak je niet druk :P
Ik mijn bolide in onderdelen verkopen :o in nog geen 1 miljoen jaar ! Hoe komt ge der bij ;)
Heb alleen het interieur tekoop staan, mag weg omdat ik het nu op zolder heb staan, en de ruimte nodig heb voor mijn andere onderdelen. Onder het afdak zetten heeft ook geen zin want dan gaan de muizen ermee aan de haal :thumbdownzijn wel grote muizen dan :wtf
Ja Dirk van de mega LARS muizen:jerry want lars is al muisgrijs:D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.