Forumindex › Forums › Modellen › Omega › DE BALLENBAK
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 januari 2008 om 22:07 #17358598
origineel gepost door Omega2.2-16v
Wie heeft die ballen eruit gehaald??:jerry:jerry:jerry:jerrygr
Danny
lijkt er idd op dat er niet zo veel ballen meer in de bak zitten, dat wordt dus ff naar de mc donnalds en daar de bak leeg halen :jerry:jerry
20 januari 2008 om 00:00 #17358599origineel gepost door opel_omega_steinmetz
Wat ik me net weer zie,Zeer goed onderhouden auto met boekjes en alles op een correcte kmstand!
Het auto is motorisch als technisch in een topconditie alle onderhoudsbeurten op een correcte manier gedaan
en is altijd goed verzorgt!Kan allemaal kloppen, maar bij dat goed verzorgen heb ik toch mijn twijfels, moet je maar eens de 1e foto bekijken, en hoe die debiel het linker voorwiel heeft geparkeerd :swear
En kijk eens naar het toerental van de motor….:thumbdown
20 januari 2008 om 00:04 #173586001200/1300 das nogal rap voor stationair :wtf
maar er hangt ook een redelijk blauw pufje aan de uitlaat of ligt dat aan mij?20 januari 2008 om 08:38 #17358601origineel gepost door opel_omega_steinmetz
Wat ik me net weer zie,Zeer goed onderhouden auto met boekjes en alles op een correcte kmstand!
Het auto is motorisch als technisch in een topconditie alle onderhoudsbeurten op een correcte manier gedaan
en is altijd goed verzorgt!Kan allemaal kloppen, maar bij dat goed verzorgen heb ik toch mijn twijfels, moet je maar eens de 1e foto bekijken, en hoe die debiel het linker voorwiel heeft geparkeerd :swear
Als je de rest van zijn advertenties bekijkt, dan weet je precies waar je mee te maken hebt: Firma Beun de Haas & Co:puke. Een rommelaar in een garagebox o.i.d. met voornamelijk geimporteerde mercedessen van een paar duizend euro en toevallig twee Opels. Sneu:cry om als Omega (geldt trouwens ook voor die Corsa) bij zo’n figuur te belanden. En inderdaad heeft die Omi zijn kleur niet mee:thumbdown.
Andrew
25 januari 2008 om 17:17 #17358602Nog een foute,
Check die einddemper en die mistlampen eens :wors
En voor mij gevoel ligt ie wel bijzonder hoog op de poten :o25 januari 2008 om 17:31 #17358603Sorry,maar hij heb ‘m een beetje verkracht.
Vind ‘m niet mooi zo.
Hebben ze daar veel last van hoog water ofzo:Dgr
Danny
25 januari 2008 om 18:20 #173586044×4:afro
26 februari 2008 om 14:10 #17358605Manus, misschien een idee om hier anders een sticky van te maken,
Hebben we deze altijd gelijk bij de hand voor ons gezwets, en kunnen de andere topic’s schoon blijven ;)Alvast bedankt
Lars
26 februari 2008 om 14:22 #17358606heey de ballen bak was hem al kwijt.;)
26 februari 2008 om 15:05 #17358607origineel gepost door opel_omega_steinmetz
Manus, misschien een idee om hier anders een sticky van te maken,
Hebben we deze altijd gelijk bij de hand voor ons gezwets, en kunnen de andere topic’s schoon blijven ;)Alvast bedankt
Lars
waarom moeten die andere topic’s schoonblijvn dan Lars???
is toch gezellie zo :jerry26 februari 2008 om 17:56 #17358608@opel_omega_steinmetz sticky is gemaakt.
Aan alle omega rijders het verzoek om elkaar hier af te zeiken,belachelijk te maken of de hemel in prijzen (al naar gelang Uw eigen voorkeur maar wel binnen het redelijke) zodat het omega forum verder verschoond blijft van zinloze topic’s.
Bij voorbaat dank,
grtzzz Manus.
26 februari 2008 om 20:19 #17358609origineel gepost door andrew2
origineel gepost door opel_omega_steinmetz
Als je de rest van zijn advertenties bekijkt, dan weet je precies waar je mee te maken hebt: Firma Beun de Haas & Co:puke. Een rommelaar in een garagebox o.i.d. met voornamelijk geimporteerde mercedessen van een paar duizend euro en toevallig twee Opels. Sneu:cry om als Omega (geldt trouwens ook voor die Corsa) bij zo’n figuur te belanden. En inderdaad heeft die Omi zijn kleur niet mee:thumbdown.
Andrew
Wist niet dat er roze Omega’s waren:puke:puke:puke
27 februari 2008 om 12:43 #17358610Achja een goeie poetsbeurt en hij ziet er al weer heel wat meer omega-like uit :)
Maargoed, als ze een auto zo parkeren met wiel tegen stoep weet ik inderdaad al genoeg. Dan kijken we verder.
27 februari 2008 om 21:16 #17358611HiHi,een of andere lullo met een hele dikke uitlaat met daaraan een citroen saxo eraan geschroeft,dacht mij effe weg te rijden.
Dacht ‘t niet he:D
Nou was ‘tie me al op de snelweg aan het irriteren,constant links rijden(hoort zeker als je veel herrie maakt:mad:,een km voor de afslag z’n koekblik voor m’n neus gooien terwijl er nog ruimte zat was om de daarvoor rijdende vrachtwagens in te halen.
Komt ‘ie boven bij de afslag naast mij staan,jawel aan de linkerkant want stel je voor dat ze zien dat je op de rechterbaan rijdt,beetje herrie staan maken met die veel te grote uitlaat,die waarschijnlijk meer kost als dat plaatwerk wat er boven hangt.
Wat heb ik daar een behoorlijke ********hekel aan dat soort gedrag.
Als je zo’n uitlaat eronder gooit,gooit er dan op z’n minst een zwaarder blok in.
Voor alle duidelijkheid,meestal laat ik me niet verlagen tot dit soort gedrag maar kon mij nu effe niet inhouden.
En dat met m’n standaard 4-cilinder:D:D:Dgr
Danny
28 februari 2008 om 08:01 #17358612Netjes netjes even laten zien waar die saxo thuis hoort :thumbup:thumbup
:jerry28 februari 2008 om 20:05 #17358613geen jalourse blik naar je toegeworpen ?:(:(‘wensend dat ie ook zo’n auto had?:wub :P
29 februari 2008 om 05:51 #17358614origineel gepost door roekenest
geen jalourse blik naar je toegeworpen ?:(:(‘wensend dat ie ook zo’n auto had?:wub :PKon niet zo ver achteruit kijken:D
gr
Danny
29 februari 2008 om 18:09 #17358615Originally posted by Omega2.2-16v
HiHi,een of andere lullo met een hele dikke uitlaat met daaraan een citroen saxo eraan geschroeft,dacht mij effe weg te rijden.
Nou was ‘tie me al op de snelweg aan het irriteren,constant links rijden(hoort zeker als je veel herrie maakt:mad:,een km voor de afslag z’n koekblik voor m’n neus gooien terwijl er nog ruimte zat was om de daarvoor rijdende vrachtwagens in te halen.
Komt ‘ie boven bij de afslag naast mij staan,jawel aan de linkerkant want stel je voor dat ze zien dat je op de rechterbaan rijdt,beetje herrie staan maken met die veel te grote uitlaat,die waarschijnlijk meer kost als dat plaatwerk wat er boven hangt.
Als je zo’n uitlaat eronder gooit,gooit er dan op z’n minst een zwaarder blok in.
Voor alle duidelijkheid,meestal laat ik me niet verlagen tot dit soort gedrag maar kon mij nu effe niet inhouden.
Danny
Kijk zo doe je dat!!
was dat op de N3:P??
Groetjes,
Niels
29 februari 2008 om 18:27 #17358616Ja,klopt Niels,vanaf de A16 de N3 op.
Vanaf de A15 is wat lastiger ivm de flinke bulten in de weg en de flitspalen:D
Vanaf de A16 gaat de N3 met een lange bocht naar links,heerlijk om ‘m daar even hard doorheen te halen.
Op z’n tijd dan.:Pgr
Danny
29 februari 2008 om 18:54 #17358617origineel gepost door nielss
Originally posted by Omega2.2-16v
HiHi,een of andere lullo met een hele dikke uitlaat met daaraan een citroen saxo eraan geschroeft,dacht mij effe weg te rijden.
Danny
Kijk zo doe je dat!!
was dat op de N3:P??
Groetjes,
Niels
Dat je hem nog opmerkte ,
in zo’n klein frans blik!!
Je zou d’r haast overheen rijden en denken,lag daar nou een drempel?????:D:D:D8 maart 2008 om 10:45 #17358618Gisteren bij opel_omega_steinmetz op bezoek geweest! Wij twentenaren moeten af en toe gewoon een meeting hebben, beetje uitwisselen wie er altijd zitten te zeiken hier op het forum :jerry
Die beste gast heeft me goed geholpen! Ik zal nog wel ff een fotootje maken Lars, hoe ht nu brand… :thumbup
Ik kon nu tenminste weer kijken hoe hard ik over het wegdek gleed op de terugweg… :angel
9 maart 2008 om 09:25 #17358619Kleine moeite groot plezier Hans :wors
U maakt maar eens een foto ;)12 maart 2008 om 15:34 #17358620Ik zit eens een beetje op Ebay te snuffelen, kom ik deze B2 3.0 V6 Stationwagen tegen, als ik me goed herinner is dit toch een forum lid..? :hmmz Kan hem alleen nergens meer terug vinden
12 maart 2008 om 15:52 #17358621Prachtige auto!!:thumbup
Maar zou ie um kwijt raken???:hmmz
12 maart 2008 om 21:18 #17358622origineel gepost door maxim102
Ik zit eens een beetje op Ebay te snuffelen, kom ik deze B2 3.0 V6 Stationwagen tegen, als ik me goed herinner is dit toch een forum lid..? :hmmz Kan hem alleen nergens meer terug vindenrvdvorst
gr
Danny
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.