Forumindex › Forums › Modellen › Omega › DE BALLENBAK
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
12 november 2007 om 18:48 #17358473
Je hebt geen koppel-pagina nodig als je in een OMEGA rijdt!!:D:D
gr
Danny
12 november 2007 om 19:57 #17358474Origineel gepost door Omega2.2-16v
Je hebt geen koppel-pagina nodig als je in een OMEGA rijdt!!:D:Dgr
Danny
nee je krijgt aandacht genoeg,van de takeldienst.
:jerry
12 november 2007 om 19:57 #17358475Origineel gepost door cliff
Origineel gepost door Hans-V6
Origineel gepost door 14XE
welneestel je eigen even voor
we willen alles van je weten
(cliff is al zolang vrijgezel,dat moet eens geregeld worden ;))Whehehehe :jerry:jerry:jerry:jerry
Greetzzz, Sjors
:o dit is niet te filmen, Ronald en Sjors ga jullie mond spoelen,,hoe komen jullie erbij dat, zo’n Adonus zo’n jonge god als ik vrijgezel is,,, je bedoeld vrij gezellig zeker:P:jerry
groetjes,
Cliffjij jong? :hmmz
ouwe bok :P :jerry12 november 2007 om 21:36 #17358476Origineel gepost door Omega2.2-16v
Danny
Nee koppel zat in mijn x25xe :P
13 november 2007 om 07:36 #17358477Origineel gepost door 14XE
Origineel gepost door Omega2.2-16v
Danny
nee je krijgt aandacht genoeg,van de takeldienst.
:jerry
Laten we Maurice er even buiten houden Ronald :jerry:jerry
Greetzzz, Sjors
13 november 2007 om 07:40 #17358478Wat doet trouwens in vredesnaam die smerige vieze SEAT ALTEA reclame op deze pagina !? :wtf:wtf:
Die Saab kan ik nog wel overheen komen is een onderdeel van GM en staat op de Vectra Bodem :D maar die Seat fy1:fy1
Greetzzz, Sjors
13 november 2007 om 07:56 #17358479Sorry, was ik weer.
Zal me ff voorstellen dan.
Ik ben dus Evita, gelukkig getrouwd, geen kinderen enkel honden.
Vandaar dus ook station uitvoering om onze woevebeesten makkelijk mee te kunnen nemen.
Euh… verder woon ik dan in het zuiden des lands (zvl) en wat wilden jullie nog meer weten? :P13 november 2007 om 08:21 #17358480cliff zei iets over maten , zoiets dacht ik :hmmz
13 november 2007 om 09:25 #173584811.83m lang
schoenmaat 41/42
kledingmaat 38
En de rest gaat alleen mijn man aan :vertag
:P:angel13 november 2007 om 10:33 #17358482Origineel gepost door 14XE
cliff zei iets over maten , zoiets dacht ik :hmmzRonald, volgens mij is jou navigatie in jou bovenkamer van slag..aardig de weg kwijt volgens mij :jerry
Maten???? waar heb je het over???
OOOOOOOO je bedoeld geniet en drink met je maten.:P
13 november 2007 om 10:36 #17358483Origineel gepost door Evita
1.83m lang
schoenmaat 41/42
kledingmaat 38
En de rest gaat alleen mijn man aan :vertag
:P:angelDat is nu weer jammer he,,:P
Maar even een tip van een gestoorde gek als ik,
krijg je vragen van de rest van die kudde gekken van dit forum en die vragen om jou maten,, geef je de taile en cubmaat en schoenmaat van je Omega, en die kun je vinden in het instructieboekje.
groetjes……13 november 2007 om 10:39 #17358484Origineel gepost door Dirk
Origineel gepost door cliff
Origineel gepost door Hans-V6
Origineel gepost door 14XE
welneestel je eigen even voor
we willen alles van je weten
(cliff is al zolang vrijgezel,dat moet eens geregeld worden ;))Whehehehe :jerry:jerry:jerry:jerry
Greetzzz, Sjors
:o dit is niet te filmen, Ronald en Sjors ga jullie mond spoelen,,hoe komen jullie erbij dat, zo’n Adonus zo’n jonge god als ik vrijgezel is,,, je bedoeld vrij gezellig zeker:P:jerry
groetjes,
Cliffjij jong? :hmmz
ouwe bok :P :jerryDirk gek! ik ben niet oud jah,, ben een jonge adonus in ontkenningsfase… ben nog geen 40 zeg:hmmz altans bijna dan:cool:
hey maar was jij niet ouder dan ik?????:P sinterklaas o.i.d.
Laterzzz13 november 2007 om 10:49 #17358485Origineel gepost door cliff
Dat is nu weer jammer he,,:PMaar even een tip van een gestoorde gek als ik,
krijg je vragen van de rest van die kudde gekken van dit forum en die vragen om jou maten,, geef je de taile en cubmaat en schoenmaat van je Omega, en die kun je vinden in het instructieboekje.
groetjes……Moet je dat instructieboekje wel hebben ;)
Er zat alleen een boekje van de radio bij helaas.
Dus…….. waar vind ik dan de maten terug?!
Enne cupmaat bij m’n omega, daar kan ik even geen beeld bij vormen :hmmz13 november 2007 om 11:08 #17358486Origineel gepost door Evita
Dat is nu weer jammer he,,:PMaar even een tip van een gestoorde gek als ik,
groetjes……Moet je dat instructieboekje wel hebben ;)
Er zat alleen een boekje van de radio bij helaas.
Dus…….. waar vind ik dan de maten terug?!
Enne cupmaat bij m’n omega, daar kan ik even geen beeld bij vormen :hmmzDe dimenties van jou Omega kun je ook vinden in mijn topic bovenaan in dit forum, hierin heb ik van verschillende Omega’s de technische specificaties bij gezet,
Wat de cub maat aangaat tsja elke gek heeft zijn gebrek,, ik ken leden op dit forum waarvan ik hun naam niet zal noemen oke Lars en Dirk :P die zien een Omega als hun vriendin, tsja een beetje houd is ze wel (grinnik)
Maar dan praat je ook over haar mooie kont en dat spreekt voorzich denk ik als je om de Omega heen loopt.
Een mooie slanke taile is de lijn van de wagen,
De schoenmaat (bandenmaat+velg) hoe groter deze is hoe gekker ze worden, dan staat ze lekker stevig op de weg zegt men :jerry
tsja en de cub maat dat zijn die dikke koplampen voorin de Omega:jerryNu hopen dat mijn relaas niet verkeerd geinterpreteerd wordt:P
groetjes
13 november 2007 om 11:50 #17358487ik heb mn best gedaan cliff :cry
13 november 2007 om 16:15 #17358488Origineel gepost door cliff
ik ken leden op dit forum waarvan ik hun naam niet zal noemen oke Lars en Dirk :P die zien een Omega als hun vriendin, tsja een beetje oud is ze wel (grinnik)
Maar dan praat je ook over haar mooie kont en dat spreekt voorzich denk ik als je om de Omega heen loopt.
De schoenmaat (bandenmaat+velg) hoe groter deze is hoe gekker ze worden, dan staat ze lekker stevig op de weg zegt men :jerry
tsja en de cub maat dat zijn die dikke koplampen voorin de Omega:jerryNu hopen dat mijn relaas niet verkeerd geinterpreteerd wordt:P
groetjes
Zeg ouwe,
Dan zou ik dus 3 vriendinnen hebben :o:thumbup:P
En oud, tja wat is oud, als ik haar vergelijk met jou……………:worsEn buiten dat, op een ”ouwe fiets” moet men het toch leren
Over de koplampen, tja daar kijk je toch wel mooi fris en strak op, en zijn precies in proportie :D
13 november 2007 om 16:19 #17358489Origineel gepost door Hans-V6
Wat doet trouwens in vredesnaam die smerige vieze SEAT ALTEA reclame op deze pagina !? :wtf:wtf:Die Saab kan ik nog wel overheen komen is een onderdeel van GM en staat op de Vectra Bodem :D maar die Seat fy1:fy1
Greetzzz, Sjors
Die banner verschijnt aan de hand van de zoek resultaten die je intikt :jerry in mijn banner staat een SLR MClaren :P
13 november 2007 om 17:04 #17358490Origineel gepost door opel_omega_steinmetz
ik ken leden op dit forum waarvan ik hun naam niet zal noemen oke Lars en Dirk :P die zien een Omega als hun vriendin, tsja een beetje oud is ze wel (grinnik)
groetjes
Zeg ouwe,
Dan zou ik dus 3 vriendinnen hebben :o:thumbup:P
En oud, tja wat is oud, als ik haar vergelijk met jou……………:worsEn buiten dat, op een ”ouwe fiets” moet men het toch leren
Over de koplampen, tja daar kijk je toch wel mooi fris en strak op, en zijn precies in proportie :D
Tsja Lars jij hebt geen 3 vriendinnen, jij hebt een HAREM:jerry
13 november 2007 om 17:05 #17358491Origineel gepost door 14XE
ik heb mn best gedaan cliff :cryRustig maar Ronald, ik begrijp het wel hoor:P
13 november 2007 om 17:07 #17358492Hey mooi banner van die SEAT ALTEA, mooie auto, maar de LEON is mooier, vind je ook niet Sjors:angel
13 november 2007 om 17:08 #17358493Origineel gepost door cliff
Dirk gek! ik ben niet oud jah,, ben een jonge adonus in ontkenningsfase… ben nog geen 40 zeg:hmmz altans bijna dan:cool:hey maar was jij niet ouder dan ik?????:P sinterklaas o.i.d.
Laterzzzhey ouwe taart!
ik ouder dan jij?
nah dat gaat niet gebeuren :POrigineel gepost door cliff
ik ken leden op dit forum waarvan ik hun naam niet zal noemen oke Lars en Dirk :P die zien een Omega als hun vriendin, tsja een beetje houd is ze wel (grinnik)ik heb geen omega..
nog ff en ik rijd zelfs geen opel meer :o13 november 2007 om 17:22 #17358494Origineel gepost door Dirk
Dirk gek! ik ben niet oud jah,, ben een jonge adonus in ontkenningsfase… ben nog geen 40 zeg:hmmz altans bijna dan:cool:hey maar was jij niet ouder dan ik?????:P sinterklaas o.i.d.
Laterzzzhey ouwe taart!
ik ouder dan jij?
nah dat gaat niet gebeuren :POrigineel gepost door cliff
ik ken leden op dit forum waarvan ik hun naam niet zal noemen oke Lars en Dirk :P die zien een Omega als hun vriendin, tsja een beetje houd is ze wel (grinnik)ik heb geen omega..
nog ff en ik rijd zelfs geen opel meer :o
Nah Dirk wat maak je me nou,,, Heeft ze het uitgemaakt…:P:P
13 november 2007 om 18:08 #17358495nee ik heb verstand gekocht, k ga eindelijk eens een echte auto rijden.
13 november 2007 om 18:24 #17358496Origineel gepost door Dirk
nee ik heb verstand gekocht, k ga eindelijk eens een echte auto rijden.jaja externe intelligentie zeker,, laat me raden een nieuwe bril:P
maar wat is een echte auto in jou ogen Dirkmans??
13 november 2007 om 18:31 #17358497rwd zonder meer!
maar k heb m’n zinnen gezet op een bmwtje
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.