Forumindex › Forums › Modellen › Astra › de Astra eindelijk verlaagd! [G station met schroefset]
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 november 2012 om 23:57 #18078857
:jerry :jerry
30 november 2012 om 00:01 #18078858heb je er geen 2 toevallig, kan ik een duel systeem maken samen met een carbon motorkap en fast en the furious achterspoiler :jerry :jerry
30 november 2012 om 00:38 #18078859Dont forget the neon en het kippengaas!
30 november 2012 om 04:35 #18078860mooi laag zo !
30 november 2012 om 10:02 #18078861@Silver wrote:
hier dan het topic waar ik al lang zat op te wachten king: king:
De Astra is nu eindelijk verlaagd met een TA technix schroefset, rijdt echt super, en nog best wel wat comfort. valt me niet tegen.
Zo was ie.
en…gaaf of niet?
en als het moet kan ie nog veel lager!
maar ga eerst ff kijken hoe dit bevalt.Hebben ze onder het chrome deel ook een rubber geplaatst, Zo op de foto lijkt het net of het koud op elkaar zit.
Als ze dat niet hebben gedaan zou ik het alsnog laten doen ,want dit gaat op den duur kraken .[/quote]Weet niet of je dit berichtje hebt gelezen,
Hierbij een foto wat ik bedoel met dat rubber.Blue-Dragon wrote:30 november 2012 om 11:52 #18078862Dankjewel voor de foto en het vermelden.
dat rubber zit er dus bij mij niet tussen…30 november 2012 om 19:09 #18078863Hmm laat die er dan maar wel tussen zetten.
Want er gaat rommel tussen zitten en gaat dan geheid kraken en ijzer op ijzer gaat ook schuren.Als ze die rubbers er niet tussen hebben gezet , hebben ze dan wel op de voorpoten je oude toplagers weer gebruikt?
30 november 2012 om 19:15 #18078864Jappe dempers zijn voor honda civics…
Ik vind het een mooie update kerel.30 november 2012 om 23:43 #18078865@Blue-Dragon wrote:
Hmm laat die er dan maar wel tussen zetten.
Want er gaat rommel tussen zitten en gaat dan geheid kraken en ijzer op ijzer gaat ook schuren.Als ze die rubbers er niet tussen hebben gezet , hebben ze dan wel op de voorpoten je oude toplagers weer gebruikt?
geen idee?
was er zelf niet bij.
ik ga hier maandag gelijk achteraan.1 december 2012 om 00:01 #18078866:thumbup Toplager zit normaal in een omhulzing , maar voor een schroefset moet die omhulzing worden verwijderd.
Los’toplager
Hier ook een foto waar je het toplager op ziet zitten.
1 december 2012 om 00:11 #18078867bedankt voor de duidelijke foto’s en uitleg.
2 december 2012 om 20:46 #18078868Als je de rubbers nog meot bestellen:
http://www.ebay.de/itm/Original-Opel-Achs-Anschlagpuffer-Hinterachse-Opel-Astra-G-H-Art-Nr-90576351-/281030774729?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3AOpel%7CModel%3AAstra+G+Coupe&hash=item416ebd4fc9#ht_1071wt_1163″ onclick=”window.open(this.href);return false;
2 december 2012 om 20:59 #18078869dankjewel voor het meedenken Terry, maar ik heb de originele nog liggen hier.
2 december 2012 om 23:36 #18078870schroefdraad wil vaak gaan roesten waardoor, die moeilijk te verstellen word en ,je waarschijnlijk het schroefdraad kapot zal draaien.
spuit het schroefdraad iedere keer in met blanke lak ,nadat je wat versteld heb ,zo voorkom je roest vorming.
gebruik geen kopervet of vaseline ,dit doen veel mensen wel maar, dit houd juist zand en, vuil vastals je nog meer grip wil zet de camber dan lekker negatief tijdens het uitlijnen ,dit geeft meer grip in de bochten maar ook meer banden slijtage,ik rij zelf met 1,5 graden negatief met camberbolts is een wereld van verschil.
3 december 2012 om 10:31 #18078871ff voor de duidelijkheid, blanke lak, bedoeld je vernis uit een spuitbus, spuit je dan niet het schroefdraad dicht?
of is dat juist de bedoeling.3 december 2012 om 11:04 #18078872ja vernis uit een spuitbus ,2 of 3 lagen spuiten lijkt me genoeg ,je moet wel heel veel en, dik spuiten wil het schroefdraad dicht zitten maar, dan nog is het geen probleem ,tijdens het verstellen schroef je de lak er zonder problemen weer af.
3 december 2012 om 11:17 #18078873Okay :thumb
3 december 2012 om 20:59 #18078874Ziet er netjes uit zo, wat platter geschroeft :thumbup .
3 december 2012 om 21:25 #18078875Onder de achterveren, onder het schroef gedeelte zit wel een rubbere ring! Want dat wat Blue-dragon heeft heb ik ook. Dat hebben ze volgens mij beter gemaakt.
Ik heb net nog zo een setje vervangen bij een maatje van me vandaar. Het is een vrij dun ringetje maar het zit er wel onder. Want je gaat dat schroefgedeelte niet over dat rubber heen krijgen zoals de foto van blue dragon.
Ik heb er 2 uur over gedaan om rondom te vervangen :jerry
Ziet er stoer uit op de station! -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.